Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig folk som ringer ,litt masete .Vanskelig å si nei takk ,de er flinke selgere . Det skal de ha ..
Jeg har også lik betaling og fornøyd med avtalen. Men det svarer Lisa får vedr ”at hun ikke kan få utbetalt tilgodehavende beløp" stemmer IKKE og nei hun må IKKE flytte eller si opp avtalen. Jeg fikk igjen 5000 kr og har fortsatt samme avtale lik betaling. Det her er bare tull. Ta kontakt med overordnet organ. Eller kontakt Hafslund igjen. Ordningen er genial og jeg er fornøyd.
Ikke fornøyd i det hele tatt. Dem ringer og maser om å dytte på mere ufornuftig ting i strømavtalen, når dem får avslag så maser dem enda mer og når dem avslag på avslag så slenger dem bare på røret! Noe så uprofesjonelt!!
Faktisk helt fraværende kundeservice. Det er nærmest umulig, med lange ventetider, å komme i kontakt med kundeservice på telefon. Når de endelig svarer er det kun for å beklage at de ikke kan hjelpe, og at de skal "sende" henvendelsen videre i systemet. De svarer heller ikke på e-post, verken nye eller allerede registrerte hendelser. Dette er uten tvil noe av det verste jeg har vært borte i.
De kan ikke gå inn spesifikk å se hva kunden bruker strøm på. Vi har fryst siden forrige måned når strømsjokket begynte, nå fikk vi dobbelt enda vi ikke har brukt mer enn ett apparat av gangen
Burde få beskjed om slike ran og at jeg eventuelt kunne fryse regningen! Blir ikke lenge her, som pensjonist med gjeld trenger jeg pengene selv! De hadde ikke fastpris sa de når jeg skrev avtale.
Aldri hatt problem med Hafslund, grei oversikt, og avtalen holdes, uten forandringer.