Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ser at andre brukere her har hatt samme problemer som meg. Hafslund strøm har sendte feil adresseopplysninger til Hafslund Nett, som igjen eies av Hafslund Strøm. Selvom de bekrefter at jeg har registert riktig adresse og mener at Hafslund nett skal slette inkassosak, så mener Hafslund Nett at de ikke kan slette denne og og jeg må kontakte Hafslund strøm for å fjerne saken. Ingen tar ansvar, styr unna!
Får daglige telefoner fra de fra utallige forskjellige nummer. Telefonterror.
Blir nedringet av disse folket. Har kontaktet Hafslund gjentatte ganger for å informere om at jeg ikke er interessert i ha dem som strømleverandør, men de ringer enda. Plagsomt og påtrengende. Useriøs, respektløs aktør.
Hafslund har registrert 2 ulike målere på meg, men driter i å finne ut hvilken som er riktig til min leilighet. Kundeservice har ikke svart på mail, og når jeg tilslutt ringte for å prate med noen, fikk jeg til svar at dette måtte jeg finne ut av selv.
Ble shanghaiet inn i en ny strømavtale av en ivrig telefonselger, som så sendte feil adresseopplysninger til nettleverandøren, Haflund Nett, som faktisk eies av Hafslund Strøm. Riktige opplysninger skulle vært tatt fra Brønnøysundsregisteret, som selgeren vitterlig hadde brukt til å finne frem til meg, allerede. Regninger kom ikke frem, og jeg fikk først vite om kravene etter at inkassosaker var opprettet. Jeg har måttet ta mange, lange telefoner, og skrevet en rekke lange mailer, både til strømleveandør, nettleverandør og inkassobyrået, for å få ryddet opp i dette og få slettet krav om inkasso- og purregebyr, som var påløpt pga en feil Hafslund selv var ansvarlig for. Det har vært lovnader på telefon som ikke ble innfridd og manglende respons på skriflig kommunikasjon. At ting var kommet i orden, fant jeg først ut da jeg fikk den siste regningen. Man lever i uvisshet, mens man lurer på hvilke ekstrautgifter som er i ferd med å påløpe. Føler meg ekstremt dårlig behandlet, av en administrasjon som bærer preg av komplett kaos. De eneste det har vært mulig å kommunisere med, i denne saken, er inkassobyrået, Solvencia A/S. De var også de første til å kontakte meg, i saken. De fant min riktige adresse gjennom Brønnøysundregisteret - naturligvis.
Som standard hadde de satt opp alle tilleggstjenester og det dyreste strømabonnementet.
Dårlig og har ikke fordeler til kundene sine og ekstremt dårlig service.