Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Å Strøm
3.1
347 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Negativ trend

Å Strøm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#37
Middels
Å Strøm er rangert
#37 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 347 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
131
66
31
21
98
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice og løgnaktig selger

Omtale av  Silin S

STYR UNNA! Fikk ikke avtalen som jeg ble lovet av selgeren. Månedsgebyr kom på toppen av regningen, noe selger lovet at det ikke skulle. Når jeg ringer kundeservice får jeg bare svadasvar. Har nå byttet steømleverandør.

Svar fra Å Strøm
09.07.2020 09:31

Hei Silin, Takk for din tilbakemelding. I et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse så ønsker vi å være en seriøs og pålitelig aktør. Vårt hovedfokus ligger på å gi våre kunder den beste opplevelsen, både når det gjelder produkter, digitale løsninger og kundeservice. Da er det svært leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring hos oss - slik skal det selvsagt ikke være og vi kan ikke annet enn å beklage for dette. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest fornøyde og lojale strømkundene (EPSI 2019). Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder, slik som du har gitt oss her. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en fin dag videre og en riktig god sommer! Hilsen Sylvia i LOS

Norges verste strømselskap

Omtale av  Karl P

Elendig kundeservice og dyr strøm. Stenger strøm til kunder som ikke vil ha strømmåler uten kommunikasjonsdel.

Svar fra Å Strøm
09.07.2020 09:27

Hei Karl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse i møte med oss. Vi kan ikke uttale oss om hva som kan ha skjedd her, men det er selvsagt ikke slik det skal være - god kundeservice skal være en selvfølge! Som alle andre strømleverandører i Norge så handler vi strømmen fra samme strømbørs, NordPool Spot. Ingen av oss får spesialpris så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Vi anbefaler alltid en spotprisavtale slik at man følger markedet time for time. Akkurat nå er strømprisene rekordlave som følge av at vi har hatt en mild og fuktig vinter og at de aller fleste bruker mindre strøm på våren og sommeren. Som strømleverandør så er vi ikke involvert i forhold knyttet til selve strømmåleren din. Det er ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Vi ber derfor om at du tar direkte kontakt med dem for kommentarer knyttet til målerbytte, stansing av strøm, o.l. Du er uansett velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS

Styr unna, elendig strømleverandør selv med COOP avtalen

Omtale av  Ronny S

Har Aldri vært borti et firma med så elendig kundeservice, fakturaer går til kredinor i stedet for postkasse, strømregningen min ble stipulert i stedet for lest av på ams, de skyldte på oppgitte tall fra netteier, men når jeg sjekket så hadde ikke netteier stipulert noen ting. Jeg var heldigvis ferdig som kunde september 2019, byttet da til Tibber, aldri vært noe problem med de... men idag fikk jeg en faktura fra los 7 mndr etter kundeforhold er avsluttet... makan til drittfirma.

Svar fra Å Strøm
04.05.2020 13:39

Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du ikke har følt deg godt nok imøtekommet i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder og vi gjør derfor vårt ytterste for å finne gode løsninger i alle ledd. Dersom man ikke mottar fakturaene sine slik man skal, så er det viktig at man tar kontakt med oss slik at vi kan finne ut hva problemet er. Tidligere i fjor hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Enkelte opplever også at fakturaene havner i søppelposten. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem. Når det gjelder selve strømmåleren, så er det ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Strømmåleren sender inn forbruksdata til Elhub - en felles dataportal for alle strømleverandørene og netteierselskapene i Norge. Vi henter forbrukstallene direkte fra Elhub. Dette gjelder både de målerne som er fjernavleste og de som er manuelt avleste. Dersom en måler ikke sender inn forbruksdata slik den skal, så blir forbruket stipulert. Da er det netteierselskapet som har ansvar for å finne ut hva som er galt med måleren. Jeg kan dessverre ikke svare på hva fakturaen du nå har mottatt gjelder, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på e-post: [email protected], telefon: 38 60 85 00 eller sende oss en melding på Facebook, så vil en av våre kundebehandlere se nærmere på dette for deg. Vi setter stor pris på alle innspill og vi tar med oss din tilbakemelding videre i vårt daglige arbeid med kontinuerlig forbedring. Ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Sylvia i LOS

Fornøyd med LOS

Omtale av  Tove S. J

De erfaringene jeg sitter med nå, og så langt jeg kjenner Los, vil jeg gi min støtte til dem og er kan anbefale de på beste måte. I denne tiden har jeg blitt en service som har vært til fordel for meg. Alle vil beholde kundene sine, så litt fordel for dem selv også selvfølgelig, men hvem ville ikke gjøre? Det er bare en selvfølge. Men når jeg vet at jeg ikke er den kunden de tjener mest på, absolutt ikke. Og da har de vist en større service enn jeg hadde ventet. Takk Los.

Svar fra Å Strøm
06.04.2020 12:33

Hei Tove, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi ser på god kundeservice som en selvfølge, uavhengig av hvem du er eller hva du måtte trenge hjelp til. Våre kundebehandlere gjør sitt beste for å være imøtekommende og for å finne gode løsninger. Det er derfor veldig godt å høre at du har vært fornøyd i møte med vårt kundesenter - det tar vi til oss! Ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe du lurer på. Vi ønsker deg en riktig fin mandag, og en god påske! Hilsen alle i LOS

Det er værste strømleverandøren med værste kundeservice

Omtale av  Lilian

LOS bedrar og stjeler penger. Faktura må nøyaktig kontrolleres. Kundeservice jobber uforsiktig og vil ikke hjelpe. Anbefaler absolutt ikke å velge LOS.

Svar fra Å Strøm
09.03.2020 12:00

Hei Lilian, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg kan ikke uttale meg om hva som har skjedd her, men vi ønsker selvsagt det aller beste for våre kunder. Våre kundebehandlere strekker seg alltid langt for å imøtekomme ønsker og behov, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss både når det kommer til produkter, kundevennlige løsninger og service. Dersom det har skjedd en feil eller misforståelse fra vår side så beklager vi for det. Vi er selvsagt ikke ute etter å hverken bedra noen eller å stjele penger. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019). Dette hadde vi ikke klart dersom vi hadde oppført oss useriøse og lite serviceinnstilte i det daglige møte med våre kunder. Vi setter uansett stor pris på innspillet ditt og vi tar det med oss videre. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: kundesenter@los, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan. Jeg ønsker deg en fin mandag og en god uke! Hilsen Sylvia i LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Coop avtalen

Omtale av  Anders

Coop avtalen er ett bra produkt. Ellers fornøyd med en forutsigbar leverandør med konkurranse dyktige priser.

Svar fra Å Strøm
02.03.2020 13:05

Hei Anders, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige produkter og den beste kundeservicen. Det er hard konkurranse på strømmarkedet i Norge, og det er derfor veldig trivelig å høre at våre kunder er fornøyde. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019) - noe vi er svært stolte og ydmyke over! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du skulle ha flere innspill. Ønsker deg en riktig fin mandag! Hilsen Sylvia i LOS

Anmeldelse

Omtale av  Ole

Jeg fikk SMS fra Los i dag hvor det stod velkommen som kunde. Fikk faktura på 600 kr i kveld. Har aldri snakket eller bestilt noe derfra. Vurderer politianmeldelse.

Svar fra Å Strøm
04.02.2020 16:47

Hei Ole. Det var merkelig at du fikk melding om at du er kunde hos oss dersom du ikke først har vært i kontakt med noen her. Kan du ta kontakt med vårt kundesenter, enten på telefon 38 60 85 00 eller per epost på [email protected] slik at vi kan forsøke å finne ut av hva som har skjedd her? Hilsen Steinar i Los

Sier de er så rimelige på pris, men neida.

Omtale av  Ella H

Fikk en telefon om avtale forutsigbar, ble fakturert 39 kr ekstra for dette hver mnd. Har to strøm målere, ble over 900 kr ekstra i året det. Mottok heller ikke noe angrerett skjema.

Svar fra Å Strøm
20.01.2020 09:56

Hei Ella, Takk for din tilbakemelding. De siste årene har vi opplevd en høyere økning i strømprisene på vinteren enn det vi er vandt til. Dette har ført til at mange av våre kunder har etterlyst muligheten til å binde prisen i korte perioder av gangen slik at man kan slippe de høye pristoppene. Med LOS Forutsigbar får man muligheten til nettopp dette, slik at man får en forutsigbar strømpris gjennom vinteren. Produktet koster 39,- kroner per måned. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger fra kunder som benytter seg av dette og som syns at dette er et godt alternativ til fastpris-avtalene hvor man gjerne er bundet i et helt år. Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder, og det er helt valgfritt å benytte seg av våre fordelsprodukter. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 60 85 00 eller e-post [email protected], så kan vi gå gjennom din avtale sammen. Du kan også sende oss en melding på Facebook. I 2019 ble vi kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Våre kundebehandlere strekker seg langt for å imøtekomme våre kunders behov og ønsker, og vi håper selvsagt at du ønsker å gi oss en sjanse. Jeg håper at vi hører fra deg igjen og ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Dårlig kundeservice og sender faktura til kredinor istedenfor meg!

Omtale av  Morten K

Det er generelt dårlig service hos kundeservice, og de har gjentatte ganger sendt fakturaen til kredinor, istedenfor meg. Prøvde å snakke med kundeservice, men det nyttet ikke. Vil absolutt ikke anbefale Los.

Svar fra Å Strøm
19.12.2019 09:51

Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Når man ikke mottar fakturaene slik man skal så er det viktig at man tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan prøve å finne ut hva som kan være problemet. Tidligere i år hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem. Våre kundebehandlere strekker seg langt for å finne gode løsninger for våre kunder. Vi tar ditt innspill med største alvor da vi selvsagt syns det er leit at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi håper at vi får se deg igjen i fremtiden, og du er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag, og en god førjulstid! Hilsen Sylvia i LOS

Elendig kundeservice

Omtale av  Nihal

Har fått inkassovarsel uten å ha fått faktura først. Ikke var det noe hjelp å få når jeg ba om fakturaforklaring da samme perioder var oppgitt på flere fakturaer. Fikk bare tilsendt kopi av fakturaene om igjen og om igjen når jeg ba om hjelp. Måtte bruke en god del tid på å finne ut av det. Kanskje billig men elendig kundeservice.

Svar fra Å Strøm
19.12.2019 09:49

Hei Nihal, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi gjør vårt beste for å imøtekomme våre kunder på en god måte, og dersom vi i ditt tilfelle har kommet til kort så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for det. LOS ble i årets EPSI-undersøkelse kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene. Du kan lese om undersøkelsen her: http://www.epsi-norway.org/bransjestudier/strom/ Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Jeg ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dårlig kundenehandlimg

Omtale av  Peter S

Tegnet NAF avtalen for en stund siden og sa da at jeg ikke ønsker tilleggsavtalen om fornybar strøm.. Jeg gikk ut fra at dette var i orden.. Fant for noen dager ut at de allikevel beregnet meg for nesten 2 kroner dagen for en avtale som jeg hadde reservert meg mot. Jeg ringte kundeservice og fikk da opplysninger om at en i ikke kunne velge bort avtalen om fornybar energi. Jeg føler meg lurt og mener hele NAF avtalen er et dårlig produkt. Det finnes bedre produkter på market.

Svar fra Å Strøm
21.10.2019 14:37

Hei Peter, Takk for din tilbakemelding. Dette var leit å høre. Vi ønsker selvsagt ikke å lure våre kunder. Hos oss skal du alltid vite hva du betaler for, og dersom det er noe man ikke er fornøyd med så skal vi gjøre vårt beste for å finne en god løsning. NAF-avtalen er en av våre mest populære medlemsavtaler. Vilkårene for denne avtalen er at den inkluderer Fornybar garanti helt gratis de 3 første månedene. Med Fornybar garanti bidrar man til økt produksjon av og etterspørsel etter fornybar energiproduksjon. Etter de 3 månedene koster det 1,90 per dag. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og vi setter derfor stor pris på ditt innspill. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan se på hva vi kan gjøre for deg. Ring oss på telefon 38 60 85 00 eller send en e-post til [email protected]. Spør gjerne etter Sylvia på kundesenteret. Vi håper å høre fra deg og ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Veldig fornøyd

Omtale av  Jon A. T

Veldig fornøyd med LOS. de leverer både på kundeservice og en gjennomsnittlig bra pris👍

God service

Omtale av  Cathrine

Vil sende en stor takk til Nordlendingen (anonymisert) 😚Veldig tålmodig og serviceinnstilt. Han er flink til å forklare med enkle ord hva man skal betale, og hva vilkårene er. Utrolig blid og imøtekommende. Takk. Mvh Cathrine😃

Svar fra Å Strøm
03.09.2019 09:34

Hei Cathrine, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hos LOS skal du alltid møte blide og serviceinnstilte kundebehandlere, og vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige strømavtaler tilpasset deg og ditt forbruk. Som kunde i LOS får du også tilgang til vårt store fordelsprogram med tilbud fra våre samarbeidspartnere som Dyreparken og ColorLine. Gjennom mange år har LOS vært i toppen av målinger på kundetilfredshet, blant annet i BIs Norsk kundebarometer 2019. Samme undersøkelse viser at vi også har landets mest lojale kunder. Ha en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Strøm med coop avtale

Omtale av  Inge J

Jo det begynte jo bra med greie priser de første måneder, men jeg fant fort ut at her var det ikke noe å spare. Jeg flyttet til ishavskraft og der skulle det jo være så fint, etter en måned så jeg Gudbrandsdal kraft hadde velkomstkraft som var billig så jeg byttet igjen og er der fremdeles. Helt OK så langt. Over to måneder etter jeg forlot LOS fikk jeg en kjemperegning. Jeg har betalt mens jeg var kunde der, men fikk et sjokk at jeg skulle få ny regning så lang tid etter.

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:48

Hei Inge, Takk for din tilbakemelding. Når du avslutter et kundeforhold, vil det ta litt tid før du mottar sluttfaktura. Det er fordi vi må motta informasjon om målerverdier på din strømmåler fra din netteier - før vi kan ta et sluttoppgjør. Vi har alltid etterskuddsfakturering, slik at du kun betaler for ditt faktiske forbruk. Vår strømavtale vi har i samarbeid med Coop er en av landets beste medlemsavtaler på strøm, og vi har en rekke svært fornøyde kunder med dette produktet. I tillegg til en god strømavtale, får du hos LOS også tilgang til en rekke populære kundefordeler, som for eksempel gratis inngang for hele familien under LOS-dagen i Dyreparken 1. september. Se mer på los.no/fordel. Vi er stolte over at vi har blant landets mest fornøyde kunder, i følge Norsk kundebarometer. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Sylvia i LOS

Uoversiktelig -14 forskjellige avtaler i LOS

Omtale av  Børge S

Alle strømleverandører inkludert LOS har en rekke avtaler- LOS opererer med 14 stk. Enkel sjekk på nett viser f.eks prisforskjeller på opp mot 5000,- kr. pr. år fra beste til dårligste. For de trofaste eldre kunder som ikke shopper/bruker nett er det aller dyrest. Ikke vær TROFAST kunde, sjekk andre selskap og husk at det ikke koster noe å bytte. Bytter nå ut LOS da de ikke er best på pris i noe segment, som enerådene nettleieleverandør med enorme overskudd burde LOS være best i Agder. På forhånd takk for bortforklaringen som straks kommer etter dette innlegg.

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:43

Hei Børge, Takk for din tilbakemelding, her kommer vår bortforklaring som du kaller det :) Det stemmer at vi har flere strømprodukter i vår portefølje, som de fleste andre strømleverandører her i landet. I hovedsak skilles produktene på spotprodukter som følger markedsprisen på strøm, og variable strømavtaler hvor strømprisen settes noen uker i forkant for kunder som ønsker større forutsigbarhet. Alle strømleverandører i Norge kjøper strømmen på den nordiske strømbørsen Nord Pool Spot, og markedsprisen er derfor den samme for alle. Det som varierer er månedsbeløp og påslag til din leverandør. Vi har produkter som ligger høyt oppe på strømpris.no, men unngår å kjøre korte kampanjer og lokketilbud slik mange leverandører på toppen av disse listene gjør. Hos LOS får du den samme, gode strømavtalen - forutsigbart og stabilt - uten at vi øker prisene kort tid etter du blir kunde. At det er gratis og enkelt å bytte strømleverandør, er positivt for kundene, men også for oss strømleverandører - i sterk konkurranse må vi skjerpe oss for å bli stadig bedre. I 2018 byttet over 650.000 kunder strømleverandør i Norge. Du skriver at vi er nettleieleverandør, og det stemmer ikke. Det er din netteier, Agder Energi Nett, som eier strømnettet på Agder og bestemmer nettleieprisen. LOS er en ren strømleverandør, og kan ikke påvirke verken nettleie eller avgifter til staten. Din strømregning består av 3 deler, en del nettleie, en del avgifter til staten og en del strømforbruk. Det er kun denne siste, strømforbruk, som går til din strømleverandør, og denne kan du selv påvirke både gjennom å velge strømprodukt som passer deg, og ved å justere ditt strømforbruk. LOS er et selskap i Agder Energi, som i hovedsak eies av kommunene på Agder. Overskudd fra selskapet går direkte tilbake til kommunene og er en viktig inntektskilde for dem. Hvordan eierskapet er fordelt kan du se på agdereierne.no - hvor du også kan lese mer om utbytte fra selskapet. Håper du vil vurdere LOS ved en annen anledning, ha en fortsatt fin dag! Hilsen Marianne i LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fullstendig elendig

Omtale av  Uffe L

Fullstendig Elendig. Brukte 4mnd på å misslykke å overføre meg til dem. Tapte masse penger og enda mere tid. Ble ringt opp i februrar, de greide ikke helt til slutten av juni å overføre meg til dem. Ringte dem 10-15 ganger og purret, sa de skulle fikse det det med en gang. Værste jeg har vært med på. Annbefalles å holde seg unna, hvis ikke du liker å kaste bort tid og penger

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:42

Hei Uffe L. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen i møte med oss. Det skal være enkelt å bytte til LOS - og det tar sjelden mer enn 14 dager å bytte over til oss. I februar ble et nytt system installert i hele strømbransjen, Elhub, og det skapte noen problemer for både strømleverandører og netteiere over hele landet. Det kan nesten høres ut som det kan være tilfellet også for deg, men uansett beklager vi at vi ikke fikk løst saken din. Om du ønsker det, kan du sende oss en e-post til [email protected] - så kan jeg se på saken din. Vi er opptatt av fornøyde kunder - og har i mange år toppet nasjonale målinger av kundetilfredshet i vår bransje: https://www.bi.no/forskning/norsk-kundebarometer/bransjeresultater-2019/ Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR