Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Å Strøm
3.1
347 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Negativ trend

Å Strøm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#38
Middels
Å Strøm er rangert
#38 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 347 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
131
66
31
21
98
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd

Omtale av  Mikkel

Veldig fornøyd, hatt samme avtale i snart 2 år. God kundeservice, oversiktelige fakturaer. "Mine Sider" løsningen deres er også veldig enkel og bra. Ingen andre strømleverandører klarer å matche denne avtalen over såpass lang tid. I tillegg liker jeg at man får medlemspoen.

Svar fra Å Strøm
31.08.2020 08:24

Hei Mikkel, Takk for god tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på å høre - vi jobber svært hardt for at våre kunder skal være fornøyde og da er det ekstra godt å vite at vi er på vei i riktig retning! Vårt fokus vil alltid være å tilby konkurransedyktige avtaler, kundevennlige digitale løsninger og den aller beste kundeservicen. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest lojale og fornøyde kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Og vi skal fortsette å gjøre alt vi kan for å fortjene den tilliten våre kunder gir oss! Vi ønsker deg en fin dag videre - og god helg! Hilsen Sylvia i LOS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billig og bra

Omtale av  Christian

Veldig fornøyd med Coop strømavtale! Har også fått rask og god hjelp av kundeservice når jeg har trengt det.

Svar fra Å Strøm
18.08.2020 13:02

Hei Christian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd - ingenting er bedre enn fornøyde kunder! Vår Coop strømavtale har blitt en svært populær avtale blant nye og gamle kunder - og våre kundebehandlere jobber svært hardt for å gi våre kunder den aller beste kundebehandlingen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag - nyt den siste delen av sommeren! Hilsen Sylvia i LOS

fornøyd

Omtale av  Ronny

ingen problemer her strømmen er jo billig,det som koster det er nettleie å div.men det er noe møkk å måtte bestille kode for hver gang en må logge inn på min side.

Svar fra Å Strøm
10.08.2020 14:40

Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Så flott at du er fornøyd med å bruke oss som strømleverandør! Det setter vi stor pris på å høre. Vi gjør alt vi kan for å kunne tilby konkurransedyktige produkter og den aller beste kundeservicen - da er det godt å få slike tilbakemeldinger slik at vi vet at vi er på rett spor! Når det gjelder Min side, så endret vi innloggingen til 2-stegs innlogging for cirka et år siden. Dette er som følge av regler og retningslinjer knyttet til sikker oppbevaring av dine personvernopplysninger. Vi forstår at det kan bli tungvindt med engangskoder, men det er rett og slett for at vi på best mulig måte skal kunne beskytte dine personopplysninger. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen din og vi tar det med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS

Kjempefornøyd med Los

Omtale av  Øyvind A

God service og konkurransedyktig priser 😁😁👍 så alt i alt æ æ fornøyd med los.

Elendig kundeservice

Omtale av  Nathalie

Kontaktet de per e-post da jeg jobbet i deres åpningstider på telefon. De svarte med over 24 timers mellomrom, selv om jeg svarte de under 30 minutter etter e-posten ble sendt. De presterte da å skrive takk for raskt svar noe som er veldig ironisk. Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg ingen bekreftelse på dette, men hele «min side» ble låst.

Svar fra Å Strøm
28.07.2020 07:10

Hei Nathalie, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men vi ønsker selvsagt å svare så fort som mulig. Vår svartid på e-post er vanligvis 24 timer, men enkelte ganger kan det ta lengre tid som følge av for eksempel helligdager, større pågang eller ferieavvikling. Dersom du ikke fikk noen bekreftelse på oppsigelsen av din strømavtale, så beklager vi så mye for dette - da har det helt klart skjedd en glipp i våre rutiner. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette slik at vi kan ta det opp internt hos oss - takk for det! Du er selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Robin i LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Svindel. Maken til Useriøst

Omtale av  Robert

Ringer fra Los og skal gi tilbud på fastpris strøm som de sier er billigere en min eksisterende avtale. Avtalen som jeg har med de skal være markedets billigste spottpris i markedet som jeg betaler for hver mnd og som skal/skulle være det absolutt billigste. Det var derfor jeg inngikk denne avtalen for lenge siden av forige selger fra LOS Argumenterte for dette. LOS selger la bare på telefonen. Maken til feig person. Prøvde å ringe tilbake uten at han ville svare. La bare på telefonen igjen. Styr unna dette selskapet. Driver med juks og fanteri. Bytter selskap i dag Dette er det verste jeg har vært borte i på lang tid

Svar fra Å Strøm
09.07.2020 09:35

Hei Robert, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke ut som en god opplevelse. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd her, men det er helt klart ikke slik man skal bli møtt i kontakt med oss. Vi kan ikke annet enn å beklage for dette. Som kunde i LOS så har man tilgang til flere fordelsprodukter som er tilpasset ulike behov. Det er helt valgfritt å benytte seg av disse produktene og man skal selvsagt alltid få god informasjon om hva produktene innebærer og utfyllende svar på det man lurer på. Vi er selvsagt ikke ute etter å bedra noen. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019). Dette hadde vi ikke klart dersom vi hadde oppført oss useriøse og lite serviceinnstilte i det daglige møte med våre kunder. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss. Spesielt når det forekommer svikt i våre rutiner så er vi avhengige av at vi får tilbakemelding slik at vi kan følge det opp og sørge for at det ikke skjer igjen. Vi setter derfor stor pris på at du forteller oss dette slik at vi kan ta det videre hos oss - takk for det! Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: kundesenter@los og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse til tross for dette. Ønsker deg en fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS

Elendig kundeservice og løgnaktig selger

Omtale av  Silin S

STYR UNNA! Fikk ikke avtalen som jeg ble lovet av selgeren. Månedsgebyr kom på toppen av regningen, noe selger lovet at det ikke skulle. Når jeg ringer kundeservice får jeg bare svadasvar. Har nå byttet steømleverandør.

Svar fra Å Strøm
09.07.2020 09:31

Hei Silin, Takk for din tilbakemelding. I et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse så ønsker vi å være en seriøs og pålitelig aktør. Vårt hovedfokus ligger på å gi våre kunder den beste opplevelsen, både når det gjelder produkter, digitale løsninger og kundeservice. Da er det svært leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring hos oss - slik skal det selvsagt ikke være og vi kan ikke annet enn å beklage for dette. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest fornøyde og lojale strømkundene (EPSI 2019). Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder, slik som du har gitt oss her. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en fin dag videre og en riktig god sommer! Hilsen Sylvia i LOS

Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR