Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Å Strøm
3.1
347 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#38
Middels
Å Strøm er rangert
#38 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 347 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
131
66
31
21
98
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig

Omtale av  Ivar O

Spesifisert regning en gang pr måned. Kan følge med på bruk pr dag ved å gå inn på Los.

Svar fra Å Strøm
05.10.2021 12:46

Hei Ivar, Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, og takk for en hyggelig tilbakemelding. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kunderådgiver

Omtale av  Christian

Hyggelig kunderådgiver ringte og anbefalte å bytte til LOS forutsigbar. Han sa det skulle bli sendt en epost som jeg måtte bekrefte før avtalen startet. Har aldri fått denne eposten, men jeg fikk sett på fakturaen at avtalen var startet.

Svar fra Å Strøm
27.07.2021 12:52

Hei Christian. Takk for din tilbakemelding - og beklager så mye for sent svar fra oss. Det stemmer at vi tilbyr en fordelstjeneste som heter LOS forutsigbar. Med denne tjenesten så får man muligheten til å binde prisen i korte perioder av gangen, som for eksempel på høst- og vinterstid når strømprisene stiger - samtidig som at man beholder sin vanlige avtale resten av året. På denne måten får man tryggheten og forutsigbarheten som fastpris gir, uten å måtte binde seg til samme pris i et helt år slik man ofte må gjøre med ordinære fastprisavtaler. Dette har blitt en svært populær tjeneste blant våre kunder. De som benytter seg av LOS forutsigbar mottar fastpristilbudene på e-post hvor de selv kan velge om de ønsker å takke ja til hvert enkelt tilbud. Det er dessverre vanskelig for meg å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men dersom vi ikke har gitt tilstrekkelig informasjon om hvordan tjenesten fungerer så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for dette. Dersom man oppdager noe på strømregningen som man ikke kjenner seg igjen i, så anbefaler vi at man kontakter oss så fort som mulig slik at vi kan sjekke hva som har skjedd. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500. Dersom du sender oss en e-post, så merk den gjerne med "Sylvia - Bytt.no". Ønsker deg en riktig fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia - LOS

Fornøyd

Omtale av  Kjell T

Aldri noe problem med dem. Vært fornøyd siden første dag.

Svar fra Å Strøm
19.07.2021 17:57

Hei Kjell, Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, og takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en riktig fin dag videre, og en fortsatt fin sommer! Hilsen Maren - LOS

Lett å komme i kontakt med

Omtale av  Reidar J. H

Alltid rask kontakt med los. Virker ryddige og ordentlige . Mener de har greie avtaler . Har prøvd andre med dårligere resultat.

Svar fra Å Strøm
19.07.2021 17:57

Hei Reidar, Takk for en veldig fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Vi vil gjerne også tipse deg om vårt fordelsprogram. Som kunde i LOS får rabatterte billetter hos Kongeparken, Tusenfryd og Odeon Kino. For å benytte seg av rabattene, så bestiller du via Min side eller i appen vår. Gå til menyen og velg Unike rabatter. Klikk på ønsket fordelsprogram, og deretter på den blå knappen hvor det står Bestill her. Du vil deretter bli tatt videre til nettsiden hvor rabatten allerede er lagt inn. Når det gjelder våre strømavtaler kan du føle deg trygg på at du hos oss får en avtale som er god over tid, helt uten bindingstid og andre ugunstige vilkår. Ta gjerne kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med. Ønsker deg og dine en fortsatt god sommer! Hilsen Maren - LOS

STYR UNNA

Omtale av  Steinar R

her blir man oppringt pga coop medlem, og lovet det ene etter det andre... Lot meg lure, jeg har ALLDRI hatt så høye strømregninger noen gang, samme kåk i 10 år. sendt en klage til dem, og blir bare pjattet på vor god avtale jeg har.. Skiftet til nå en avtale med fastpris av alle ting som er som regel mye dyrere, halverte kostnaden.. STYR UNNA!!!!!!

Svar fra Å Strøm
29.06.2021 15:26

Hei Steinar, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse som kunde hos oss. Coop-avtalen er en spotprisavtale med kun 3,45 øre/kWh i påslag og et fastbeløp på kun 9 kr/mnd. Dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man også får litt tilbake i form av 2% løpende medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet hos Coop. Med "spotpris" mener vi at du betaler det samme for strømmen som vi kjøper den inn for. Spotpris er den avtaletypen som har vist seg å være rimeligst over tid, men i år har strømprisene virkelig skutt i været. Strømprisene går opp og ned hele tiden. Historisk ser vi at prisene stiger på høst- og vinterstid, mens den synker igjen på våren og sommeren. Strøm er ferskvare, noe som betyr at den må brukes i samme sekund som den lages. Strømprisene er derfor avhengig av tilbud og etterspørsel, i tillegg til flere faktorer som blant annet fyllingsgrad i kraftprodusentenes vannmagasiner, værforhold og temperatur gjennom årstidene. Selv om vi har hatt noen varme dager langs kysten, så var mai en jevnt over kjølig måned. Dette har forsinket snøsmeltingen på fjellene, samt at strømforbruket til oppvarming har holdt seg høyere enn normalt. Mindre nedbør bidrar også til å holde prisene oppe. Norge er en del av et felles nordisk kraftmarked gjennom den nordiske strømbørsen NordPool. Denne sammenkoblingen bidrar blant annet til å sikre at vi har strøm til det vi trenger, når vi trenger det. Dette bidrar også til at strømprisene våre blir påvirket av mer enn bare det som skjer i Norge – blant annet råvarepriser, vind- og vær, og stigende priser på CO2-kvoter. Strømprisene fastsettes på NordPool, og som strømleverandør så har vi derfor dessverre ingen påvirkning på denne – men alle strømleverandørene i Norge kjøper strømmen fra samme strømbørs, så med en spotpris-avtale så kan man sikre seg at man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen man bruker. Fastprisavtaler kan være gunstige i perioder der markedsprisen svinger mye og har høye topper, men i det lange løp har det historisk sett vært gunstigst å følge markedsprisen med en spotprisavtale. Vi håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Elendig Kundeservice

Omtale av  Vidar

Den dårligste kundeservicen finner du hos LOS. Gjør du en ærlig feil og vil ha inkassofirma med en gang eller noen ganger ved feil er dette selskapet for deg. De sender ingen påminnelse eller purring, og sender regning rett til inkassofirma. Ved en anledning betalte vi den samme regningen to ganger etter hverandre. Regningene var på omtrent samme beløp så vi brukte et kid nummer to ganger. Istedenfor å kreditere eller sende deg regning på det resterende beløpet, sender de deg heller tilbake pengene uten å gi deg beskjed, for så å sende kravet videre til et inkassofirma. Vi har også to adresser vi betaler og spurte om å få dette på en faktura for at det skulle bli mer ryddig. Det lovet de men har aldri klart å gjøre, noe som ofte skaper mer forvirring. Jeg vet ikke om man en gang kan kalle det de driver med kundeservice. En annen gang sendte de over et krav til inkasso firma som var betalt. Jeg synes det er lite hyggelig å skrive en dårlig omtale om noen. Men etter et par lite hyggelige telefonsamtaler med selskapet, synes jeg de fortjener det. Jeg synes de burde rydde opp i måten de sender ut regninger på, og at de gjør noe med holdningen til de man snakker med. Likeglad og uhøflig er ikke et bra ansikt utad. Det virker bare provoserende.

Svar fra Å Strøm
17.06.2021 09:28

Hei Vidar, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss - slik ønsker vi selvsagt ikke at det skal være. Det er dessverre vanskelig for oss å si noe om hva som kan ha skjedd i dette tilfellet. Dersom en faktura forfaller uten at vi har mottatt innbetaling, så sender vi alltid en betalingspåminnelse før fakturaen sendes videre til inkasso. Vi har full forståelse for at det er fort gjort å glemme en faktura - og betalingspåminnelsen blir derfor ikke sendt før cirka 14 dager etter fakturaens opprinnelige forfall. Når det gjelder de andre tingene du nevner, så er det som nevnt vanskelig å si noe om disse uten å vite hva som har skjedd - men uavhengig av hva problemet måtte være, så skal man alltid bli møtt av løsningsorienterte og hyggelig kundebehandlere når man kontakter vårt kundesenter. Vi tar god kundeservice som en selvfølge - og alle vi som jobber i LOS går langt for å gi våre kunder den aller beste opplevelsen. Dersom noen av disse tingene har skjedd som følge av feil på vår side, og vi i tillegg ikke har imøtekommet deg på en god måte når du har kontaktet oss - så kan vi ikke annet enn å legge oss helt flate og beklage dette. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en grundig og konstruktiv tilbakemelding slik at vi kan se nærmere på våre interne rutiner knyttet til fakturering og kundebehandling - takk for det! Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 dersom det er noe du lurer på. Ønsker deg en riktig fin dag - og en god sommer! Hilsen Sylvia - LOS

Lokalstrøm

Omtale av  Gjermund

De bidrar med ting lokalt, og de arangerer los dagen i dyreparken, kunne spart1500 men da går jeg glipp av lokale ting som dyreparken. 2 voksne og 3 barn er ikke gratis en dag i parken heller. Så bruker en noen av tilbudene synes jeg det er en god avtale.

Svar fra Å Strøm
08.06.2021 10:47

Hei Gjermund, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Det er veldig viktig for oss å støtte opp om det lokale blant annet gjennom LOS-fondet der vi deler ut overt totalt 1 million kr i støtte til barn og unge under 21 år lokalt på Sørlandet. Det er også hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt fordelsprogram! Når det gjelder våre strømavtaler kan du føle deg trygg på at du hos oss får en avtale som er god over tid, helt uten bindingstid og andre ugunstige vilkår. Ta gjerne kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Hilsen Kristian - LOS

Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR