NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig erfaring med dette selskapet da jeg ble lovet 0,- i gebyr om jeg kansellerte, men får så oppvekkeren om 2100,- i gebyr etter kansellering.
Det eneste jeg var opptatt av når jeg takket ja til bytte av strømleverandør var at det skulle være billig og ingen binningstid. det kom en dørselger og lovet alt det der.... DET VAR FEIL... BLE LURT AV SELGER
Har hatt strøm gjennom nordlys i noen mnd nå. Beste avtalen jeg har kommet over. Selv om bindingtid kanskje er skummelt så er ikke dette noe man burde stresse så mye over. Da kan de ikke flytte deg over på andre avtaler. Selger var under opplæring, man klarte gi fra seg nødvendig informasjon. Bare positive opplevelser så langt med disse
Jeg har aldri vært utsatt for verre behandling av et selskap. Via en prisportal byttet jeg til Nordlys Energ, men fikk umiddelbart mottilbud fra min gamle strømleverandør som jeg aksepterte. Avtalen ble kansellert før den i det hele tatt startet. Likevel tviholdt Nordlys Energi på meg som kunde og kapret kundeforholdet mitt hos Fjordkraft FEM ganger. Hver gang ble jeg kontaktet av Fjordkraft, aldri av Nordlys Energi, og fikk avbrutt overgangen. Da jeg endelig fikk kontakt med NE kundeservice og gjort det klart at jeg ikke var interessert i å ha noe med de å gjøre, prøvde de å kreve bruddgebyr på kr 1400. Jeg bestridte kravet og saken gikk videre til elklagenemnda hvor jeg fikk enstemmig medhold. Det er uten sammenligning den dårligste servicen jeg noen sinne har opplevd. Ikke bare fra strømleverandør, men bedrifter generelt. De var arrogante, frekke, usympatiske, og ufattelig sta.
Har bare positiv erfaring. Fikk en god avtale på pris. God service og imøtekommende når jeg lurte på noe. Byttet fra Hafslund for 16 mnd siden og har ikke angret !
Perfekt og billig, finner ikke billigere, har bytta mange ganger men nå trenger jeg ikke det lenger
Sender rundt slibrige dørselgere som driver villedende markedsføring. Forteller initialer at de skal fikse strømmen din og at du derfor må slippe de inn. Når du takker nei ber de deg slippe de inn til naboer i samme oppgang
Styr unna dette kjeltringselskapet! Anbefaler alle som har blitt lurt om å melde inn til elklagenemda så man kan få satt en stopper for den skitne måten dette strømselskapet opererer på! Blitt ilagt bruddgebyr på 2100,- etter flytting og tegnet nytt strømabonnement hos annen leverandør. NordlysEnergi ønsker å tvinge meg over på deres avtale, selv 4 måneder etter flytting. Gjemmer seg bak en vilkårssetning som for meg som kunde overhodet ikke gir mening. Forferdelig lite behjelpelig kundeservice i tillegg! Kommer aldri til å vurdere NordlysEnergi ved en senere anledning, takket være denne opplevelsen! Angrer på at jeg ikke leste her før jeg inngikk avtale med dem, da hadde jeg aldri valgt NordlysEnergi!
Jeg brukte timen etter inngåelse av avtale til å undersøke litt og det er jeg glad jeg gjorde. Bruddgebyr ble ikke nevnt av selger og jeg var i utgangspunktet skeptisk til bindingstiden så valgte å benytte meg av angrerett samme kveld. Mulig jeg hadde spart litt på denne avtalen, men jeg synes som mange andre over at det er useriøst å binde folk under slike vilkår. Gjør som Forbrukerrådet anbefaler og velg er firma uten bindingstid!!
Selger fortalte om hvor utrolig gode priser de hadde, og om hvordan det å IKKE bytte nesten var en dødssynd. Han nevnte derimot ikke at det var 12 mnds bindingstid. Ringt opp av en frekk ansatt der. Skikkelig guffen kundeservice. Ja, min feil at jeg ikke leste avtalen skikkelig, men frekke i svaret når jeg spør om ting. Ville heller ofret min førstefødte enn å velge disse folka igjen. Lever heller som på farmen enn å få elektrisitet fra dette selskapet.
STYR UNNA! Selgerne som kommer på døra på vegne av NordlysEnergi lurer kundene og informerer ikke og at de for oppsigelsestid på 3 mnd. etter bindingstiden på et år, hvis du hadde vært så gode på pris og er seriøs selskap hadde ikke hatt behov for og låse kundene i tvinge de til og stå det, på toppen av alt har de bruddgebyr på over 1800kr i året for og komme ut av avtalen! Veldig uprofesjonelt da kundeservice bare referer til et punkt i kontrakten, og sier at de ikke kan kontrollere hva selgere sier og ikke sier når de banker på dør!
Har aldri vært med på dårligere kundeavtaler. Det begynte etter 1 mnd da la de til et månedsgebyr på kr. 39. Etter 12 måneders bindingstid så har de jaggu 3 måneders oppsigelsestid i tillegg når du ønsker å bytte strømleverandør. Har aldri tidligere opplevd eller hørt om et strømselskap som har oppsigelsestid i tillegg til bindingstid, så styr unna.
Byttet fra tibber til Nordlysenergi, og ble veldig fornøyd med prisene. Var bedre app på tibben, men prisene er mye bedre her. Anbefales!
*Dørselger gir feil informasjon De sier det er upliktelig avtale og vi er best i markedet! Sier ingenting om 1 år binding og 2100kr gebyr ved brudd av avtalen. Gir luring informasjon! Har aldri sett et sånt bedrageri i mitt liv! Kundeservice tar ingen ansvar for dørselgerens informasjon! Ta opp video fra dørselgeren hvis ikke så sitter dere med flere tusen tapt penger stjelt fra nordlysenergi berageri firma!
Alt fungerer som det skal... Strøm er strøm, og prisene har alltid vært gunstig så lenge jeg har vært kunde.👌
Ble tilbudt NordlysEnergi sin spotpris avtale uten påslag og månedsbeløp på dør for 3 uker siden. Var først i tvil fordi dette hørtes ut som noe tull, men nå etter 3 uker er jeg veldig glad for at jeg valgte å ta sjangsen når jeg fikk tilbudet på dør. Forøvrig veldig hyggelig og informativ selger også.