NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lovet at avtalen var garantert topp 3 billigste da jeg skrev under på den til en selger som kom på døra. Dette stemmer absolutt ikke. Da jeg nå ville bytte fikk jeg beskjed om at jeg vil få et bruddgebyr på opptil 2100,- Damen som tok tlf virket i tillegg sur, utrolig dårlige greier.
De opererer med 12 måneders bindingstid og med små skrift krever de 3 måneder oppsigelse. Jeg har aldri vært borti lignende i forsøk på å skifte strømleverandør.
Koster kr. 2.100 å komme seg ut av kundeforholdet. Har brukt de i 2 år. Christian E.
Jeg ble lovet for snart to år siden at nordlys alltid skulle være blant de tre billigste strømleverandørene i Norge. Det var grunnen til at jeg gjorde avtale med de. Men etter 9-10 måneder var de blant de dyreste i landet. Og kundeservice er elendig for å si det mildt. Det er ikke folk på jobb når jeg ringer. Og en email blir besvart over en uke etter at jeg har sendt Nordlys en email. Styr unna! Disse er korrupte
God kundeservice, regninger under gjennomsnittet hver måned.
Jeg ble også lurt av en veldig hyggelig dørselger med topp3-prislisten, som selvfølgelig bare er tøys. Det er ekstra sleipt å sende hyggelig og lavtlønte studenter på provisjonsbasert deltidsjobb for å selge denne dritten. Sier nå opp selv om det er under et år siden avtalen, da jeg skjønner at de opererer med enda flere oppsigelsesfrister, og betaler minst en tusenlapp for mye hver mnd. Best å komme seg unna fortest mulig og heller advare andre!
Sa opp avtale, og da viser det seg at de har 3mnd oppsigelsestid med bruddgebyr opp til 2100.-. Aldri vært borti dette før. Desember regning lå de 1 kr over snittpris. Så moralen er : Hold dere unna dette selskapet