NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært lite konkurransedyktig pris. Selgeren av strømavtalen informerte ikke om bindingstiden på 3 måneder, og bruddgebyr på 2100,- dersom du vil skifte strømleverandør selv lenge etter de første 12 månedene. De krever (i motsetning til de fleste andre leverandører) skriftlig oppsigelse av strømavtalen. For å unngå bruddavtalen kunne jeg fortsette avtalen mot en oppstartskostnad på 300,-! Frekt!
Omtrent samme forbruk for Desember og Januar her hos oss, forskjellen var mellom nordlysenergi og tibber var 5400kr i regning og det er uten bruddgebyr. Dette skulle jo være en topp 3 avtale men viste seg å være den verste avtalen vi kunne tegnet, da det er en variabel pris og ikke spotpris. Aldri informert om bruddgebyr. Håper noen tar disse svindlerne for retten snart.
De opererer med binding, så du må sende skriftlig oppsigelse tre måneder før du kan skifte leverandør ellers får du et stort bruddgebyr. På appen eller web kan man selvsagt ikke finne sin kontrakt. Hvem har vel tatt vare på det papiret du signerte på da de banket på døren og solgte seg inn for flere år tilbake. Dette grenser til svindel. Elendig kundeservice har de også. Anbefaler INGEN å benytte dette selskapet. Flykt til noen andre umiddelbart! Husk å sende skriftlig oppsigelse.
Ble lovet at avtalen var garantert topp 3 billigste da jeg skrev under på den til en selger som kom på døra. Dette stemmer absolutt ikke. Da jeg nå ville bytte fikk jeg beskjed om at jeg vil få et bruddgebyr på opptil 2100,- Damen som tok tlf virket i tillegg sur, utrolig dårlige greier.
De opererer med 12 måneders bindingstid og med små skrift krever de 3 måneder oppsigelse. Jeg har aldri vært borti lignende i forsøk på å skifte strømleverandør.
Koster kr. 2.100 å komme seg ut av kundeforholdet. Har brukt de i 2 år. Christian E.
Jeg ble lovet for snart to år siden at nordlys alltid skulle være blant de tre billigste strømleverandørene i Norge. Det var grunnen til at jeg gjorde avtale med de. Men etter 9-10 måneder var de blant de dyreste i landet. Og kundeservice er elendig for å si det mildt. Det er ikke folk på jobb når jeg ringer. Og en email blir besvart over en uke etter at jeg har sendt Nordlys en email. Styr unna! Disse er korrupte