NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med avtalen. Venter med spenning på forbedringer, som smartlading til elbil. Ønsker også at appen kan ha oversikt over prisene i dag og i morgen.
Hyggelig kundeservice, bra app, kom godt ut i testen.
Her må forbrukerrådet snart på plass for dette selskapet har et eget vilkår om 3mnds oppsigelsestid "etter" 12mnds binding. I mitt tilfelle inntraff dette automagisk da mitt nye selskap satte overgang ved 12mnds tidspunktet, som er gjengs norm virker det som. Ikke her. Fikk ekstra faktura på 900kr Her er det helt sikker noe å vinne i retten... for den som orker.
Gikk på samme erfaringen som mange andre med dørselger som garanterte at de var blant de 3 billigste, etter en liten stund så viser det jo seg at det ikke er tilfelle. Kontakter min gamle strømleverandør og setter opp en ny avtale med de, jeg har 3 måneders bindings tid i NE. Det fremkommer helt tydelig på min side hos NE mens jeg er kunde. Strøm bytte forløper uten problem, noen dager etter bytte går jeg inn på min NE side, da er alt av historikk og avtaler borte, men det er kommet en ny settning under avtale der det bare står 18.12 til 19.12. Jeg byttet strøm leverandør den 19.12 da avtalen med NE gikk ut den 18.12. Noen dager går og jeg får en SMS med VIKTIG fra NE, de vil de nærmeste dagene fakturere meg for bruddgebyr. Dette er gjennomtenkt og utspekulert svindel, først sletter de historikk på min side, erstatter med nye opplysninger som tilsynelatende skal være en kontrakt fra 18.12.21 til 19.12.21. Basert på hva de har lagt inn i ettertid så påroper de seg retten til å sende ett varsel om brudd gebyr. Heldigvis har jeg tatt bilde av den opprinnelige kontrakten så nå vil jeg rett og slett vurdere en anmeldelse av forholdet.
En grei avtale, men den burde vært billigere. Kanskje med et tak.
Billig strøm men må oppdatere oss kundene med dagens pris
Jeg ble flyttet over fra Yetz, uten å bli informert, og sitter nå med en "avtale" med oppsigelsestid. Uten at avtalen er inngått fra min side. Tviler på om dette firmaet er klar over hva forbrukerkjøpsloven innebærer, men de skal nok snart lære at de må forholde seg til denne uansett hva de selv mener om den saken.