NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært uprofesjonelle dørselgere, på grensen til der man kan vurdere å ringe politiet. Sier vel sitt om resten av bedriften.
Lurer seg inn i borettslag for å banke på døra. Vil ikke kjøpe tjenester fra selskap som forstyrrer meg hjemme.
Det var en gutt (så ut som en student) som kom på døra mi og ringte på. Prøvde å skaffe seg kunder, masse gode ord om sitt selskap Nordlysenergi AS. Prøvde å hente vårt målenummer umiddelbart. Jeg svarte med jeg er ikke interessert. Gutten ba om underskrift for å bevise at han har prøvd å skaffe seg kunder i området mitt. For å være snill skrev jeg under på det. Jeg spurte flere ganger om det var kontrakten jeg skrev under på, gutten svarte nei. 14 dager etter på kom administrasjons gebyr på 900kr. Enda spør de om målenummeret mitt for at de kan utføre byttingen. Jeg har klagd til dem gjennom e-post og de svarer tilbake med forespørsel om målenummeret mitt. Og betalingen for administrasjons gebyr. Jeg har aldri opplevd måten å skaffe seg kunder på. Rett og slett feil og lureri!
Forsøkte å kontakte per telefon, men fikk ikke svar. Videre fikk jeg ikke lagret telefonr på mobil.
Svarer ikke på henvendelser, kommer til å ta saken opp med Elklagenemnda. Hvor useriøs går det and å bli.
Kom med et påslag i ettertid for november uten noe nærmere redgjørelse. Viser ikke pris i app. Gode priser, men ikke de beste.
Føler meg skikkelig lurt av de selgerne som var på døra hos meg. De var innpåslitne og nesten krevde at jeg måtte flytte strøm hos dem. Selvom jeg sa flere ganger at jeg ikke var interessert, så fortsatte dem...helt til jeg ikke orket mer og sa at jeg kunne prøve dem i noen måneder...ble lovet at jeg skulle slippe binding, men NEIDA, bindingen var der plutselig...styr unna!!!!!!