NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nordlysenergi er lureri! Leverandøren opererer veldig lite profesjonelt. Fikk ingen skriftlig avtale på mail eller per post da jeg ble kunde etter å ha hatt en svært aggressiv selger på døra. De la til fast månedsgebyr + påslag etter noen måneder, selv om innsalget var at de hadde 0,-. Firmaet dukker ikke opp på noen sammenlignings-tjenester som Bytt eller strømpris.no ( Forbrukerrådet). De har elendig kundeservice. Forsøkte å si opp avtalen via deres nettside=null respons. Sendte mail=null respons. Først da jeg nådde igjennom på telefon, fikk jeg snakket med en sløv kundebehandler. Du får bruddgebyr på 2000,- hvis «avtalen» sies opp før 12mnd og oppsigelsestiden er 3mnd. 1.mars kan jeg endelig bytte leverandør og vil prøve å finne en som er til å stole på og som ikke svindler kundene.
Helt grei pris. Forståelig faktura. Ingen uforståelige overraskelser så langt.
Frem til jeg sa opp samarbeidet var det ok. Etterpå ble det vesentlig dyrere i forhold til spotpris å komme ut. Får masse pappsvar. Angrer på at jeg ikke gikk ut med en gang og tok den kostnaden. Dette er kriminelle folk
Ikke noe vits i å vaske klær eller lage mat på billige tidspunkt. Det faktureres konsekvent en høy fastpris fra uke til uke. Siste uke i august måtte jeg betale over seks kroner for hver jævla kilowatttime, selv om seks kroner var prisen for bare dem dyreste timen.
Jeg som ny i boligmarkedet og kunne ingen ting om strøm fikk besøk av nordlys energi, de sa de hadde en skikkelig bra avtale og at jeg ville få bedre regninger enn jeg hadde fra før. Også viste det seg senere at de tok meg på en skikkelig dårlig avtale så jeg har betalt mye mer enn andre jeg har snakket med. (Mine foreldre brukte 1600 kwt og betalte 1850kr med sin avtale og jeg betalte 2000kr og hadde bare brukt 550kwt) Nordlys energi er ett dritt selskap. Hold dere unna de! Nå har jeg fjordkraft og de er så mye bedre! Anbefales :)
Bruddgebyr på 1200 kr, nesten 2 år etter at bindingstiden er over. Det står ingenting om det i avtalen jeg signerte på. De skal svare på mail innen 6 virkedager. Det er snart 2 uker siden jeg først var i kontakt med kundeservice, jeg har ikke fått svar ennå. Håpløst og useriøst.
Jeg måtte betale straffegebyr etter bindingstiden var ute da de i tillegg har en oppsigelsestid på 3mnd. Dette er så underkommunisert at jeg ikke var klar over det, og klarer fortsatt ikke å finne ut av når jeg ble opplyst om dette.