Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget fornøyd med Norges Energi

Omtale av  Terje A

Trygg og sikker.Det som er bra er at jeg føler at jeg vet noenlunde hva jeg må gjøre,pga.informasjon fra dere,for å sikre meg oversikt og at jeg erfarer at dere lytter til kundene.

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2023 08:22

Hei Terje A. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din stømleverandør og vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Totalen som kunde hos Norges energi er topp for min del.

Omtale av  Torigeir

Totalen og selvsagt prisen og i tillegg ei svært god oversikt på nettsiden deres.

Svar fra NorgesEnergi
17.04.2023 10:29

Hei Torigeir. Vi takker for din fine tilbakemelding og er glade for at du er fornøyd med strømavtalen og Minside. Om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Pris og uten påslag

Omtale av  Arne K. J

Det var ett lett valg å ta, fast påslag kr.49 og ingen kW påslag, +god mobilavtale

Svar fra NorgesEnergi
17.04.2023 10:26

Hei Arne K. J. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen og er glade for at du er fornøyd med din strømavtale og mobilavtale. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Gode priser og god service

Omtale av  Merete E. A

Har gode priser. Yter også god service når det har vært behov for svar på spørsmål etc. Jeg har vært en fornøyd kunde i mange år og vil også fortsette med Norgesenergi fremover

Svar fra NorgesEnergi
17.04.2023 10:20

Hei Merete E. A Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Vanskelig App

Omtale av  Håkon

Jeg ønsker meg en mye lettere app i bruk. Den må også vise dagens forbruk i nåtid, ikke dagen etterpå. Mye å lære av Tibber her.

Svar fra NorgesEnergi
17.04.2023 10:18

Hei Håkon. Vi takker for din tilbakemelding og vil ta det videre. Mvh Ida, Norgesenergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Enkelt, rimelig

Omtale av  Reidar N

Gode avtaler, fine priser, fin kundeservice. Enkelt å bruke lappen.

Svar fra NorgesEnergi
13.04.2023 08:57

Hei Reidar N. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med avtalen, prisen og kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Svindel med 30 dagers utsettelse av faktura

Omtale av  Marthe

De virker litt rare når de hevder at faktura ikke er betalt på appen til de såkalt sympatiske folkene som jobber der. Derfor får jeg ikke utsatt neste faktura 30 dager og truer med purring på forrige faktura. Da er det vel på grensen til maktkåte pengeinnkrevere i stedet for det ytre milde og skøyale design.

Svar fra NorgesEnergi
13.04.2023 09:00

Hei Marthe. Vi synes det er leit å lese om din opplevelse i henhold til utsettelse av faktura. Ved utsettelse av faktura så må tidligere faktura være innbetalt i sin helhet. Så fort tidligere faktura er innbetalt så kan nyeste faktura utsettes. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i forhold til utsettelse. Vår kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi

Svindel & bondefangeri

Omtale av  Helge L

Alle "ekstra forsikringstjenester etc" som tilbys av NE bør unngås. De er ikke designet for å "hjelpe" srømkundene, men tvertimot. De tilbys kun for tyne mer penger av kundene. Da jeg skiftet til NE, så sa jeg klart at jeg ville ha spotpris med kun kr. 49 i fast påslag. Det virket som om NE-fyren i telefonen hadde hatt et lite drypp - og maste videre. Jeg stod på mitt. Kort tid etter telefonsamtalen begynte NE med sms-terror. Uten å lese sms'ene nøye, regnet med at det var det samme maset. Jeg så at beløpet kr. 49 figurerte i 2 sms'er og kvitterte med ja. Da jeg omsider oppdaget at jeg hadde gått på limpiinnen, ringte jeg NE og uttrykte i fargerike ordelag hva jeg syntes om deres "forretningsmodell". Det viste seg da at jeg skyldte kr. 6400 til ågerrente. Jeg krevde tilbakebetaling av påførte unødvendige kostnader. Det var som å snakke til solid eik.

Svar fra NorgesEnergi
13.04.2023 09:09

Hei Helge L. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen vedrørende en av våre selgere, og slik skal det ikke være. Vi ønsker å være tydelige og informative i vår kundekontakt og ønsker ikke at kundene våre skal sitte igjen med en følelse av at de ikke vet hva det gjelder eller får avtaler de ikke ønsker. Alle våre produkter og tjenester må derfor bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse, og dem vil stå spesifisert på faktura. Vi håper du ønsker å ta kontakt på nytt ved vår kundesenter dersom du har noen spørsmål (tlf: 38 10 00 80 (man-fre 08.16) eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen Norgesenergi

Rask og utmerket service.

Omtale av  Carsten L

Svært god informasjon tilgjengelig, gode priser og en utmerket service.

Svar fra NorgesEnergi
05.04.2023 10:17

Hei Carsten! Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi

Topp selskap å avtale

Omtale av  Kim E. G. E

Jeg har brukt og prøvd ulike aktører innen strøm. Og norgesenergi er best! Tidligere aktør med samme kwh brukt i mnd til Norges energi med samme kwh brukt har vi reduert strøm utgiftene på 48%.. og tidligere aktør garantert at de var best (ønsker ikke navm gi dem) aner ikke hvordan vi kunne redusere sååå mye med bytte! Norges energi er nr 1! Bytter ikke igjen kan man si!

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:22

Hei Kim E. G. E Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at du har klart å redusere strøm utgiftene ved å bruke oss i NorgesEnergi. Det er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Med vennlig hilsen NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Super fornøyd

Omtale av  Tanya S

Kan ikke få bedre service eller behandling som kunde noen sted:) Bytter aldri fra Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:21

Hei Tanya Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss i NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe, ikke nøl med å ta kontakt. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi

Norgesenergi

Omtale av  Terje M

God service, grei pris, ingen uforståelige spesial / luretilbud .

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:19

Hei Terje! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for at du er fornøyd. Vit at du alltid kan ta kontakt med oss dersom det skulle være noe. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen NorgesEnergi

Beste markedspris

Omtale av  Martin

God kundeservice , ryddig oppsett på min side og gunstig pris

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:17

Hei Martin! Takk for tilbakemeldingen.Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen NorgesEnergi.

Strømmen er den samme bare bedre pris

Omtale av  Helge H

Rimelig og greit så langt kun en ting trekker litt ned for min del. Har ikke sanntids avlesning jeg har ikke funnet det i allfall elles har all virket så langt

Svar fra NorgesEnergi
27.03.2023 11:03

Hei Helge H. Vi takker for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, NorgesEnergi.

Nettleie

Omtale av  Knut E

Grei mobilapp kunne med fordel hatt avtale med nettselskapet slik at man fikk alt på samme faktura

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2023 08:46

Hei Knut E. Vi takker for din tilbakemelding, og vil ta det videre i henhold til samfakturering med alle netteiere. Mvh Ida, Norgesenergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strømstøtte og norgesenergi

Omtale av  Simon S

Norgesenergi er et typisk kaldt stort selskap, de som jobber som kundebehandlere der bryr seg ikke om jobben sin, og alt blir dekket over av policyer som ikke er ekte. Største tips jeg kan gi til dere vedrørende Norgesenergi er om du noen gang skulle finne deg i en situasjon hvor du må flytte din adresse for strøm, så sørg for at det er fra den 1. neste måned, for norgesenergi med glede bytter din adresse midt i måneden uten og informere om at du mister da strømstøtte for den måneden. Var "kjempe glad" da jeg fikk min regning på 4000kr for en enslig mann fordi jeg ikke fikk noe strømstøtte.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2023 08:41

Hei Simon S. Det er leit å lese om din opplevelse. Ved leverandørbytte så vil en motta strømstøtten enten fra ny leverandør, forrige leverandør eller direkte fra netteier. Du kan kontakte netteier for mer informasjon om hvem som utbetaler strømstøtten for perioden. Dersom du har noen spørsmål så tar du kontakt ved vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR