NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode avtaler (priser) God kundebehandling: vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere Gode sider (‘mine sider’) for egenoppfølging
Hei, Kristin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Responstid / kundeservice kan forbedres Oppgitt feil åpningstider på nettsidene for kundeservice. Unødvendig
Hei Ola l! Grunnet de høye strømprisene, prognosene for strømprisen fremover samt støtteordningen fra staten er det dessverre til tider noe lenger svartid enn vi ønsker å tilby. Vi jobber hver dag for å forbedre svartiden vår. Hyggelig å se at du ellers er fornøyd med NorgesEnergi - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kjøpte også produkt gjennom Elkjøp og opplevde å bli satt på dyrere pris etterhvert uten informasjon. Har akkurat samme erfaring som skuffet kunde. Kommer ingen vei med klage heller. Styr unna Norgesenergi
Heisann Maria! Tidligere hadde vi en avtale med elkjøp som automatisk ble flyttet over til strøm til spotpris etter avtaleperioden var over. Dette er en avtale vi har hatt med elkjøp over en lengre periode, denne avtalen er nå endret slik at du får vår beste spotpris avtale under perioden og etter. Gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg! Mvh Morten NorgesEnergi
Kundebehandler var svært innstilt på å hjelpe meg.
Hei, Jorunn! Gleder oss å høre at du fikk god hjelp av kundebehandler ved kontakt med vårt kundesenter :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Ble anbefalt å bytte strømleverandør til Norges energi
Hei, Ellen B! Vi takker for tilliten og vil gjøre vårt beste for at du blir fornøyd med din strømavtale hos oss :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kom tilbake til Norge ganske brått av familiehensyn. Alt ordnet seg raskt og gunstig med. NorgesEnergi. Takk !
Hei Geir E. H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Hjelpsom imøtekommende og høflig kundebehandler! Ikke noe påduttning, men konkrete svar og opplysninger! Anbefaler alltid norgesenergi.
Hei Tina H! Så flott å høre at du hadde en god opplevelse i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh Anna, NorgesEnergi
Har både mobil og strøm fra dere, meget fornøyd.
Hei Brit H! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Positiv: Fin app med fine grafer osv. De svarer ganske raskt på epost til vanlig, men enkelte ganger har jeg opplevd å måtte masse for å få svar. Negativ: Dyr strøm. Irriterende selskap. Hvis du etablere avtalegiro, får du ekstra gebyr. Er du registrert med både efaktura og avtalegiro hos dem, velger de å trekke med avtalegiro og sender deg da en stygg gebyr. Har brukt mye tid på å fikse dette. Opplever selskapet som grådig. Inngikk avtale via Elkjøp og fikk 500 i rabatt. Tapte hver eneste krone, utvilsomt. Og det kostet meg mye i form av irritasjon.
Hei Sus! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Vedrørende AvtaleGiro og eFaktura må eFaktura være aktivert for at faktura skal sendes gebyrfritt til din nettbank. Dessverre er ikke AvtaleGiro nok da dette er betalingsmetoden og ikke forsendelesmetoden av faktura. Ved aktiv eFaktura er det ingen fakturagebyr. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Livredd for å ringe. Fikk svar og hjelp til løsning i løpet av minutter.
Hei Hege! Så flott at du fikk rask hjelp ved kontakt med vårt kundesenter! Mvh Anna, NorgesEnergi.
For vanskelig og få kontakt, det ble lagt til noe på faktura som ikke var avtalt
Hei Bjørn T. J! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har derfor vært unormalt lang ventetid i våre kanaler. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Situasjonen har heldigvis bedret seg og jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 eller via kontaktskjema på vår hjemmeside dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi
Bra informasjon og tilbud. Bra kundeservice. Bra tilbud på fast pris.
Hei Vibecke! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Lurt å ta kontakt med Norges Energi for å høre om gode tilbud. Det kan en spare penger på. Vennlig og serviceinnstilte folk.
Hei Lise! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
kundeservice, meget hyggelig, behagelig og dyktig kundebehandler!
Hei Astrid A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Ukomplisert og oversiktlig strøm avtaler som passer for forskjellige typer husstander. Oversiktlig App hvor du har full kontroll på forbruk, og faktura.
Hei Kjell! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi
Som strømkunde trenger man kun strøm i veggen og en regning man betaler. norgesenergi har misforstått og tror det dreier seg om mer. De ringer og ringer og ringer og ringer. Samt at du blir terrorisert hos Elkjøp hver gang du skal handle noe. En gang ville en pågående selger at jeg skulle bevise at jeg faktisk var kunde for å la meg gå videre. Tipper de har ringt meg 50 ganger siste 6-7 år om ikke mer. Jeg ble ved en anledning kalt for «dum» av en telefonselger fordi jeg ikke ville forstå at jeg hadde en dårlig avtale. Det jeg forstår er at NorgesEnergi aldri ringer kundene for å være snill. De ringer kundene enten for å tjene mer og/eller få kundene til å binde seg for å sikre inntektene fremover. NorgesEnergi må forstå at for de fleste så er det ikke så viktig med kundekontakt, vi er kun ute etter billig strøm… hver gang de siste 3 årene som har de som har ringt lovet å fjerne mitt navn fra ringelisten… men det skjer aldri. De ringte med 17, 23 og 28 februar 2022. Så nå er det slutt!
Hei Vidart! Det er leit å høre at du har opplevd å bli oppringt av selgere fra NorgesEnergi til tross for at nummeret ditt har blitt reservert fra ringelistene våre. Vi ønsker gjerne å undersøke årsaken til dette og håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller via kontaktskjema på vår hjemmeside. Mvh Anna, NorgesEnergi.