Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tror det er OK, men har lite sammenligningsgrunnlag

Omtale av  Jon

Jeg har stort sett bare betalt regningen og brukt strøm. Har fungert greit. Da det ble slutt på å få fakturautskrift på e-post fikk jeg problemer med innlogging på norgeseneri på datamaskinen, prøvde på min side, men fungerte ikke. Ukjent for meg at innlogging via bedrift og energivakten var nødvendig. Fikk detaljert veiledning av kundebehandler og fikk jeg det til. Kunne gjerne vært en enklere og mer selvsagt vei til målet

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2022 15:13

Hei Jon! Det stemmer at dersom man har en bedriftsavtale hos NorgesEnergi, så må man logge inn på Energivakten da Min Side er forbeholdt privatkunder. Godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Helt greit

Omtale av  Janove H

Helt greit, lett å forstå faktura. Ellers er det vel ok

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2022 15:02

Hei, Janove H! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

God omsorg for kundene.

Omtale av  Pinsekirken

I samtaler Kommer det frem godt tilpasset tilbud og løsning.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2022 15:00

Hei, Pinsekirken! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Meget fornøyd

Omtale av  Bjørg

De lytter og forstår, når man ikke helt skjønner alt så. Det er meget bra. Hvis man skal si noe negativt må det være ventetid på svar.

Svar fra NorgesEnergi
23.03.2022 11:25

Hei Bjørg! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi beklager dersom du har opplevd ventetid hos oss, vi har den senere tid hatt stor pågang grunnet situasjonen i strømmarkedet. Vi har nå foretatt flere tiltak for å unngå dette, og vi har derfor nå svært kort ventetid. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Ubahaglige opplevelser

Omtale av  Petter

Vær forsiktig med avtaler hos NorgesEnergi. Ikke lett å slippe ut av klørne hvis du vil bytte selskap

Svar fra NorgesEnergi
23.03.2022 11:23

Hei Petter, Vi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyde med sin strømavtale hos oss, og da fortsette med NorgesEnergi som sin strømleverandør. Man skal derimot alltid stå fritt til å endre leverandør dersom man ønsker det. Skulle man ha bindingstid i avtalen hos oss skal dette alltid opplyses om ved avtaleinngåelse og et eventuelt bruddgebyr skal da tilsvare rabatten man har mottatt som følge av avtaleinngåelse. Skulle noe være uklart med din avtale hos oss må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Positivt

Omtale av  Egil V

Raskt svar på tlf. Normalt greie fakturaer, men litt rot etter nyttår.

Svar fra NorgesEnergi
23.03.2022 11:19

Hei Egil, Vi har den siste tiden hatt stor pågang grunnet situasjonen i strømmarkedet. Skulle du ha opplevd noen problemer vedrørende din strømavtale hos oss, beklager vi dette. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med , må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Mulig bytte av leverandør for å spare penger

Omtale av  Øyvind F

Gir god informasjon og tar telefonen rimelig raskt når eg ringer kundeservice

Svar fra NorgesEnergi
22.03.2022 10:29

Hei Øyvind! Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Har endrer pris gang på gang

Omtale av  David

Fikk en høy strøm reginng på ove 8000 kroner. når jeg kjekket nøye så jeg at de har endret avtalen 3 ganger løpet av 1 måneder. Prisen ble høyere og høyre på hver periode. Byttet til enn annen strømleverandør. Og plutselig min konto også ble sperret mens jeg var fortsatt kunde. Elendig App. som er tregg og viser ingen nyttig info.

Svar fra NorgesEnergi
21.03.2022 15:22

Hei David! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Fornøyd

Omtale av  Line

Relativt kjapp tilbakemelding når man tar kontakt. Og får de svarene jeg lurer på.

Svar fra NorgesEnergi
21.03.2022 15:21

Hei Line! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Dårlig

Omtale av  Ina

Dårlig kundebehandling. Etter et dødsfall, bør man kunne gjøre litt mer for en kunde. Får ikke engang kopi av faktura, så jeg kan betale

Svar fra NorgesEnergi
21.03.2022 15:20

Hei Ina! Ved dødsfall er vi nødt til å forholde oss til personvernloven, GDPR. Vi ønsker selvsagt å være behjelpelig ved betaling av faktura, men vi må ha nødvendig dokumentasjon i tilfeller hvor kunden har gått bort for å kunne utgi informasjon eller gjøre endringer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du trenger informasjon om hvilken informasjon vi trenger. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Har alt man trenger

Omtale av  Henrik

Veldig fornøyd med avtale, muligheten til å hoppe mellom spot og variabel, samt prismatch. Kan spare mange hundrelapper om man bruker bittelitt tid på strøm! Anbefales :)

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 13:24

Hei, Henrik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Jeg har økonomiske vansker og har behov for å gjøre alt jeg kan for å klare å betjene min strømregni

Omtale av  Catharina L

Jeg er veldig fornøyd med NorgesEnergi . Mitt problem er at jeg bor i en tomannsbolig med felles varmtvannsbereder, garasje, vaskerom og bod. Alt dette som erfelles går på meg, mitt strømskap og min regning.sånn har det vært siden jeg flyttet hit 1 april i fjord. De som bor over meg nekter å betale sin andel og jeg sitter i en håpløs situasjon da jeg på de siste mnd ikke har økonomi til åbetale hele altet alene…. Jeg håper NorgesEnergi kan hjelpe. Pga 3 operasjoner i fjord har og er jeg langtidssykemeldt og har betydelig lavere inntekt enn normalt

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:46

Hei, Catharina L! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, hverdager 08.00 - 16.00, så skal vi se på din avtale sammen med deg :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

ingen bemerkninger

Omtale av  Helge R

Gode samtaler. Har ingen dårlige erfaringer. Ikke behov for å bytte utenom prisen

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:46

Hei, Helge R! Så flott å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tilfreds

Omtale av  Monica

Mine erfaringer med norgesenergi.no har alltid vært positive. Forutsigbart og god kundeservice. Alt i alt tilfreds med mitt valg av strømleverandør

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:46

Hei, Monica! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Gode avtaler og bra kundebehandling

Omtale av  Kristin

Gode avtaler (priser) God kundebehandling: vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere Gode sider (‘mine sider’) for egenoppfølging

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:42

Hei, Kristin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Gode konkurransedyktige produkt

Omtale av  Ola I

Responstid / kundeservice kan forbedres Oppgitt feil åpningstider på nettsidene for kundeservice. Unødvendig

Svar fra NorgesEnergi
10.03.2022 21:44

Hei Ola l! Grunnet de høye strømprisene, prognosene for strømprisen fremover samt støtteordningen fra staten er det dessverre til tider noe lenger svartid enn vi ønsker å tilby. Vi jobber hver dag for å forbedre svartiden vår. Hyggelig å se at du ellers er fornøyd med NorgesEnergi - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR