NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Middels fornøyd, synes det kunne vært lavere fastpris
Hei, Inger! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er dessverre ikke stort jeg får gjort med fastbeløpet, men om du har noen spørsmål eller trenger hjelp til noe annet ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Utrolig arrogant holdning av kundeservice til oppsigelse / flytting
Hei, Tormod! Vi takker deg for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Om du har noen spørsmål eller trenger hjelp til noe annet ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Har hele tiden brukt en strømkonto som jeg betaler fast beløp etter eget ønske, men får anbefalinger fra Norges eneri som jeg stort sett følger. Kunne tenke meg muligheten til en hver tid kunne gå inn å se på hva får i strømstøtte (kr.)?
Hei, Per! Vi takker for din tilbakemelding! Jeg antar at du her mener strømstøtte så langt i måned. det er dessverre ikke helt på plass, men noe våre utviklere jobber med å få på plass! Du kan se strømstøtten under faktiske fakturaer på Minside, der finner du også hvor mye du har fått i strømstøtte i den foregående måneden. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt dersom du skulle ha flere spørsmål angående dette:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Grei kundeservice og spotpris. Appen fungerer ikke.
Hei, Martin! Vi takker deg for din tilbakemelding. Appen skal fungere, og vi håper at du tar kontakt med vårt kundesenter for å hjelpe deg med appen:) Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Helt ok behandling men vil se på konkurrentene som er produsenter av el !
Hei, Bjørn! Det er helt riktig at vi ikke selv produserer strøm. Vi kjøper og selger strømmen. Strømleverandører er kun et mellomledd, og selger derfor ikke strøm. Det er hyggelig at du er tilfreds med oss, vit at vi står klare for å hjelpe dersom du har behov for det:) Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders- NorgesEnergi
Får god info etter hvert som jeg syns er nyttig. Fakturaen er lett og forstå.
Hei, Magne! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi
Norgesenergi har gode avtaler, leverer gode kundeopplevelser, har en god og informativ app og sist men ikke minst, kundeservice har hyggelige, blide, Sørlenninger som alltid hjelper deg.
Hei, Svein! Selvom jeg ikke er sørledning, var det hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi
Takk for denne strømtjenesten og vi ønsker deg fortsatt suksess☺️dere er alle vakre
Hei, Fasal! Takk for en god tilbakemelding. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en riktig fin dag videre:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Greie fakturaer både på hytta og hjemme, og grei pris
Hei, Bernt! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe er det bare å ta kontakt:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Lite oversiktelige app - noen rare tilleggstjenester som det er vanskelig å komme unne
Hei, Ernst! Takk for din tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen, og er åpne for innspill dersom du skulle ha noen til oss. Angående tilleggstjenester kan du avmelde disse selv via minside eller ved å kontakte oss på epost, chat eller telefon. Vi står klare til å hjelpe dersom det skulle være noe:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Alt i Alt Meget fornøyd. Ingen minuser til dere.
Hei, Hans! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi
Har hatt samme problem. Trodde det var 12 månaders bindingstid på bedrifts avtale, men nei. Det var 12 månaders oppsigelse. 🤬😡 Dårlig info. Blev fortalt at dem hadde en fin app der du finner strømpriser og strømforbruk. Stemmer ikke. Anbefales ikke.
Hei, Anne! Jeg forstår at dette gjelder en bedriftsavtale hos oss. Ta gjerne kontakt med bedriftsavdelingen på 38100081 eller [email protected] dersom du skulle ha spørsmål til avtalen, eller om du mener det er noe som må forbedres:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Når man velger å endre vilkårene og øker prisnivået - da velger jeg å bytte til et billigere leverandør. NorgesEnergi er ikke en gang det det var!
Hei Morten Den generelle prisveksten i samfunnet påvirker også oss i NorgesEnergi ved at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg. Det er på bakgrunn av dette at vi nå setter opp prisen på din strømavtale. Vår strømavtale er fremdeles konkurransedyktig i dagens marked. For en snittkunde med spotprisavtale utgjør fastbeløp og påslag omtrent 4-5% av de totale strømutgiftene i løpet av et år. Inkludert i strømavtalen har man også en rekke fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører, som foreksempel bruk av app, kostnadsfri utsettelse av faktura og kundeservice på telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss eller det er noe annet vi kan gjøre for deg. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
De øker idag fastbeløpet med 1000 % fra 5 til 49.- Påslag reduseres med 15 % Min betaling for levering av strøm øker med 300 #¤%
Hei, Geir! Det er riktig at vi nå har satt opp prisene på enkelte av våre strømavtaler. Vi har sett oss nødvendig til å gjøre denne endringen for å holde driften i gang. Avtalene som nå er endret ble utarbeidet når strømmarkedet så annerledes ut enn det gjør i dag. Vår kostnader har økt betraktelig som følge av høyere renter og høyere energipriser. Du har helt rett at økningen i prosent på levering av strøm er stor. Legger vi med totale kostnader for strøm havner forskjellen på noen får prosent per år. Hvis du vil ha en grundig gjennomgang av avtalen din med oss, og samtidig en utregning på hva den prosentvise økningen på totale strømkosnader kan du kontakte vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Veldig fornøyd med alle tjenester og henvendelser jeg har med NorgesEnergi.
Hei, Jon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi
Ikke noe problem med NorgesEnergi. Fin app, lett å se hvor summene i regningen kommer fra.
Hei, Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vi takker deg for tilbakemeldingen på appen:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi