Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Middels fornøyd

Omtale av  Inger N. V

Middels fornøyd, synes det kunne vært lavere fastpris

Svar fra NorgesEnergi
24.11.2023 09:00

Hei, Inger! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er dessverre ikke stort jeg får gjort med fastbeløpet, men om du har noen spørsmål eller trenger hjelp til noe annet ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

God på noe, ikke på alt

Omtale av  Tormod

Utrolig arrogant holdning av kundeservice til oppsigelse / flytting

Svar fra NorgesEnergi
24.11.2023 08:59

Hei, Tormod! Vi takker deg for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Om du har noen spørsmål eller trenger hjelp til noe annet ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Fornøyd

Omtale av  Per

Har hele tiden brukt en strømkonto som jeg betaler fast beløp etter eget ønske, men får anbefalinger fra Norges eneri som jeg stort sett følger. Kunne tenke meg muligheten til en hver tid kunne gå inn å se på hva får i strømstøtte (kr.)?

Svar fra NorgesEnergi
24.11.2023 09:02

Hei, Per! Vi takker for din tilbakemelding! Jeg antar at du her mener strømstøtte så langt i måned. det er dessverre ikke helt på plass, men noe våre utviklere jobber med å få på plass! Du kan se strømstøtten under faktiske fakturaer på Minside, der finner du også hvor mye du har fått i strømstøtte i den foregående måneden. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt dersom du skulle ha flere spørsmål angående dette:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Greit nok

Omtale av  Martin

Grei kundeservice og spotpris. Appen fungerer ikke.

Svar fra NorgesEnergi
23.11.2023 10:20

Hei, Martin! Vi takker deg for din tilbakemelding. Appen skal fungere, og vi håper at du tar kontakt med vårt kundesenter for å hjelpe deg med appen:) Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Dere selger strøm som Dere ikke produserer ?

Omtale av  Bjørn

Helt ok behandling men vil se på konkurrentene som er produsenter av el !

Svar fra NorgesEnergi
22.11.2023 08:13

Hei, Bjørn! Det er helt riktig at vi ikke selv produserer strøm. Vi kjøper og selger strømmen. Strømleverandører er kun et mellomledd, og selger derfor ikke strøm. Det er hyggelig at du er tilfreds med oss, vit at vi står klare for å hjelpe dersom du har behov for det:) Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders- NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig tilfreds m selskapet

Omtale av  Magne J

Får god info etter hvert som jeg syns er nyttig. Fakturaen er lett og forstå.

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2023 15:24

Hei, Magne! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

En god og ærlig leverandør av strøm.

Omtale av  Svein

Norgesenergi har gode avtaler, leverer gode kundeopplevelser, har en god og informativ app og sist men ikke minst, kundeservice har hyggelige, blide, Sørlenninger som alltid hjelper deg.

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2023 10:28

Hei, Svein! Selvom jeg ikke er sørledning, var det hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Takk Takk☺️

Omtale av  Fasal A

Takk for denne strømtjenesten og vi ønsker deg fortsatt suksess☺️dere er alle vakre

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2023 10:29

Hei, Fasal! Takk for en god tilbakemelding. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en riktig fin dag videre:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Solid

Omtale av  Bernt H

Greie fakturaer både på hytta og hjemme, og grei pris

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2023 10:28

Hei, Bernt! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe er det bare å ta kontakt:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Ikke så fornøyd

Omtale av  Ernst

Lite oversiktelige app - noen rare tilleggstjenester som det er vanskelig å komme unne

Svar fra NorgesEnergi
17.11.2023 10:06

Hei, Ernst! Takk for din tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen, og er åpne for innspill dersom du skulle ha noen til oss. Angående tilleggstjenester kan du avmelde disse selv via minside eller ved å kontakte oss på epost, chat eller telefon. Vi står klare til å hjelpe dersom det skulle være noe:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

MEGET FORNØYD. 👌👌👌

Omtale av  Hans K. J

Alt i Alt Meget fornøyd. Ingen minuser til dere.

Svar fra NorgesEnergi
15.11.2023 08:21

Hei, Hans! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Dårlig

Omtale av  Anne

Har hatt samme problem. Trodde det var 12 månaders bindingstid på bedrifts avtale, men nei. Det var 12 månaders oppsigelse. 🤬😡 Dårlig info. Blev fortalt at dem hadde en fin app der du finner strømpriser og strømforbruk. Stemmer ikke. Anbefales ikke.

Svar fra NorgesEnergi
15.11.2023 13:25

Hei, Anne! Jeg forstår at dette gjelder en bedriftsavtale hos oss. Ta gjerne kontakt med bedriftsavdelingen på 38100081 eller [email protected] dersom du skulle ha spørsmål til avtalen, eller om du mener det er noe som må forbedres:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Øker prisnivået og endrer vilkårene

Omtale av  Morten

Når man velger å endre vilkårene og øker prisnivået - da velger jeg å bytte til et billigere leverandør. NorgesEnergi er ikke en gang det det var!

Svar fra NorgesEnergi
07.11.2023 13:37

Hei Morten Den generelle prisveksten i samfunnet påvirker også oss i NorgesEnergi ved at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg. Det er på bakgrunn av dette at vi nå setter opp prisen på din strømavtale. Vår strømavtale er fremdeles konkurransedyktig i dagens marked. For en snittkunde med spotprisavtale utgjør fastbeløp og påslag omtrent 4-5% av de totale strømutgiftene i løpet av et år. Inkludert i strømavtalen har man også en rekke fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører, som foreksempel bruk av app, kostnadsfri utsettelse av faktura og kundeservice på telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss eller det er noe annet vi kan gjøre for deg. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

IKKE BRUK NORGESENERGI DA DE NÅ VIL FLÅ KUNDENE

Omtale av  Geir S. K

De øker idag fastbeløpet med 1000 % fra 5 til 49.- Påslag reduseres med 15 % Min betaling for levering av strøm øker med 300 #¤%

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2023 09:37

Hei, Geir! Det er riktig at vi nå har satt opp prisene på enkelte av våre strømavtaler. Vi har sett oss nødvendig til å gjøre denne endringen for å holde driften i gang. Avtalene som nå er endret ble utarbeidet når strømmarkedet så annerledes ut enn det gjør i dag. Vår kostnader har økt betraktelig som følge av høyere renter og høyere energipriser. Du har helt rett at økningen i prosent på levering av strøm er stor. Legger vi med totale kostnader for strøm havner forskjellen på noen får prosent per år. Hvis du vil ha en grundig gjennomgang av avtalen din med oss, og samtidig en utregning på hva den prosentvise økningen på totale strømkosnader kan du kontakte vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Fornøyd energikunde

Omtale av  Jon B. G

Veldig fornøyd med alle tjenester og henvendelser jeg har med NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:07

Hei, Jon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

De gjør det de skal

Omtale av  Rune

Ikke noe problem med NorgesEnergi. Fin app, lett å se hvor summene i regningen kommer fra.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:08

Hei, Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vi takker deg for tilbakemeldingen på appen:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR