Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bytte av strømmåler

Omtale av  Runar

Strømmåler ble byttet i en bolig jeg leide. Det ble lest av feil kilowattmengde og de sendte en strømregning som tilsvarte et årsforbruk omtrent. Det lokale strømselskapet prøvde å bistå med å sende inn korrekt avlesning. Norges Energi nektet å godta og bruke den nye informasjonen. Ble en kasteball mellom forskjellige behandlere. Noen gav falske løfter for å bli kvitt problemet selv, noen var bare sur og forbannet. Fikk inkasso og inkassobyrået var mer støttelig enn Norges Energi. Styr langt unna dette selskapet hvis du ønsker å sikre din egen økonomi for framtiden.

Svar fra NorgesEnergi
11.12.2023 14:11

Hei Runar, Vi takker deg for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så skal vi få sett på saken din. Om det er noen korrigeringer i forbruk går dette via nettselskap, nettselskap sender forbruk videre til strømleverandør, som i dette tilfellet er oss. Ta gjerne kontakt på telefon 38 10 00 80 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Svindel satt i system

Omtale av  Johnny

Jeg fikk en mail på at tilleggstjenesten 100% Fornybar energi skal gå opp….Hva ???? Hva er 100% Fornybar energi? Og har jeg dette?????   Jeg ringer inn til dere og spør når dere startet med å belaste meg for dette gebyret på kr 49,- som jeg ikke har bedt om noen gang ( altså samme sum som fastbeløpet antagelig for å forvirre kunden)) Han kunne fortelle meg at dette ble lagt inn 19 mai 2020. Hva ??????? Hvem har gjort det ? Jeg kan med hånden på hjertet eller i min villeste fantasi tenke meg at jeg har takket ja til ekstra gebyr ??? Det er så ulikt meg at det kan ikke stemme. Har dere bevis for at jeg har samtykket til 3 slike «frivillig gebyr»?    Når jeg går innpå for å se på faktura så får jeg meg et annet sjokk når jeg trykker på denne fanen tilleggstjenester får jeg se 2 gebyrer til Prisforsikring, og Strømforsikring HJELP!!!! Jeg ringer kundeservice og de kan bekrefte at dette også ble lagt inn mai 2020. Dere har uten at jeg har bedt om det lagt inn to avgifter til jeg ikke visste at jeg hadde!!!!!!!! Jeg har ufrivillig siden mai 2020 betalt 3 ufrivillige gebyrer på Kr 147 X 30 måneder = totalt frem til nå  Kr 4.410 😰   Hver gang jeg har ringt dere så har jeg bedt dere om å se at jeg har den avtalen som er best for meg. Altså bedt om den avtalen som er billigst for meg, bare sjekk tlf- logger   Jeg trenger en forklaring, bevis og en tilbakebetaling. Jeg kommer ikke til å gi meg på denne saken og vil koble inn forbrukerrådet m fl. Dette er alvorlig!

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2023 09:56

Hei, Johnny! Vi takker deg for tilbakemeldingen din. Send oss gjerne en e-post dersom du ikke allerede har gjort det, så får vi sett på saken din. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Fornøyd kunde

Omtale av  Lindy B

Eg vil helst ikke bytte leverandør med mindre eg får en meget go pris

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2023 09:52

Hei, Lindy! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt :) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Masse tillegg og 12 måneders oppsigelsestid!

Omtale av  Sjur

Ble lovet gode priser av selger, dette fungerte godt i et års tid.. Tillegg for alt mulig rart dukket opp, og på sommerhalvåret var prisen for alle tillegg like høy som selve strømforbruket. Velger da å bytte etter å ha irritert meg over dette lenge. Da kommer det et bruddgebyr fra norgesenergi på 3000 kr! For denne gjengen har nemlig 12 måneders oppsigelsestid. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2023 12:24

Hei Sjur, Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse, og jeg beklager dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon. Basert på hva du skriver antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale, ta derfor gjerne kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Positivt inntrykk!

Omtale av  Thor F

Jeg har kun positive erfaringer med Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
05.12.2023 11:21

Hei, Thor! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strømmen er blitt veldig dyr

Omtale av  Arild L

Det er vanskelig å forstå fakturaene Støtteordningen fra myndighetene er nesten borte fra i sommer

Svar fra NorgesEnergi
05.12.2023 11:22

Hei, Arild! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi får hjelpet deg med fakturaforklaring, det er ikke alltid så lett! Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Great

Omtale av  Endrit

Great in almost everything! Great customer service, great application.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2023 12:38

Hi, Endrit! We would like to thank you for your feedback :) We think it is nice that you are satisfied with the services we offer. If there should be anything, just contact our customer center :) Sincerely, Anders - NorgesEnergi

Supert

Omtale av  Trygve

Var veldig godt fornøyd før tillegg på 3,9 øre. Derfor ser jeg nå etter ny strømleverandør

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2023 12:37

Hei, Trygve! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Lureri og svindel

Omtale av  Emil B

Jeg har en avtalehistorikk med NorgesEnergi på fast kostnad på 49 kr/måned + spotpris. De maste på meg om tillegstjenester som 100% fornybar energi osv. Jeg ringte dem for å avbestille dette opplegget, men det har de ikke gjort. Enten så betaler de meg tilbake, eller så bytter jeg strømleverandør. Jeg stoler ikke på NorgesEnergi lenger.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2023 12:35

Hei, Emil! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Katastrofe

Omtale av  Øyvind H

Veldig dyktige på å forklarer hvorfor strømmen er så dyr..virker bare useriøst

Svar fra NorgesEnergi
01.12.2023 10:24

Hei, Øyvind! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret hvis du trenger hjelp eller forklaringer på noe. Strømprisen bestemmes av markedet, og vi leverer strøm til spotpris hos oss. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kjempefornøyd

Omtale av  May J

Jeg er fornøyd med min strømleverandør. Greit å få alt på en regning

Svar fra NorgesEnergi
01.12.2023 10:16

Hei, May! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Lokketilbud

Omtale av  Peter J

Prisen går opp etter 2-3 mnd uten en Mail eller beskjed fra leverandøren. Dette syns jeg er dårlig

Svar fra NorgesEnergi
01.12.2023 10:18

Hei, Peter! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret for å finne ut av hva som har skjedd her. Vi er pliktige til å varsle om alle evt. endringer i pris på avtale. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Ran av folket

Omtale av  Roger

Fastpris og påslag er ert ran og ett banditt gebyr strømselskapene melker kundene for. Fjern dette, det er rikelig å betale dyr strøm uten ekstra avgifter på faktura

Svar fra NorgesEnergi
01.12.2023 10:27

Hei, Roger! Vi takker deg for din tilbakemelding. For å kunne tilby strøm må vi som selskap få inn inntekter. Vi tjener ikke penger på spotprisen, da den er lik vår innkjøpskostnad. Da må vi få inn inntekt på påslag og fastbeløp. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med kan du ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Dårlig kunde service. Legger på telefon når du snakker med kundeservice. Jeg skal finne nytt selskap

Omtale av  Tom A. S. K

Dårlig kunde service. Legger på telefon når du snakker med kundeservice. Jeg skal finne nytt selskap

Svar fra NorgesEnergi
29.11.2023 14:32

Hei, Tom! Her må jeg beklage at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Om du ønsker hjelp kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. Håper du får en fin dag videre. Hilsen Anders - NorgesEnergi

Ønsker billig strøm

Omtale av  Olav

Godt fornøyd, men ser at andre selskap selger like god strøm til en billigere pris. Jeg vil gjerne kjøpe strøm billigst mulig.

Svar fra NorgesEnergi
29.11.2023 14:31

Hei, Olav! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vi forsøker å levere strømmen til så gode priser vi kan. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tillit

Omtale av  Torun

I den grad man kan ha tillit til de forskjellige strømselskapene så føler jeg Norges Energi ivaretar mine interesser på en god måte. Konkurransedyktig pris, behjelpelige kundebehandlere og oversiktlig app.

Svar fra NorgesEnergi
27.11.2023 09:29

Hei, Torun! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR