Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
15
av 106 innen
strømselskap
36%
anbefaler
NorgesEnergi
Filtrer omtaler
252
50
23
40
471
Sorter omtaler etter
Viser av 836 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra selskap"

Det står på hvem som svarer , hvis en svare og har ingen peiling selvfølgelig han eller hun kan ikke svare , men totalt Norges energi , bra selskap

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 15:32
Hei Khafaf, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke mål!"

Har også samme opplevelse som Anders skriver om ndg Norges Energi og dyre Topp10 garantier. Opplever at selskapet bruker misvisende markedsføringsstrategier på Bolig Messe, Elkjøp osv til å verve deg inn i dyre strømavtaler. Hadde sendt en skriftlig henvendelse til NE 1.1.21 om en prismatch avtale som ble oppdaget litt sent grunnet dårlig bemanning. Fikk beskjed om at prismatchen kun gjaldt fra den dagen henvendelsen ble oppdaget, og ikke fra 1.1. Håpløst! I mellomtiden fikk jeg et tilbud fra et annet selskap med pristak under vintermånedene- noe NE ikke kunne prismatche. Har kun dårlige opplevelser med NE frem til nå dessverre. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 15:30
Hei Kevin, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det ønsker vi selvfølgelig ikke. NorgesEnergi har mange ulike strømavtaler, slik at vi skal kunne tilby strømavtale tilpasset hver enkeltes behov. Topp 10-garanti er en variabel avtale og prisen endrer seg derfor langsommere enn i spotprisavtalene. Det vil si at du typisk betaler litt mer når markedsprisen er på vei ned, og litt mindre når den er på vei opp. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. Du har ingen fast månedspris med denne avtalen, og den er mer stabil og forutsigbar enn spotprisen som svinger i takt med kraftbørsen. Det har dessverre vært uvanlig stor pågang i julen, og vi har derfor hatt noe lengre behandlingstid, det beklager vi. Vi har dessverre ikke mulighet til å registrere prismatch tilbake i tid, og prismatch vil derfor registreres så snart e-posten blir behandlet. Man kan derimot også kontakte oss per telefon 38 10 00 80, da vil vi registrere prismatch samme dag. Dersom du er misfornøyd med din avtale hos oss, håper jeg du har mulighet til å kontakte oss slik at vi sammen kan finne en avtale du blir fornøyd med. Henvis gjerne ti dette innlegget, og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bøllete"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har inntil nylig hatt bedriftsabonnement. Det positive er at det later til å være gunstig priset. Men det skal sies at selv i perioder hvor strøm i Norge var rekordbillig, så synes jeg hele tiden jeg har hatt samme regning. Det kommer visst av at NorgesEnergi med mitt abonnement handler strøm lenge i forveien. Fair enough. Så det negative. Først, det jeg trodde var 6 mnd bindingstid var i virkeligheten oppsigelsestid. Abonnementet løper derfor 6 mnd etter man har sagt opp. Da jeg fant ut dette, sa jeg opp på dagen. Et år etterpå tegner jeg abonnement hos ny leverandør (Tibber). Jeg blir ringt opp av Norgesenergi, som først påstår at fordi jeg har oppsigelsestid blir det straffegebyr. Jeg påpeker at jeg sa opp i desember i fjor, da fikk tonen en litt annen lyd. Bare litt. Fyren pusher og pusher, sier at Tibber har mye dårligere priser fordi NorgesEnergi handler til under innkjøpspris. Jeg sier at jeg liker at Tibber er automatisk, og at jeg liker at jeg har full oversikt over strømforbruket i sanntid, via appen deres. Selgeren påstår at den appen er spennende i to uker, deretter vil jeg aldri bruke den igjen. Jeg sier jeg liker å ha oversikt over forbruket. Han mener at det er unødvendig. Man vet jo allerede hva som bruker mest strøm. Når man lager mat, og vasker klær. Jeg sier jeg har elbil og liker at appen lar meg automatisk lade i tider på døgnet når strømmen er billigst. Selger hevder det ikke betyr noe. Prisene varierer ikke spesielt mye i løpet av et døgn, og NorgesEnergi er billigst uansett. Jeg sier at det kan så være, men nå vil jeg prøve dette en periode. Selger mener jeg er i ferd med å gjøre en tabbe, men at jeg er velkommen igjen som kunde ved en senere anledning. Jeg har opplevd masete strømselgere før, min erfaring er at NorgesEnergi er blant de verste.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:54
Hei Geir, Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen, det er ikke greit! Vi er veldig opptatte av at våre selgere utgir riktig informasjon og det stemmer at noen av våre utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Dette er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal opptre i møte med kunder og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Håper du vil kontakte vårt kundesenter slik at vi får tatt dette med videre. Vennligst ta kontakt med vår bedriftavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected] Mvh Kate, NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Utrolig dårlig opplegg, og dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en avtale som tydligvis var lik pris som Tibber. Bytta selskap og de ringte meg på holdback og ga meg en "bedre" avtale enn det jeg hadde + 500,- rabatt på første faktura. Fikk da en ny avtale med strømpris på fast 29,99, noe jeg ikke fikk informasjon om. Styr unna.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52
Hei Erik, Det er utrolig leit at du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi skal alltid informere ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Dersom du har fått feil eller mangel på informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] Mvh Kate, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billige strømpriser"

Raskt svar når man ringer, de har mange gode fordeler som strømkonto og vintertrygghet noe som betyr ingen høge strømregninger.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52
Hei Ole J! Tusen takk for din fine kommentar! Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Oppgitt-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ekstremt slue metoder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bruker alle metoder for å lure deg til å betale mer. Melder deg opp på ekstra kostnader med lovnad om at den er gratis første måned. Sender faktura som er feil og sender gebyrer uten å ha noe grunnlag. Slu kundebehandling og nettside som lyger om fakturaer (teknisk feil)

Svar fra NorgesEnergi
05.01.2021 22:35
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Aldri mere Norges Energi"
2 syns denne omtalen er nyttig

Først vil jeg begynne at de har den verste kundeservicen når man vil snakke med dem for å klage. Først så tar det altfor langt tid til å komme gjennom og når man først vil snakke med dem for å klage og fortelle dem om saken så vil dem ikke høre på deg og bare legger på og vil ikke høre på det man vil klage på! Det som gjelder med min erfaring er at jeg har blitt lurt to ganger på rad til å bli kunde hos dem med garanti om at det ikke er noe binding på tilbudet. Selv om jeg har dobbelt sjekket med dem å over tlf at det ikke er noe bindingstid på det. Også påstår de etterpå at jeg har fått avtalen skriftlig over e-post at det er bindingstid på avtalen noe som jeg aldri har fått noe jeg sjekker i e-posten i ettertid. Så nå vil jeg bare bli kvit og bli ferdig med dem for godt og vil aldri bli kunde hos dem igjen og betaler nå bruddegebyret med glede får å bli ferdig med dem! Burde ikke vært lov å holde på sånt og bare lure folk får å bli kunde hos dem! VERSTE STRØMLEVERANDØREN I NORGE! Ville ikke anbefalt min verste fiende til å bli kunde hos dem! Bare lureri med dem!! Jeg anbefaler alle om å bare legge på når de får tlf om strømtilbud fra Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
05.01.2021 01:38
Hei Kardo, Her høres det ut til at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt kundesenter, og slik skal det selvfølgelig ikke være. Det skal alltid informeres om bindingstid enten det er via muntlig avtaleinngåelse, eller skriftlig avtaleinngåelse. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med oss, slik at vi får tatt klagen din videre. Jeg ønsker også gjerne å undersøke avtaledokumentet igjen slik at vi ser nærmere på bindingstid i avtalen din. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected] Vi har åpent man-fre 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare tull og lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt opp av Norges Energi. De klarte å lure meg vekk en god avtale jeg hadde fra Fjordkraft ved å love strøm til spotpris uten noen tilleggskostnader. Så klart var det bare tull. De satte spotprisen på ca.10 øre mer enn det skulle være. Fyren på telefonen nevnte ikke at Topp 10 var en variabel avtale. Bare styr unna Norges Energi, jeg skal tilbake til Fjordkraft.

Svar fra NorgesEnergi
22.12.2020 08:11
Hei Yanedeh. Vi skal selvfølgelig alltid gi korrekte opplysninger ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss så vi får sett nærmere på hva som har skjedd her. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected] Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ringer med reklame ukentlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk avtale med Norgesenergi for et par uker siden, og de har sendt mange mail og ringt ukentlig for å pushe flere tilleggstjenester og reklame. Den ene som ringte klarte ikke å si hva hun hadde å by på. Det virker som de har et eget selskap som ringer for å selge mer og har ulike lister som man må be om å bli fjernet fra. De har ringt med mer reklame en uke etter jeg ble fjernet fra en av listene. Flere mailer med litt likt og litt ulikt budskap skaper mer forvirring enn å gjøre det enkelt.

Svar fra NorgesEnergi
21.12.2020 11:39
Hei Lise, Ønsket vårt er at du som kunde skal være informert om produktene du har krav på som kunde hos oss, jeg beklager likevel dersom du har mottatt mange telefoner fra oss, og kan godt forstå at dette har vært frustrerende. Dersom du ikke ønsker å bli oppringt, kan du logge deg inn på MinSide å oppdatere dine samtykker. Du kan selvfølgelig også gjerne kontakte oss, dersom du ønsker at vi reserverer ditt nummer internt hos oss. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel/lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Høres veldig fint å flott, men ikke alt som kommer frem med en gang. Kundeservice er helt bånn i bøtta og selger er ENNÅ verre. Frekk og uforskammet. Godt mye av dette kom frem av tv2 hjelper deg.

Svar fra NorgesEnergi
21.12.2020 11:38
Hei Tommy, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi. Vi ønsker selvfølgelig at du skal være fornøyd som kunde hos oss! Det stemmer at TV2 hjelper deg har hatt en reportasje angående vår avtale via Elkjøp. Vi er derimot uenige i påstandene. Loven krever at informasjon skal være klar og forståelig, og det er derfor du som kunde for sammendrag av avtale og vilkår presentert skriftlig før avtaleinngåelse. Vi ønsker at alle som inngår strømavtale hos Elkjøp skal være trygg på at de har gjort en god avtale, og derfor styrker vi nå opplæringen hos selgerne og blir enda tydeligere på hvilken informasjon vi vil de skal si muntlig også. Mvh Nina, NorgesEnergi
Sissel H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Straffegebyr for ikke-AMS. Med legeattest."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestrider gebyr fra nettselskapet på kr 2000 per år, fordi jeg ikke tåler strålingen fra den nye strømmåleren som de har installert hos de aller fleste. Elvia gjennomfakturerer til NorgesEnergi, det vil si at jeg må bestride beløpet på fakturaen fra NorgesEnergi. Dette er en fullt lovlig måte å bestride et beløp man ikke er enig i. Trusler hagler inn, og Solvencia kommer etterhvert på banen og sakene ender i Forliksrådet. Det har så langt vært 4 saker, og alle er henvist til en høyere rettsinstans, noe vi er fullt klar for. Plutselig mener NorgesEnergi at de er "uskyldige" og at vi må ta dette opp med Eliva, det har vi gjort, men eneste måten å ikke betale er å ikke betale på den fakturaen vi har mottatt, altså på NorgesEnergis faktura til oss. NorgesEnergi må ta dete videre med sin underleverandør - Eliva. Men siden de er så "uskyldige", og vi er så "slemme", så har de sagt oss opp som kunder. De GLEMTE å informere oss om det, det fikk jeg tilfeldigvis vite når jeg ringte om en inkassosak. SÅ nå er vi ute etter å finne et strømselskap som ikke driver med gjennomfakturering fra Elvia, slik at vi kan bestride beløpet på Elvias faktura. Sånn kvitter man seg med mangeårige trofaste kunder.

Svar fra NorgesEnergi
21.12.2020 11:20
Hei Sissel, Jeg beklager dersom du har fått utilstrekkelig informasjon om opphør av din strømavtale hos oss. Gebyr for manuell måler er det din netteier som fakturerer, og dersom gebyret bestrides må dette tas direkte med netteier. Faktura man mottar fra oss, må dessverre betales i sin helhet men man vil selvfølgelig få tilbakebetalt dersom vi skulle motta korreksjoner fra netteier som tilsier at gebyret ikke skal betales. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kristian B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Tilleggspakker, tilleggspakker, også litt strøm"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk første regning fra NorgesEnergi i dag. 25% av regningen min var strøm. Ytterligere ca 25% var påslag og fastbeløp. De resterende 50 % var litt underkommuniserte ekstrapakker, som det er vanskelig å skjønne hensikten med, og som, selv om de heter f.eks "sparepakke", bare øker regningen. Alle er nå sagt opp, men dette føles som kynisk lureri av kunder som ikke leser regningen ordentlig, og tåkelegging av reelle påslag.

Svar fra NorgesEnergi
18.12.2020 08:02
Hei Kristian B! Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Vi håper du kan ta kontakt med oss så så kan vi se nærmere på hva som har skjedd. Gjerne kontakt oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Prismatch, Kundeservice, samlet faktura, avtale med Elkjøp"

Jeg er en an første kundene til Norges Energi, prøvde å velge andre leverandør Men kommer alltid tilbake for det er så lett å samarbeide med Norges Energi som har mange fordeler for kundene.

Svar fra NorgesEnergi
18.12.2020 08:03
Hei Klara P! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår! Mvh Kate, NorgesEnergi
Mathias S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Världen beste Strøm leverandør"

Världens beste Strøm leverandør jag sparar ca 20000 kr om året på prismatch. Den som sier noe annet låter følelser styra. Detta är hardcore fakta!!

Svar fra NorgesEnergi
18.12.2020 08:12
Hei Mathias S! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Min mening."

Veldig bra den strømkonto delen hvertfall for min del.. Det er en god oversiktlig hjemmeside . Jeg har pr dags dato ingen ting som jeg ikke er fornøyd med og jeg har prøvd mange strøm selskaper så kommer ikke til å vurdere andre plasser engang sånn jeg ser på dette nå . Det er blide bra ansatte som bare har gjort det dem har mulighet til for å få hjulpet meg på mine spørsmål og jeg har fått ordnet alt det jeg har spurt om på en perfekt måte . tusen takk fra meg hvertfall.

Svar fra NorgesEnergi
16.12.2020 12:24
Hei Thore K! Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding :) Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår. Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hvorfor bekymre seg"

Hos Norgesenergi er det aldri overlegenheter overfor amateurkunder alltid tydelig og grei redegjørelse og aldri uhørte drøysmål.

Svar fra NorgesEnergi
16.12.2020 09:30
Hei Erix! Så hyggelig å høre! Vi setter stor pris på å ha deg som kunde og tusen takk for fine ord. Ønsker deg en riktig god jul! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Frekke selgere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet frå Norgesenergi. Selger ringer og prøver å overtale meg tilbake. Respekterer ikkje valget mitt, blir frustrerte og frekke når du vil bytte strømselskap. Veldig lite hyggelig.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 16:16
Hei Sindre! Man står selvfølgelig helt fritt til å bytte strømleverandør. Ved et leverandørbytte vil man ofte bli kontaktet av en av våre salgsrepresentanter for å høre om det er noe vi kan tilby for at du som kunde ønsker å bli værende hos NorgesEnergi - da dette er noe vi selvfølgelig ønsker! Salgsrepresentant skal derimot alltid opptre på en høflig måte, og respektere dersom du ikke ønsker en ny strømavtale hos oss. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan få litt nærmere informasjon om hendelsen, da vi gjerne ønsker å ta klagen videre. Kontakt oss gjerne per e-post: [email protected], eller ring oss på tlf: 38 10 00 80, vi har åpent man-fre 08-16. Henvis gjerne til innlegget og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kenneth B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fleksibel og god pris på produktet"

Fleksibel leverandør, og kunde i fokus Gode priser og kommer kjapt gjennom til kunde senter ved behov.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 16:02
Hei Kenneth! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Nina, NorgesEnergi
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uhøflig og villedende telefonselger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg byttet fra Norgesenergi ble jeg oppringt av en telefonselger som lovet 3 x billigere strømpris. Forsøkte få vedkommende til å forklare dette regnestykket. Endte i at telefonselgeren kom med diverse uhøflige fraser og la på...

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 15:49
Hei Elisabeth! Her høres det ut til at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere, og det er selvfølgelig ikke akseptabelt. Vi håper derfor du har mulighet til å kontakte oss, slik at vi får sett på saken og tatt klagen din videre. Kontakt oss gjerne per e-post: [email protected] eller tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent man-fre 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget, og meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fortsatt fornøyd."

Jeg bor i en ny leilighet med lavt strømforbruk, og etter å ha byttet til Norges Energi så har jeg på kun 4 måneder spart 300 kroner. For meg er dette 1 måned spart i strøm utgifter. Meget fornøyd 😁.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 15:24
Hei Tore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen du har hos oss! Vi ønsker alltid å tilby gode strømavtaler som er tilpasset ditt forbruk. Ønsker deg en god jul, og et godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
""Veldig hyggelig kundeservice.""

Hyggelig kundeservice og alltid behjelpelig med å komme til en løsning som passer om det er noe jeg trenger hjelp til med alt,

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 14:56
Hei Audie! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi i NorgesEnergi ønsker deg en god jul og godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice og super Prismatch"

Jeg har vært kunde hos NorgesEnergi siden november 2019. Byttet egentlig bare på grunn av at jeg fikk 1000,- gavekort hos Elkjøp da avtalen var bra om jeg regnet med de 1000,-. Når de fikk Prismatch i mai så leste jeg meg opp på den mot f.eks. Fjordkraft som jeg hadde før og fant ut at NorgesEnergi sin er bedre, så har vært kunde siden. Fra mai til oktober sparte jeg 920,- med å bruke Prismatchen hver måned. For en liten leilighet som min (57 m2) så er det like mye som en vanlig strømregning på vinteren. Sjekker bare strompris.no hver måned for billigste avtale og sender en e-post til dem. Vel verdt 5 min. Har også fått god hjelp de få gangene jeg har ringt på NorgesEnergi sin kundeservice, så jeg blir så lenge Prismatchen og kundeservicen holder nivået jeg har opplevd hittil. Om de kunne blitt bedre med noe så tar det tid å få svar på e-poster, som regel 3 dager hittil.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 13:03
Hei Kenneth! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Vi setter stor pris på at du er fornøyd som kunde hos oss. Til tider er det stor pågang på e-post, vi jobber allikevel med å få ned besvarelsestiden så du får hjelp så raskt som mulig. Ønsker deg en god jul og et godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi
Sven G. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget bra service og mange gode tilbud."

Norges energi er veldig godt og rimelig strøm. De har også mange gode tilbud til sine kunder. Jeg kan trygt anbefale dem i framtiden.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 12:37
Hei Sven G. D! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde Norges energi siden 2016. Når jeg flyttet til annet sted vurderte jeg å si opp strømleverandør til noe annen. Her kommer problemer, jeg fikk regningen til regningen. Jeg betalte 500 kr i måned som efaktura uten spesifikasjonen på regningen i lengre periode. For det første, må jeg betale på bruddgebyr uten å vite om det at det har bindingstid. Man tror at det er billig strømleverandør pga du betaler fast pris men egentlig det blir for dyrt. Det blir en kreditt konto med renter hver måned uten å informere kundene om det (lureri). Så i tillegg til det fikk jeg stort beløp som jeg må betale sammen med bruddgebyr. Jeg ringte til kundeservice får å spørre om hvor kommer disse beløpene. Han sa bare at det var fra den gamle leiligheten siden 2016.man får sjokk at det gikk i mange uten å få vite at du bruker mere enn du betaler. Man får kreditt med renter hver måned uten å vite det. Det hjelper ikke å snakke med dem. Kundeservice sa bare at du kan unngå å betale beløpet hvis du blir kunde igjen hos dem. Aldri i livet. Norges energi lurer kundene for å tjene penger og ser billig utad. Kundene kommer finner ut når man slutter hos dem. Du tror at du betaler i god tro men istedenfor de legger opp til at du får kredittkonto/minus på konto. Anbefaler ikke til noen i hele tatt. Hold langt unna,!!!! Lureri.... Ikke stoler på elkjøp - - - det informerer ikke kundene, sier bare rabatt rabatt som koster deg formue til slutt. Jeg er takknemlig at jeg slutter med Norges energi selv om det koster meg med flere tusen som jeg ikke visste om.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 10:46
Hei Snorre, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vedrørende kreditten du nevner antar jeg at du har hatt fordelsproduktet Strømkonto. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Med Strømkonto så får man en faktura hver måned hvor det står saldo og informasjon om hva som er trukket fra kontoen, slik at man alltid har oversikt. Denne betalingsløsningen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindlere"

Fikk meg strømavtalen emed Norgesenergi uten å bli fortalt at de hadde bindingstid. Etter mye misnøye ønsket jeg å si opp med dette firmaet men fikk beskjed det kostet meg 1000kr å bryte avtalen. Spurte ang dette da jeg tegnet avtalen, fikk bekreftet at det var verken bindingstid samt en av deres beste avtaler, alt viste seg å være løgn. Valgte å betale den tusen lappen for å aldri mer å ha å gjøre med et slikt møkkaselskap, HOLD DERE UNNA!??

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 09:00
Hei, Tom N! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med selger hos Elkjøp. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected] Mvh, Truls - NorgesEnergi
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Sesongpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
836 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
49 kr /mnd
3,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
836 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
109 kr /mnd
8,17 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Introduksjonspris
Timespot - NorgesEnergi
836 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
834 kr /mnd
62,54 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Spotpris
Timespot - NorgesEnergi
836 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
854 kr /mnd
64,04 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR