Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Brukervennlighet
Dårlig
100
av 103 innen
strømselskap
9%
anbefaler
NorgesEnergi

"Sleip, ikke rimelig,"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Odd F for 01.09.2020 14.44

NorgesEnergi har totalt 463 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Sleip, ikke rimelig,"
1 syns denne omtalen er nyttig

Finn en annen leverandør. Prisen er ikke rimelig. Bruddgebyr står ikke i forhold til abbonnement.

Svar fra NorgesEnergi
04.09.2020 14.49
Hei Odd F!
Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi tilbyr mange lavprisavtaler, og jeg håper du tar kontakt dersom du ønsker at vi ser over strømavtalen du har hatt hos oss.
Vi tilbyr også prismatch hvor vi matcher prisen til et annet selskap dersom du har fått et bedre tilbud!
Det stemmer at vi har noen få avtaler hvor man får avtaleperiode og dermed bruddgebyr dersom man bryter avtalen før avtaleperioden er over. Bruddgebyret tilsvarer derimot alltid rabatten man har mottatt, og dette informeres det om i avtalevilkårene.
Mvh Nina, NorgesEnergi.
Bytt.no
"Sleip, ikke rimelig," skrev Odd F om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Odd F og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kundeservicemareritt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble fortalt at det var enkelt å avbestille funksjoner jeg ikke trengte. Det var det IKKE.

Svar fra NorgesEnergi
04.09.2020 14.49
Hei Theodor!
Alle våre fordelsprodukter er uten bindingstid. Dersom du har et produkt du ikke ønsker, er det bare å kontakte vårt kundesenter, så fjerner vi disse for deg med det samme. Jeg håper du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til e-postadresse kundeservice@norgesenergi.no. Vi har åpent man-fre 08-16.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Pågående selger"

Hadde selger på døra i dag. Litt leit når jeg spurte om å forhåndslese avtale på epost, og hun ikke kunne gi meg det. En annen ting var at hun nektet å gå før jeg skrev "OK" på tekstmelding hun sendte meg. Jeg sto på mitt, og ville ikke svare "ok" på sms'en før jeg hadde lest avtalen. Ikke noe press.....

Svar fra NorgesEnergi
31.08.2020 08.24
Hei Kenneth!
Dette er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal opptre i møte med kunder. Jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen, og håper du vil kontakte vårt kundesenter slik at vi får tatt denne klagen videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.
Håper vi hører fra deg!
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Norgesenergi har svindlet meg og har innrømmet det. De har gitt meg spotprisavtale (den er jo i utgangspunktet lik for alle), men har lagt på andre produkter som jeg aldri har sagt ja til - som "vintertrygghet" Som alle godt smurte selgere, så er de hyggelige å prate med - men totalt useriøse og burde mistet muligheten for å drive å luse folk på denne måten. Jeg har fått nye faktura'er, der svindelpengene er fjernet - men er fremdeles misfornøyd med pris og vil helt uavhengig av pris velge å bytte til noen andre. Dette er en skitten bransje og det finnes INGEN i denne bransjen som driver etisk - så om du er opptatt at etikk og ønsker en leverandør du kan stole på - bli din egen strømprodusent (selv om det ikke lønner seg økonomisk i disse dager) Men viktigst - styr LANGT unna Norgeserergi.

Svar fra NorgesEnergi
28.08.2020 08.07
Hei Arild!
Her høres det ut som at du har hatt en dårlig erfaring med NorgesEnergi, noe vi selvfølgelig ikke ønsker. Vi ønsker at våre kunder skal føle seg ivaretatt, og ønsker at kunden opplever at de får mest mulig ut av sin strømavtale. Våre fordelsprodukter skal alltid informeres om og godkjennes før disse legges til i en strømavtale. De er også helt uten binding, slik at man når som helst kan kontakte oss for å fjerne produktet.
Basert på din informasjon, kan jeg dessverre ikke undersøke saken nærmere, men jeg håper du vil kontakte oss dersom du ønsker at vi ser på saken igjen.
Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Sparepakke ikke fungerer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg spurte før 3 mnd siden om å få dekket sparepakken grunnet permittering. Jeg har ikke fått noe svar. Jeg spurte om den kosta. De kunde ikke dem svare på. Nesten 20% av fakturan går til det. Men får ikke åpnet fakturan. Bare et diagram. Skam dem får bruke Norge i sitt navn da dette føles som falsk trygghet/reklame. Lure energi burde navnet være.

Svar fra NorgesEnergi
28.08.2020 08.04
Hei Jania!

Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.-
Sparepakken koster kun 49 kroner i måneden og har ingen bindingstid. Dersom man har Sparepakken vises prisen på produktet på hver faktura slik at man alltid skal ha oversikt. Kundebehandlere skal også kunne svare på hva produktet koster, og jeg beklager derfor dersom du ikke har fått tilstrekkelig svar angående pris. Slik skal det selvfølgelig ikke være.
Jeg beklager dersom det har vært lang behandlingstid på din søknad. Jeg anbefaler deg derfor å kontakte avdeling for betalingsfritak direkte slik at de kan undersøke status på saken. Du kan kontakte dem på tlf 38 10 00 83. Åpningstider er man-fre 09-15.
Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 463 omtaler på Bytt.no
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
463 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
- 9 kr
-0,54 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
463 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Timespot - NorgesEnergi
463 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
260 kr
15,58 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Timespot - NorgesEnergi
463 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
271 kr
16,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
463 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
276 kr
16,56 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
463 omtaler
Etterskuddsvis betaling
9 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
330 kr
19,78 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
463 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
338 kr
20,26 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
463 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
583 kr
34,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
463 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
617 kr
36,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR