Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Har tro på at jeg får beste pris

Omtale av  Shahid S

Sikker og lave priser og kjempe god service anbefales med marked konkurrerende priser

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Selger ikke pålitelig

Omtale av  Nils

Umulig å logge inn på min side. Kundeservice er ikke tilgjengelig

Godt fornøyd

Omtale av  Annmari

Hadde litt problemer med den siste regningen. Fikk den både utsatt og delt opp. Det var til stor hjelp for. Dessuten var det en meget hyggelig konsulent som hadde stor forståelse for min situasjon

Bra kundeservice som kan gjøre forbedringer.

Omtale av  Tom

Bra kundeservice som forklarer enkelt hvordan tariffen/faktura er bygget opp fra innkjøp og forbruk Nordpool/forbruk og fram til kundens regning.

Ikke interessert i å rydde opp etter feil i bestilling

Omtale av  Kjetil

I desember 2020 byttet jeg fra NorgesEnergi til Agva grunnet et godt tilbud/kampanje. Rett etter bytte ble jeg oppringt av NorgesEnergi. De kunne ikke matche kampanjen fra Agva, men gav meg et nytt tilbud med oppstart fra 01.06.21. Ved en feil overførte de strømabonnementet mitt med en gang. Dette oppdaget jeg når en høy strømregning landet i postkassen. Jeg tok da kontakt med NorgesEnergi og henviste til SMS-bekreftelsen, der det står klart og tydelig at oppstart skulle vært 01.06.21. Først fikk jeg to avvisende svar fra kundeservice med at "du ble ringt opp 10.12.20, og ble overført til oss 13.12.20". Jeg forsøkte å henvise til SMS-bekreftelsen, men kundebehandleren ignorerte dette i svaret. Først når jeg svarte med at dette tas videre til Forbrukerrådet på tredje forsøk, fikk jeg en beklagelse på feilen og at jeg "bare måtte si ifra om jeg ville bytte tilbake igjen". Ingen tilbud om kompenasjon eller på noen måte forsøke å rette opp feilen som har hatt økonomiske konsekvenser for meg. Det er uaktuelt at feilen de har gjort skal koste meg ca kr 2.500,- Dette må de rette opp i. Dette har vært en svært skuffende opplevelse, og saken er ikke avsluttet fra min side. Anbefaler alle å holde seg unna NorgesEnergi. Slurvete arbeid, dårlige tilbakemeldinger og en høy strømregning som jeg aldri skulle hatt - er det jeg sitter igjen med.

Svar fra NorgesEnergi
11.03.2021 09:51

Hei Kjetil, Det er leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen og det er svært beklagelig at avtalen din ble startet opp tidligere enn avtalt. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med oss. Gjerne kontakt oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Mvh Kate, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Prismatch - 14 dagers behandlingstid!

Omtale av  David

Ønsket å benytte meg av NorgesEnergi sin prismatch, prøvde først å ringe - ventetiden var lang på tlf. Valgte å bli oppringt, de ringte først etter flere timer, og det passet ikke å ta tlf akkurat da. Chat var nede på tidspunktet jeg ønsket å kontakte de. Valgte derfor å sende Mail for å for få prismatch som ofte er det enkleste - 14 dager etterpå får jeg svar, om at den gjelder fra datoen de behandlet saken. At kunden skal lide av lang behandlingstid er helt feil for min del.

Svar fra NorgesEnergi
11.03.2021 09:51

Hei David! Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. I utgangspunktet har vi dessverre ikke mulighet til å registrere prismatch tilbake i tid, men jeg håper likevel du har mulighet til å kontakte oss så skal vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Lureri om vintertrygghet!

Omtale av  Andre S

Vært fornøyd med Norges Energi, men oppdaget at de har pålagt meg "Vintertrygghet" siden 2017, noe jeg aldri har bedt om, så ergo har de svindlet meg for 1800kr på 3 år, så les og sjekk fakturan nøye.

Svar fra NorgesEnergi
11.03.2021 09:50

Hei Andre! Man skal alltid få informasjon om Vintertrygghet før produktet registreres i strømavtalen. Det skal også sendes ut informasjon om produktet per e-post eventuelt SMS, i tillegg til at produktet vil vises på MinSide og faktura. Jeg beklager derfor dersom du ikke opplever å ha mottatt tilstrekkelig informasjon ved innsalg av produktet. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får nærmere informasjon om registreringen av produktet. Du kan kontakte oss per tlf 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR