Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget bra

Omtale av  Eva R. M. E

Meget bra kundeservice ,og rimelige strømavtaler. Har vært kunde i flere år og vil fortsatt være kunde.

Svar fra NorgesEnergi
25.11.2021 13:24

Hei Eva R. M. E.! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

oppriktig med kundene. Er redelig. VIP kunder tar di vare på. Har en vært kunde i 5 år, 10 år 15 år

Omtale av  Yngvar B

Redelig. Gi flere fordeler, flere reklame ting av god kvalitet er god markedsføring. Oss som har vært kunde bør få tilsendt slike. Jeg har skaffet N.Energi mange kunder. Landet over. For snakk er best.. Y

Svar fra NorgesEnergi
25.11.2021 13:24

Hei Yngvar B! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

er ikke glad for tilbud om fastprisbinding enkelte uaktuelle måneder

Omtale av  Mathias D

De har hjulpet meg til å forbedre gammel avtale. Grunnet kroniske leddlidelser bruker jeg mye strøm til innendørs basseng. Er 96 år

Svar fra NorgesEnergi
23.11.2021 13:59

Hei Mathias D. Så flott å høre at du har fått god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kunne hjelpe deg med. Mvh Ida - NorgesEnergi

Helt greit

Omtale av  Per I. B

Ingen negative erfaringer med Norgesenergi så langt , har vært kunde i mange år nå.

Svar fra NorgesEnergi
22.11.2021 13:51

Hei Per, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! mvh Nina - NorgesEnergi

Veldig fornøyd

Omtale av  Bjørn

God kundeservice og God pris, både på mobil og strøm.

Svar fra NorgesEnergi
22.11.2021 13:51

Hei Bjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både strøm og mobilavtale hos oss! Vi ønsker deg en god vinter, mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Enkelt. Oversiktlig.

Omtale av  Lene

Enkelt å etablere. Oversiktlig med app og betaling. Vurdere likevel bytte om jeg finner noe billigere, pga skyhøye strømpriser generelt.

Svar fra NorgesEnergi
22.11.2021 13:51

Hei Lene, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding -det setter vi pris på! Minner om at vi tilbyr prismatch, dersom du finner en rimeligere avtale hos annen leverandør vil vi matche avtalen. Du kan lese mer om vilkår for prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi sendte meg faktura for gammel adresse i 3 mnd og nekter å gjøre opp!

Omtale av  Chang

Jeg ble enig om å gå tilbake til Norgesenergi da de gav med kr 1000 i bruddgebyr for å forlate Fjordkraft. De overførte imidlertid strømavtale fra en adresse jeg ikke har bodd på i over 6 mnd både hos folkeregisteret og meldt inn hos strømleverandør. Likevel belastet de meg for strømforbruk i den gamle adressen hvor de som bor der allerede har en strømavtale. Fakturaen sendte de imidlertid uten problemer til min nye adresse. Jeg har snakket med kunderådgiver 3 ganger, sendt 3 e-poster med bevis på kommunikasjon, strømavtale, flytting av folkeregistrert adresse m.m. men hører nå ingenting tilbake fra dem. Uttolig uprofesjonelt!

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2021 09:10

Hei Chang, Her høres det ut til at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - og det beklager vi. Jeg er dessverre usikker på hva som har skjedd i denne saken og ønsker selvsagt å undersøke dette nærmere. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med oss igjen for nærmere informasjon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR