Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bare Ris

Omtale av  Morten N

Etter å ringe dere i dag, ble jeg positivt overrasket. Dere svarte fort på telefon. Og den kundeveilederen som jeg snakket med. Kunne faget sitt veldig godt. Lett å snakke med, og kom med gode forslag for at strømmen min skulle bli billigere. Helt topp tommel opp👍👍👍

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:29

Hei Morten N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding :) Mvh Kate, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

En av de best strømlevendører

Omtale av  Bashir

Oppfordre andre til å bli kunde hos dere.det er mange kamerater som ville som kunde hos dere.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Bashir! Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Det er viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør :) Mvh Kate, NorgesEnergi

Ukompliserte regninger

Omtale av  Catrine

Lett forståelige regninger. Kundeservise svarer raskt om jeg trenger hjelp med noe. Bra nettside.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Catrine! Tusen takk for din fine tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi

Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp.

Omtale av  Odd

Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp. Kundeservice viser lite sympati og du får bare mer avsmak av hele selskapet. Kundeservice er lite imøtekommende. Kan ikke teknikken ved å vise god service, empati og heller overtale kunden til å bli når han ringer inn for å benytte seg av angreretten. Her har de mye å lære!

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Odd, Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss. Det stemmer at man ikke har angrerett når avtalen er inngått via fast utsalgsted, men dersom man allikevel velger å bytte leverandør er det kun rabatten man fikk i butikk man må tilbakebetale. Vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

De skjønte hva jeg var på jakt etter

Omtale av  Trond Ø

De er i en tett konkurranse med andre kraftleverandører men har evnen til å lytte og tilpasse produktene til kundens ønsker.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Trond Ø! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Kate, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Har betalt for «Vintertrygghet» i over to år. Da jeg trengte den hevder de den er ugyldig.

Omtale av  Rune H

Jeg har betalt for tilleggsproduktet «Vintertrygghet» til NorgesEnergi hver måned i over to år. Jeg har sett på dette som en forsikring mot prishopp. Men da prisen hoppet opp, måtte jeg betalte fullt ut. Jeg sendte e-post og spurte hvorfor jeg ikke fikk reduksjon i prisen når jeg betaler fast for dette? Svare var da at jeg måtte bestille dette på forhånd, og at Vintertrygghet jeg betalte for ikke var gyldig. STYR UNNA NorgesEnergi!

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Rune H, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har fordelsproduktet Vintertrygghet. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Fordelen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], så kan vi se nærmere på avtalen din. Mvh Kate, NorgesEnergi

God og vennlig hjelp

Omtale av  Frøydis

God og vennlig forklaring på spørsmål ang faktura og strømpris En skikkelig hyggelig svensk medarbeider

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Frøydis! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR