Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg blir behandlet som kunde.

Omtale av  Steinar O

Jeg har ikke alltid vært pliktoppfyllende med å betale, men likevel blir jeg behandlet så bra

Svar fra NorgesEnergi
23.10.2023 12:02

Hei Steinar Så fint å høre at du opplever å bli behandlet bra hos oss. Det er viktig for oss at kunder opplever å få god hjelp i kontakt med oss og at det oppleves som hyggelig å prate med oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Monica - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bør forbedre grafen på løpende strømprisen time for time.

Omtale av  Åsmund N

Bør ha en en pulsmåler så en kan til en hver tid lese av hvor stor strømforbruket er akkurat i nuet.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2023 12:59

Hei Åsmund Tusen takk for din tilbakemelding og for et godt innspill. Vi tilbyr dessverre ikke pulsmåler per dags dato, men det er mulig dette vil komme i fremtiden. Når det gjelder grafen med strømpris time for time så skal denne være oppdatert med riktige timespriser til en hver tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få litt informasjon om hva du ønsker av forbedringer her. Vi vil gjerne høre dine innspill også der. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica NorgesEnergi

Høyt nivå

Omtale av  Trond L

God service, imøtekommende og vennlige kunderådgivere. Konkurrerende priser!

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2023 11:25

Hei Trond Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Så hyggelig å høre at du opplever å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter og at du er fornøyd med din strømavtale hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ha en fin dag! Mvh Monica - NorgesEnergi

Følger ikke opp eksisterende kunder

Omtale av  Victor

Eksisterende avtaler blir ikke fulgt opp. Kun nye avtaler får bedre vilkår. Kommuniserer ikke at eksisterende avtale ikke lenger tilbys nye kunder fordi den er for dårlig. Kan ikke oppgi hva bonusordninger som skal komme til utbetaling neste sommer vil utgjøre.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2023 13:30

Hei Victor Det er veldig beklagelig at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din og at du ikke føler deg godt nok ivaretatt som kunde hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal ha den avtalen som passer best for deg. Vi har tilbydt forskjellige avtaler opp gjennom årene. Dette er grunnet at strømmarkedet har vært i stadig endring, og at forbruk og behov har vært forskjellig fra kunde til kunde. Da hvilken strømavtale som lønner seg ofte vil kunne avhenge av kundens forbruk og behov, er det ikke gitt at det vil lønne seg å bytte til en ny avtale. Vi har heller ikke lov til å flytte kunder over til andre avtaler uten kundens samtykke og det er derfor ikke noen automatikk i at man flyttes over til nye avtaler. Som kunde står man selvfølgelig fritt til å endre sin avtale når man måtte ønske. Når det gjelder bonusordningen, bonustimen, som utbetales hver sommer så er det dessverre ikke mulig å oppgi allerede nå hva dette vil utgjøre for deg neste sommer. Dette er fordi bonusutbetalingen baseres på forbruket ditt og prisene i perioden for utbetaling, og dette har vi ingen forutsetning for å vite før perioden er over. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi tar en titt på din avtale og sjekker at du har den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

Holder ikke det som er lovet

Omtale av  Lou

Går fra bonusordninger uten akseptabel avslutning. Stoler herav ikke på selskapet

Svar fra NorgesEnergi
12.10.2023 11:12

Hei Lou Og takk for din tilbakemelding. Vi er usikre på hva du mener her. Eventuelle avviklinger av bonusordninger varsles alltid i god tid i forkant og man beholder alltid det man har spart opp av bonuser mens bonusordningen har vært aktiv. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God strømavtale og kundeservice

Omtale av  Daniel

Har pratet med de i det siste og gjort en ordentlig research på strøm-markedet. Dette er desidert den leverandøren man burde være hos om man er ute etter god kundeservice og lav pris på en strømavtale over tid.

Svar fra NorgesEnergi
11.10.2023 11:24

Hei Daniel Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og at du har opplevd å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Det er viktig for oss. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Monica - NorgesEnergi

Norges Energi not recommended

Omtale av  Michal L

Be careful when you sign a contract with them, sellers are there to sell and not to explain rules. Hidden fees and so on. Everything is nice when they want your money... when you decide to leave suddenly you have to pay for an extra 2 months of energy - Yes yes everything is there - as they say everything was clear - Do not USE it! SCAM - Rate 0

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2023 12:21

Hi Michal We are sorry to hear that you have had a bad experience with us. It is important to us that our sellers provide correct and sufficient information in contact with our customers. As a customer with us, you should be able to be confident that the agreement you receive is the same as you have been presented in contact with us. We hope you will contact our customerservice so that we can look into the matter and see if there is anything else we can do for you. Our customercenter can be contacted on telephone 38100080 or via our contact form: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Kind regards Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR