Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

veldig flinke fag folk å hjelp til å ta den rette avgjørelse. har også verve tilbud.

Omtale av  Olav K

Å bruke norges energi har gjort slik at eg sparer ca 1000 kr pr mnd pga gunstige avtaler og kunde service er topp.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:28

Hei Olav, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Gulspotpris

Omtale av  Toffen

For avansert å finne ut påslag, forsikring og topgaranti osv. Dette er eigentleg ikkje ein spotpris.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:27

Hei Toffen, Du skal få full oversikt over din strømavtale på MinSide og i appen vår. Her skal det informeres om pris og eventuelle strømtjenester du har i avtalen din. Dette skal også vises på faktura. Skulle du likevel ha spørsmål vedrørende avtalen din må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi selvfølgelig en gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Får ikke tilbakemelding fra kundeservice

Omtale av  Finn V. P

Jeg har ikke etter 4 måneder fått svar på hvorfor Norges Energi sender mine fakturaer til feil efaktura adresse. Min bank har også kontaktet dere uten resultat. Banken og Netts sier til meg at feilen ligger hos Norges Energi. Jeg får ikke åpnet fakturaen i nettbanken, får bare opplyst at fakturaen ikke er tilgjengelig. Dette problemet startet i mai måned. Før mai måned var det aldri noe problem. Jeg har 2 avtaler hos dere , en kommer som efaktufa som jeg ikke får åpnet og en kommer som avtalegiro. Jeg har godkjent alltid efaktufa. Kundeservice ringer ikke tilbake selv om de bekrefter at de skal gjøre det. Dette er dårlig behandling av en som har vært kunde hos dere i mange år.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:26

Hei Finn, Jeg beklager dersom du opplever problemer med fakturautsendelse. Vi ønsker selvfølgelig å undersøke problemet nærmere. Dersom du ikke allerede har fått svar fra vårt kundesenter, håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får status på saken din hos oss. Ring oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Greit nok

Omtale av  Tone S

Byttet leverandør. Ble oppringt av selger fra selskapet noe seinere og ser at jeg plutselig er fakturert for en tjeneste jeg ikke har takket ja til og slikt gjør meg radende!

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:23

Hei Tone, Dersom man får tilbud om strømtjenester skal man alltid motta god informasjon om dette ved innsalg, samt at man skal bekrefte bestilling via SMS. Dersom du ikke har mottatt tilstrekkelig informasjon om bestillingen må du gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Må være litt våken

Omtale av  Linlin W

Min avtale ble lagt inn tilleggs tjenester uten jeg fikk tydelig beskjed da jeg fikk tilbud i Elkjøp, betalt 160 kr ekstra for ingenting i 10 måneder. Ber alle må være våken når dere blir kunde hos dem.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:22

Hei Linlin, Ved avtaleinngåelse hos Elkjøp skal man informeres muntlig om eventuelle strømtjenester. Disse er selvfølgelig valgfrie og uten binding. Ved signering av avtaledokumentasjon i butikk må man selv huke av dersom man ønsker tjenestene, og man får tilsendt dokument med informasjon om avtalen like etter signering. Dersom man ikke ønsker strømtjenestene i avtalen kan man ta kontakt med kundesenteret, så fjerner vi selvsagt disse. Kontakt derfor gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker å fjerne disse. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

strømavtale

Omtale av  Svein

Har betalt dobbel forsikring i 4 år. Ingen info om dette ved avtaleinngåelsen

Svar fra NorgesEnergi
19.09.2022 15:58

Hei Svein, Slik jeg forstår det basert på det du skriver har du strømtjenesten Strømforsikring hos oss. Strømtjenesten koster 49,- kr/mnd per anlegg. Med Strømforsikring kan du få dekket strømregningen din dersom du blir sykmeldt, arbeidsledig/permittert eller havner på sykehus/institusjon. Vi dekker egenandelen dersom du får strømskade i huset ditt. Produktet er valgfritt og uten binding. Dersom du ønsker å fjerne produktet, eventuelt ønsker nærmere informasjon om bestillingen må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Da ble jeg lurt

Omtale av  Rasmus

Ble ringt opp av selger - hyggelig dame - som lovet 1,14 fastpris bindingtid pr 2 måneder. Og lovnad om at min strømregning nå ville bli mere enn halvert. Har nå fått faktura som på ingen måter avspilet denne avtale. Ringer inn, får beskjed om at en slik avtale ikke findes. Ser andre her omtaler en lik opplevelse. Det er bare et ord for slikt - Svindel!

Svar fra NorgesEnergi
19.09.2022 15:56

Hei Rasmus, Det stemmer at vi dessverre ikke har fastprisavtaler til denne prisen. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter igjen slik at vi kan undersøke hva som kan ha skjedd, samt ta saken videre. Du kan gjerne kontakte oss via dette skjemaet: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR