NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte the frame på black friday,ble lurt inn i en avtale jeg ikke kom meg ut av..Og regninger som ikke ligner grisen,like høye regninger som en familie på 4. Og jeg er 1 person.Holde der langt unna er mitt tips til dere
Hei Glenni! Strømprisene har dessverre vært rekordhøye i hele 2021. Ved avtaleinngåelse på Elkjøp får man en spotprisavtale, og følger dermed gjeldende markedspris på strøm. Spotprisen er ikke bestemt av strømleverandøren, men den nordiske strømbørsen NordPool. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker at vi går gjennom avtalen din og sjekker om vi har en annen avtale mer tilpasset ditt forbruk. Mvh Anna, NorgesEnergi
Leverandøren virker å ligge stabilt blant de 10 rimeligste. Faktura er oversiktlig og inkluderer også nettleie. Dette forenkler totaloversikten for sum strømkostnad hver måned. Denne leverandøren er intet unntak når det gjelder telefonselgere som prøver å selge inn tillegg som koster ekstra. Har prøvd både strømkonto ( mistet oversikten over reell kostnad) og garantistrøm uten å få noe annet tilbake enn økt kostnad. Så lenge en holder seg til enkel spotprisavtale er NorgesEnergi helt grei.
Hei, Jan O. H! Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg abonnerte hos Norges Energi, men lot meg lure av et såkalt lokketilbud hos en useriøs konkurrent som etter kort tid skrudde opp prisen. Etter å brukt tid på grundig analyse valgte jeg å gå tilbake til Norges Energi, som gjentatte er kåret til beste strømleverandør.
Hei, Terje B. M! Så hyggelig at du er fornøyd med NorgesEnergi som strømleverandør! Mvh Truls, NorgesEnergi
Grei kundeservice, men kronglete å ikke kunne få svar utenom normal arbeidstid. Chat fungerer greit, men du kan oppleve å bli satt i lang kø, samt at du miste plassen i køa dersom siden oppdaterer seg. Dårlige varsler på endringer i strømavtaler som er knyttet til prismatch, og feigt at de ikke matcher minuspåslag lengre. Bonus for at de gir bonus, men trekk for at du ikke selv kan bestemme hvordan du skal få denne refundert. Har du to anlegg (f.eks hytte), legger de bonusen på den som fra før av har lavest forbruk. Og de kan være svært treige med å legge bonusen/rabatten til fratrekk på faktura. Som forbruker må du være veldig på for å få det du har blitt lovet.
Hei, Lena! Vi takker for dine tilbakemeldinger! Vi jobber hele tiden med utvikling og forbedring av kundeopplevelsen hos NorgesEnergi. Om du referer til verving når du nevner bonus, så vil ververabatt bli registrert på anlegg som blir vervet når dette har hatt aktiv strømleveranse i 1 mnd. Det samme gjelder aktivt anlegg som har foretatt verving, så vil ververabatt bli registrert på anlegg og trukket fra faktura, når vervet anlegg har hatt aktiv strømleveranse i 1 mnd. Mvh, Truls - NorgesEnergi
de sier de hr kun en fast avgift på 49 kr og ikke påslag på spotpris, her er det som er på faktura Fastbeløp 01.10.21 - 01.11.21 31 dager 39,00 kr/mnd Strømforsikring 01.10.21 - 01.11.21 31 dager 49,00 kr/mnd Prissikring 01.10.21 - 01.11.21 31 dager 49,00 kr/mnd Påslag 01.10.21 - 01.11.21 1 086,43 kWh 5,99 øre/kWh stemmer jo ikke i det hele tatt med hva de sier
Hei, John G! Vi har forskjellige avtaler i vårt sortiment, hvor de ulike avtaler kan ha forskjellig fastbeløp og påslag. Vår nyeste avtale Spotpris har derimot 0 øre/kWh i påslag og kun 49 kr/mnd i fastbeløp. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi ta en gjennomgang av din strømavtale sammen med deg. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Dere burde ha bedre kontakt og ikke en lang ventetid på å få et svar. Mange av oss eldre er ikke så oppdatert på internett.
Hei Margue! På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor til tider være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette og ønsker å være så tilgjengelig som mulig, men håper på forståelse for situasjonen. Mvh Truls, NorgesEnergi
Dårlig kundeservice som ikke gjør det dem lover og vi blir straffet med purregebyr...
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i dialog med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Truls - NorgesEnergi