Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig

Omtale av  Bettt

Superhøyt bruddgebyr det er dårlig informert om ved inngåelse, og når du sier opp og bytter leverandør bytter de automatisk tilbake til seg selv som leverandør dersom du ikke aktivt ber dem om å ikke gjøre det.

Svar fra NorgesEnergi
15.04.2020 11:42

Hei Bett! Dersom man mottar et bruddgebyr hos oss, betyr det at man har brutt en bindingstid. Bruddgebyret tilsvarer alltid rabatten man har mottatt, og dette informeres det alltid om ved avtaleinngåelse og vilkår. Dersom man bytter leverandør har vi ikke anledning til å gjenopprette avtalen uten bekreftelse fra kunden selv. På bakgrunn av dette, håper jeg du kontakter vårt kundesenter så vi kan hjelpe deg, og se nærmere på hva som kan ha skjedd her. Du kan kontakte oss per telefon 38 1000 80, åpningstider man-fre 08-16. Eventuelt kan du gjerne kontakte oss per e-post: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fikk feil i reklame via Huseierens Landsforbund.

Omtale av  Jan

Billig støm ja takk. Kun kr. 19.- pr. mnd + 2,99 pr. kwh. Dette var billig! trodde jeg og sendte inn bestilling. Så leste jeg avtalen de sendte meg. Her stod det Kun kr. 19.- pr. mnd. + 2,99 pr. kwh I påslag på dems priser !!! Hvorfor kunne de ikke opplyse om dette før de sender kontrakten ???

Svar fra NorgesEnergi
14.04.2020 15:05

Hei Jan! Det er leit at du har mottatt misvisende/feil reklame fra Huseiernes Landforbund. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar det med videre. Med medlemspris avtalen gjennom Huseiernes Landsforbund så får du strømmen til innkjøpspris hos oss. Det betyr at du betaler den samme prisen per kWh som vi kjøper strømmen inn for, samt kun 19 kr/mnd + påslag 2,99 øre/kWh (inkluderer elsertifikatet) Har du flere spørsmål så kan du gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi

Veldig fornøyd😁

Omtale av  Roger

Har hatt Norgesenergi i mange år.. Har alltid fått raskt svar og hjelp når det har vært noe en lurer på.. Sist nå under flytting da jeg overførte avtalen som jeg hadde til ny bolig.

Svar fra NorgesEnergi
06.04.2020 12:33

Hei Roger! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi alltid veldig pris på :) Vi håper du fortsetter å være en fornøyd kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk påske! :) Mvh alle oss i NorgesEnergi

Svindel - tilleggavtale

Omtale av  Phillip

NorgesEnergi har lagt på "tillegg avtaler" uten at jeg som kunde har godtatt noe. De sier det er jeg som har bestilt tillegg avtale per telefon (100% fornybar energi 60kr/mnd, Vintertrygghet 49 kr/mnd) da jeg sjekket, men de kan ikke gi den telefonsamtalen som bevis. Hold dere unna!

Svar fra NorgesEnergi
31.03.2020 21:45

Hei Phillip! Det er leit å høre om din opplevelse. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Rot rot rot, ikke bytt til norgesenergi

Omtale av  Peter

Elendig, et firma som er rotete uten ende. Aldri sett så mye rot i et firma som hos norgesenergi. De har ingen oversikt. Kundeoppfølging er elendig. Jeg har byttet til Norges energi for noen uker siden men skal bytte tilbake til min gamle leverandør. De få øre man sparer hos norgesenergi er ikke vert det hele...

Svar fra NorgesEnergi
01.04.2020 10:14

Hei Peter! Det er leit å høre du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi ønsker gjerne undersøke hva som kan ha hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Sint kundebehandler

Omtale av  Renate

Jeg byttet strømavtale, og ble derfor ringt opp av kundebehandler fra Norges Energi. Da jeg antydet at jeg ikke ville tilbake til Norges Energi, ble kundebehandleren sint og ufin. Jeg har aldri opplevd maken, og var i sjokk da jeg til slutt måtte legge på fordi kundebehandler nektet å gi seg.

Svar fra NorgesEnergi
26.03.2020 08:08

Hei Renate, Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med en av våre kundebehandlere, det skal ikke skje. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, slik at vi kan ta denne saken videre da det er kjempe viktig for oss at slike ting ikke skjer. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss en e-post på [email protected]. Våre åpningstider er 9-16, man-fred. Mvh Nina, NorgesEnergi

Elendig på kundeservice

Omtale av  Anonym

Useriøst selskap. Har klaget de inn til elklagenemnda for å aktivere tilleggsprodukter og forventer at jeg som kunde skal oppdage dette selv. De nekter å betale tilbake beløpet de er skyldig. Håper dere holder dere langt unna!

Svar fra NorgesEnergi
26.03.2020 08:06

Hei! Vi skal alltid opplyse kunden om eventuelle fordelsprodukter de får med i avtalen, og dette skal alltid godkjennes av kunden. Vi oppgir også alltid dette på faktura, slik at man har oversikt over avtalen sin. Vi har heller ingen bindingstid på fordelsproduktene, slik at man enkelt kan fjerne disse dersom man ikke har behov for dem. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR