Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det går sin gang , ser på slutt summen , betaler , prøver å holde forbruket lavt, men etter behov
Dette er bare helt lavmål! De ringer og lurer deg med falske lovnader, også får du et helt annet produkt !! Styr unna! De er det dyreste selskapet jeg har vært innom! Når jeg ble lokket inn til dette firmaet, ble det lovet spotpris og ingen bindingstid! Ingen av delene la han inn! Fikk byttet strømleverandør idag heldigvis!!
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Om avtalen ikke er slik som ble forespeilet er det selvsagt ikke noe vi ønsker skal skje, og du må gjerne ta kontakt med kundeservice om du vil gi en mer konkret tilbakemelding. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av selger som solgte inn en meget ugunstig avtale. Kom aldri fram at avtalen var bindene, men dette kom inn på meldingen som skal svares ja på. Da var avtalen allerede solgt inn, men ettersom den var så god, gikk jeg inn på den. I dag fikk jeg regning hvor kwh prisen var dobbelt så høy som hos andre selskaper. 2,71 kr kontra 1,24 på flere steder. Videre anbefalte han å ikke gå på spotpris-avtale på.mitt postnummer, men det var bare tull. Nå skal jeg betale meg ut av avtalen og bytte til annen strømleverandør! Føler du deg lurt, så ring leverandøren og si det som det er. Det gjorde jeg i dag, og det resulterte i at de skulle sette ned prisen med ca.1 kr. Prisreduksjon ble på ca.800,- Da får vi se om de gjør det de skal.....
Hei Christin, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det gjør det utfordrende å forvalte prisen for våre innkjøpere. Jeg er ikke kjent med at vi har fakturert 2,71 kroner, men det var uansett godt at du fikk hjelp, så håper jeg at du blir fornøyd med avtalen din fremover. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble kunde hos Tinde forrige måned etter å ha funnet avtale på strompris.no. Det var vanskelig å finne denne avtalen - tinde spesial kampanje- på deres nettside, den var godt gjemt der ;). Det er kanskje litt bevisst å gjemme unna de beste avtalene...min eneste kritikk. Har fått første regningen derfra og alt er som det skal på den. Hadde noen spørsmål og fikk raskt svar. Vil skryte av "min side" hos Tinde, veldig ryddig og informativ. Ingenting å klage på og veldig fornøyd med Tinde og avtalen jeg har valgt. Anbefaler strompris.no for å finne strømleverandør og aldri handle hos telefonselgere.
Hei Lisbeth, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på :-) Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Svindyr avtale. Ble lovet av selger at det skulle være en av de beste avtalene på markedet. Viser at deres innkjøpere hadde beregnet feil pris... og da skal de regelrett rane kundene. Har aldri hatt en så dårlig avtale noen gang. SKURKER! Har nå byttet strømleverandør.
Hei, Det er trist å høre at du ikke var fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det gjør det utfordrende å kjøpe sikringer slik våre forvaltningsavtaler er basert på. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har vært fornøyd med Tinde helt til den siste regningen kom! Den var høy! Så den hyggelige samtalen med damen som ringte var oppklarende! Får håpe prisene blir billigere på strøm! Eller har jeg ikke noe å utsette på Tinde👍😀
Hei Sveinung, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss og at du har hatt en positiv opplevelse med en av våre kundebehandlere, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fornøyd kunde. Konkurransedyktige priser er viktige med dagens priser!
Hei Lene, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig fornøyd! Som kunde trenger man nesten ikke å gjøre noe som helst, de gjør alt og utfører en utmerket service!
Hei Elfrid, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Snakket med en av deres konsulenteter da jeg syntes strømregningen ble veldig stor. Ha virket i møterommene og grei og skulle se på avtalen så må et jeg spent på resten
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ekstremt dyr avtale markedsført som en god pris. Styr unna! Fikk en avtale som var 3ganger så dyr som den jeg hadde fra før. Dårlig og uerfaren kundeservice. Føler meg lurt.
Hei Brage, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Dyrt strøm selskap, bor i et lite hus der strømmen bestandig har vært på rundt 900kr. Fikk regning fra tinde på 3500kr! Det er jo et ran! Dårlig kundeservice som ikke er til noe hjelp! Skal bytte strømleverandør nå!
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fikk beskjed om at « forvaltningsavtale «var det samme som spotpris, Det ble heller ikke formidlet at nettleie ikke ble fakturert av dem slik jeg hadde det tidligere.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Vi ønsker at det skal komme tydelig frem hva man bestiller før avtalen inngås, og det inkluderer selvfølgelig avtaletype. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på hvordan vi best mulig kan hjelpe deg videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Grusomme priser. Umulig å nå igjennom på telefon. Ble lovet "topp 10" pris. Fikk faktura som var seks ganger så stor som min svoger. De er stor enebolig med utleiedel. Vi har et lite rekkehusnmed et bad.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Vi har enkelte avtaler med Topp 10-garanti, som garanterer at vi er blant de 10 billigste på avtalen som tilbys. Uansett avtaletype er det få eller ingen avtaler som varierer med 6 ganger, så forskjellen kan nok heller forklares med forbruk, eller om de bor i en annen prissone. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Som kunde syns jeg det er mange faktorer å ta hensyn til ved valg av strømleverandør. Man blir lokket hit og dit, og ikke godt å finne de beste tilbudene. Tinde scorer ikke topp på alt, men virker å ha gode verdier, som for meg gjør at jeg er fornøyd 🙂
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Utmerket kundeservice, med mye god informasjon og tilbud. 8
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig misfornøyd med dette strømselskapet, ble lovet lave strømpriser men det 2-3 ganger høyere en strømselskapet vi hadde før.
Hei Geir, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin