Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Oppfyller ikke

Omtale av  Petter

Laget en avtale som var bra med bindingstid. Etter tre mnd ikke bra lenge da neste dobbelt så nytt som andre steder. Bindingstid var 150 pr mnd som er igjen. Ringte inn da kan vi endre til det de andre har. Etter tre mnd må jeg ringe igjen. Bare tull.

Svar fra Tinde Energi
22.11.2021 13:48

Hei Petter, Vi har hatt flere kampanjer med halv pris på strøm de første to måneder og lignende, og er det tilfellet for deg også er det naturlig at prisen blir høyere i tredje måned da kampanjeprisen utløper. Utover det er jeg ikke kjent med at vi har noen krav til å ringe hver tredje måned for å endre avtale, og du kan gjerne kontakte kundeservice på nytt om du ønsker at en ny saksbehandler skal ta en titt på saken din. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Meget uoversiktlig hjemmeside, dårlig service og høye priser

Omtale av  Fredd

I et svakt øyeblikk inngikk jeg en avtale med Tinde, med bindingstid. Bor i en liten leilighet på 50 kvadratmeter og har et lavt strømforbruk. I Oktober hadde jeg et forbruk på 750 kWv og fikk en regning på hele 1706 pluss nettleie. Noen måneder sender de meg forskuddfaktura flere måneder frem i tid og kundeservicen er ikke bra for ikke å snakke om den håpløse hjemmesiden deres. Styr unna!

Svar fra Tinde Energi
22.11.2021 13:48

Hei Fredd, Om en avtale faktureres med forskudd eller etterskudd er oppgitt ved avtalens inngåelse og varierer ikke fra måned til måned. Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice, de pleier å løse de aller fleste problemstillinger. Har du tilbakemeldinger angående hvorfor du ikke er fornøyd med hjemmesiden vår kan du gjerne ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (3)

Svindel strømselskap, mye dyrere en avtalt.

Omtale av  Tallak

Dyreste strømmen, betalte 2,116 kr/kw i oktober pluss nettleie. Andre jeg kjenner betalte 1,3 kr/kw Pluss nettleie. Skal ut av dette selskapet fortest mulig. I september betalte jeg 1.8 kr/kw pluss nettleie. Fjordkraftkunder betalte 1,08 kr/kw pluss nettleie. Dette er på Vestlandet. De lovet lavt påslag, men når de har påslag på 60-70 øre ekstra pluss 79 kr mnd. App var lovet av selger, men de har kun nettside med sms innlogging som virker av og til. Styr unna dette svindelselskapet…

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei Tallak, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice på [email protected] eller 32 17 80 90 om det er noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (7)

Rimelig og kurrant

Omtale av  Thomas

Kurant med lav fastpris nå som strømmen er såpass dyr. Minuset med selskapet er at man får stipulert regning fra dem om kommende forbruk. Samt litt rotete regning. Kundeservice er bra, og de er behjelpelig med å svare. Skulle dog ønsket at man fikk nettleie på samme regning.

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi forstår godt at du ønsker å få nettleie på samme faktura, og dette er et alternativ vi jobber med. I mellomtiden kan det kanskje også være en fordel å få tydeliggjort forskjellen mellom strøm og nettleie, spesielt i disse tider med høye strømpriser - så har man full kontroll. Bare ta kontakt om det er noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Fikk avklaring på spm

Omtale av  Birgit N

Fikk først nå opplysninger jeg lurte på som burde vært opplyst ved tegning av abonnement

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei, Vi ønsker selvfølgelig at alle skal få all informasjon ved avtalens inngåelse, men det er fint å høre at du har fått god hjelp i etterkant. Bare ta kontakt om det er noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Samtale

Omtale av  Jeanice

Helt greit å vite at avtalen inngått fortsetter slik den er

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei Jeanice, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Fornøyd og varm

Omtale av  Ingeborg

Fornøyd med å være kunde hos Tinde, jeg kan fyre som jeg vil og ha på lyset uten å ha dårlig samvittighet for at neste faktura er skyhøy.

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Ingen problemer

Omtale av  Jørn

Ingen problemer av noe slag. Grei oversikt og hyggelig kundeservice.

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei Jørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Fornøyd

Omtale av  Anita L

Jeg har bare god erfaring med Tinde. Holder Lave priser

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei Anita, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Fornøyd

Omtale av  Bjørn

Bare bra alltid sammen, angret jo etterpå men lar 12 mnd gå ut med binding av avtalen

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei Bjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dårlig leverandør

Omtale av  Jack

Fakturerer på forskudd 2 måneder og selskapet vil ikke dokumentere enhetspriser på faktura.

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei Jack, Vi fakturerer med forskjellige perioder avhengig av hvilken avtale man har takket ja til, og det er alltid opplyst ved avtaleinngåelse hvilken faktureringsmetode som gjelder. Ønsker du likevel å endre den kan du gjerne ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med det. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (5)

Grei strømleverandør

Omtale av  Kenneth

Bra kundeservice. Lett og komme igjennom. Grei prisavtale.

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:27

Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Svindel og lureri,kjempeskuffende.

Omtale av  Arild G. H

Ble kontaktet av en dørselger i sommer om en lukrativ strømavtale hos Tinde ,( Du vil ikke bli skuffet) .Strømavtale; Fast lavpris , men dette er ingen lavpris , eks. for september var prisen pr.kw/time på kr. 1,802 + 79 pr mnd. har vært i kontakt med kundeservise , men de er ikke så veldig interesert i å komme meg i møte , fikk riktignok tilbud om spotpris , kr.79 pr. mnd . og ett påslag på 7,50øre pr kwt ..Tinde energi bør være litt mere ydmyke ,, nå føler jeg meg straffet ..

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:27

Hei Arild, Hei, Våre kunderådgivere har noen alternativer de kan tilby dersom man ikke er fornøyd med avtalen sin, som du har fått her. Det innebærer å skifte hele grunnlaget for avtalen, noe vi selv anser som ganske fleksibelt. Om du ønsker å få behandlet saken din på nytt kan du gjerne kontakte oss og be om en ny kunderådgiver. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (3)

Svindel bør ikke forekomme fra strømselgere

Omtale av  Jesperkatt

Med galopperende strømpriser sjekket jeg avtalen som dama gikk inn på da vi kom oss vekk fra en tilbudsavtale hos en på topplista. Den vi fikk heter Tinde Lavpris og er utgått og jeg oppdaget at det er 12 måneders binding og omlag 50 øre i påslag pluss 79 kroner i fastbeløp. Med dagens tilbud fra Tindes egen hjemmeside vil vi spare 1000 kroner hver måned DERSOM jeg klarer å bytte til den som heter Tinde Positiv. At det kommer til å koste 150 kroner i straffegebyr for hver resterende måned i avtaleperioden skal jeg trolig overleve.

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:27

Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice på [email protected] eller 32 17 80 90 så kan vi gjerne se mer på hvordan vi kan hjelpe deg med å få senket prisen din. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (2)

Triksing fra første stund.

Omtale av  Øivind F

Se opp, det er bindingstid hos Tinde og det er ikke greit å få med seg når de ringer deg. Ingen egen app og følge med på. Separat regning synes jeg er dumt mye bedre med samlet både fra nettlevrandør og strømselskap. Du har ikke valgmulighet. Vanskelig og snakke med..styr unna.

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:26

Hei Øyvind, Dersom man blir oppringt av en selger med tilbud om strømavtale med avtaletid opplyses dette muntlig, og må i tillegg bekreftes skriftlig for at avtalen skal tre i kraft. Vi jobber med en app som vil komme i nær fremtid. Det er korrekt at vi ikke samfakturerer med nettleien, men slik vi ser det tydeliggjør det hvilke kostnader som kommer fra hvilken tjeneste og det blir enklere for kunder å få oversikt over egne kostnader. Det er trist å høre at du opplever oss som vanskelige å snakke med, men du er uansett velkommen til å ta kontakt med kundeservice om det er noe mer du lurer på eller trenger hjelp til. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (2)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fornøyd

Omtale av  Ida

God pris, vennlig kundeservice, enkel og forståelig faktura👍🏻

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:26

Hei Ida, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR