Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tinde energi bløffer meg hver gang. For ikke penger som jeg har tilgode. Har send dem mange e-mail men dem Svarer ikke.har også sendt brev til tinde Energi,men ikke noe svar fra dem.
Tinde Energi "bought" my contract from GNP Energi. Problem is they gave bought contract on not existing anymore company, about what GNP knew from 2021. I started receiving invoices 3 times bigger than those I regularly pai from almost 5 years (even during the highest prices of the energy). When I have started to ask about reasons and how it happened they took me over as a client, since I no longer run a company and the invoices are issued with the wrong name and the mva number, I received the nastiest correspondence from Client Service ever. I do believe they are just a fraud company trying to make fast money now. Be careful. My case is going to the lawyer exactly at the moment I am writing this comment.
Jeg var kunde av GNP Energi som fakturerte meg på ca. 2000,- kr . Plutselig jeg fikk beskjed at jeg er kunde av Tinde Energi AS. Da fikk jeg første faktura på 10 000,- og neste faktura på 20 000,-. Tinde kundeservice mener at det er vanlig pga. strompriser er veldig høy. Vet ikke korleis skal betale dette....
Tvangsoverflytting til fra gnp energi til tinde er norges største form for svindel. Tilgodebeøp fra gnp ifm med tvangsoverflytting er ikke mottatt etter to måneder! Tinde fakturerer på forskudd som er minst 10 ganger antatte forbruk. Tinde svarer ikke på telefon. Håper myndighetene griper inn og få lagt ned denne virksomheten som bare skaper problemer for mange.
Jeg fikk en faktura som var 20 ganger høyere enn det jeg vanligvis betaler. Jeg har også plutselig blitt tvangsflyttet uten godkjennelse fra GNP til Tinde. Dette kan ikke være lovlig?
Har ventet i nesten to mnd på å få tilbake forskuddet. Valgte kjapt et annet selskap uten forskudd . Umulig å komme igjennom på telefon, og ikke tilbud om å bli ringt opp! Valgte å sende brev,og nå venter jeg på penger og en forklaring! Hilsen Eva
Jeg hadde en veldig bra fastprisavtale med GNP Energy, men ble flyttet uten samtykke til Tinde Energi. Her starter problemene. Tinde starter med å sende ut en vanvittig forskuddsfaktura basert på estimert forbruk og en markedspris som var 10 ganger høyere enn min fastpris. På forespørsel får jeg vite at "det er bare slik det fungerer, det må jeg forstå". På neste faktura er hele fastprisen forsvunndet og de skal ha en pris som ligger langt over maskedspris. Kundeservice er ikke til hjelp, her skal det bare treneres slik at de kan melke mest mulig penger ut av kundene. De finner ikke igjen avtalene, det må ha vært noe som skjedde i sommer... De sier de skal fikse det, men det skjer ikke noe. Svarer ikke på e-post og er veldig vanskelige å komme i kontakt med. Jeg er ikke i tvil om at overgangen fra GNP til Tinde, nye kundesystemer og "systemoppdateringer" i sommerferien er et godt planlagt spill for å kvitte seg med fastpriskunder og tjene ekstra penger på forskuddsfakturaer og urimelige strømpriser. Det er vel ikke overraskende at sjefene for GNP og Tinde er i nær familie, som om talt i DN i saken om at Forbrukertilsynet har åpnet sak mot disse selskapene for ulovlig drift. Velg et annet selskap, styr unna!