Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service, men strømregninga bør komme i Mail boksen
Hei Kjell, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Fakturaer sendes som standard på e-post, om du mottar den på en annen måte eller ønsker å endre metode er det bare å ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Enkelt og greit. Hyggelig kundeservice. Lett lest faktura. Billig strøm.
Hei Rune, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig fornøyd med prisene! God og oversiktelig faktura.
Hei Therese, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God service og rimelig strøm. Men aldri kult med bindingstid
Hei Jokke, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Byttet til tinde, får billig strøm og oversiktlig faktura. Aldri hatt noen problemer. Har snakket med (anonymisert) hos tinde og han var veldig høflig og flink. Når strømregning kommer har jeg aldri blitt overrasket eller sjokkert over pris.
Hei Christine, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg fikk en telefon fra min mor som var fortvilet. Hun kunne fortelle at hun ble ringt opp for å bli fortalt at hun har vunnet et gavekort på 10.000,- i en konkurranse på Facebook. Hun forteller "selger" at hun har ikke deltatt i noe konkurranse. Svaret til det var "Da er du enda mer heldig. Da har du tydeligvis kommet borti noe og vunnet!" Midt i samtalen så begynner han og snakke om den leverandøren hun i dag har på strøm (noe som jeg trodde var konfidensiell informasjon.) Når min mor har lagt på i god tro om at hun har vunnet penger så kommer det plutselig en SMS om at hun skal svare ja for å bytte avtale på strøm.. Om det er seriøse eiere bak dette selskapet så tror jeg de skal ta seg en god opprydning i salgsrekkene... Jeg behøver ikke å bla i mange tilbakemeldinger her inne før jeg innser at dette ikke er en unik opplevelse av selskapet...
Ble oppringt fra Tinde med beskjed om at jeg hadde vunnet to måneders halv pris på strøm (i en konkurranse jeg ikke har deltatt i) for deretter få spørsmålet; Vi trenger bare å få vite hvor du får fakturaen din fra i dag... Altså forsøk på å få meg til å bytte selskap på en utrolig sleip måte! Utrolig!
Hei Sala, Vi har eksterne selgere som ringer på våre vegne med tilbud om en strømavtale, men vi ønsker at det skal være tydelig hva man får tilbudt og eventuelt takker ja til. Så vi beklager selvsagt at du har hatt denne negative opplevelsen, og vi jobber aktivt med å forbedre våre rutiner med grunnlag i din og andres tilbakemeldinger. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin