Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aggressig selger. "Trøstyepremie" i en konkurranse er at jeg skal få halv pris i 2 mnd. Ser det med liten skrift står 12mnd binding. De forutsetter at jeg ønsker å bytte, spør bare etter detaljer som de trenger for å flytte meg over. Styr unna.
Hei Svein, Det er korrekt at en av avtalene vi tilbyr er 2 måneder halv pris på 12 måneders avtale. Det skal komme tydelig frem både skriftlig og muntlig at det foreligger en avtaletid, og ønsker man ikke det er man hjertelig velkommen til å takke nei. Ha en fin jul! Malin
Som mange andre ble jeg ringt og gratulert for å ha vunnet en slags trekning. Jeg skulle få 2 mnd halv pris på strømmen, bytter ingenting og beholder nøyaktig det samme abm som før, mente denne selgeren. Løgn og bedrageri! Bør klages inn! STYR UNNA. I tillegg når jeg snakker med kundeservice nekter de på alt og nekter å sende hele lydfilen, for de har bare klipt ut så vi ikke får høre hele samtalen. Jeg har meldt de inn og snakket med eltilsynet.
Hei Elise, Vårt eksterne salgsbyrå tar opp en del av samtalen hvor alle vilkår bekreftes, inkludert at man blir strømkunde hos Tinde. I tillegg bekreftes avtalen skriftlig med en SMS og alle har 14 dager ubetinget angrerett. Når all dokumentasjon er tilfredsstillende og vi ikke finner noe feilinformasjon må vi forholde oss til avtalen som er inngått. Ha en fin jul! Malin
Oppringt av selger om at jeg var trukket ut som vinner av elkjøp julekalender,har ik deltat i den kalendern, svada hele dritten
Hei Ståle, Selgere ringer deltakere i julekalenderen med tilbud om en god strømavtale hos oss, og blir man oppringt er det nettopp fordi en selv eller noen andre har fylt inn ens informasjon. Ønsker du at vi skal reservere deg for videre oppringinger kan du kontakte kundeservice så hjelper vi deg med det. Ha en fin jul! Malin
Styr unna! Aggressive telefonselgere, skjulte gebyrer og håpløs kundeservice
Dette er en bedrift som ikke gir seg uansett hva man sier og de går ikke av veien for og bruke triks og skitne metoder. Etter og ha oppdaget deres lureri og gått tilbake til vår gamle strømleverandør så fikk vi ærfare at det godtok ikke Tinde så de overførte oss tilbake til dem igjen uten vår viten og samtykke. Vi kontaktet Forbrukerombudet og gjett om de hadde hørt om Tinde så viss de ikke lar oss i fred nå så tar Forbrukerombudet over saken vår. Anbefaler flere og kontakt Forbrukerombudet da det er viktig at de får inn mye erfaringer om denne bedriften.
Hei Geir, Om det er en bindende avtale som er inngått og angrefristen er utløpt så vil det ikke lønne seg å bytte tilbake til sin gamle strømleverandør med det første. Utover det vil vi alltid revurdere våre rutiner og setter pris på tilbakemeldinger slik at vi kan fortsette å forbedre oss og gi våre kunder en enda bedre opplevelse. Ha en fin jul! Malin
De ringer og skal prakke på deg strøm selv om man er registrert i reservasjonsregisteret. De sender mail flere ganger i uken uten link for å unsubscribe. Dette er et useriøst selskap som bare er holde seg langt unna. Når de prøver å selge på denne måten, så driver de nok med like mye snusk etter du har blitt kunde. Jeg har forøvrig ringt kundeservice og bedt dem fjerne meg fra alle lister, uten at det hjalp. Styr unna!
Hei Espen, Vi er et seriøst strømselskap som er opptatt av å fremtre profesjonelt overfor både kunder og andre. Er det feil i e-postene som sendes ut så tar vi tak i det, noe som allerede er gjort. Kundeservice kan hjelpe deg å fjerne nummeret fra ringelister, og trenger litt mer informasjon for å hjelpe deg med avmelding av e-poster. Det tar et lite sekund og sende over, men gjør man ikke det er det vanskelig å hjelpe. Ha en fin jul! Malin
Styr unna!! Dette er bare lureri, firmaet som solgte avtalen fremstilte dette som som en konkurranse der jeg hadde vunnet 2mnd med strøm til 50% og ta det var ett brudd gebyr på 150,-det de ``glemte`` å fortelle at det var 12 mnd biningstid og at bruddgebyret var 150,- per mnd, pluss en mnd forskudd.. Da jeg tok kontakt med Tinde for å rapportere Valids AS WA`s metode for salg forsvarte de denne praksisen.
Hei Christian, Alle våre selgere oppgir avtaletid og aktuelle priser per måned, både skriftlig og muntlig. Om dette ikke er tilstrekkelig dokumentert så er kundeservice mer en villig til å ordne opp for deg. Ha en fin jul! Malin