Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelige folk å snakke med. God oppfølging etter noen måneder som kunde.
Hei Tormod, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt dersom du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ønsker å skifte så fort som mulig . Rot fra første stund. Ble lovet fastpris , men viser seg at selger ikke visste så mye om produktet han solgte meg. Jeg anbelaler på det sterkeste å kjøpe strøm avtale der nettleie osv er inkludert på en regning. Ikke å få egen regning ifra Lede med nettleie osv i tilegg.
Hei Raggi, Det stemmer at du ikke får strøm og nettleie på samme faktura når man har avtale hos oss, men det påvirker ikke kostnaden på hverken strømmen eller nettleien. Nettleien koster det samme uansett om den kommer sammen med strømmen eller på egen faktura. Har du flere spørsmål er det bare å ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Pga bindende avtale 12 mnd og 150 kr på mnd ved brudd på gjenstående avtale. Føler meg lurt med "spesielt kampanje", når bindingsavtale fjernes samtidig med kampanjen.
Hei Maggie, Jeg forstår ikke helt hvilken avtale du har, vi har avtaler med bindingstid og en spotavtale som heter "Spesial Kampanje" som ikke har bindingstid. Ta gjerne kontakt med kundeservice på 32 17 80 90 eller [email protected] så kan vi hjelpe deg videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble nylig kontaktet av en selger som nevnte jeg var finalist i en IKEA-konkurranse hvor jeg kunne vinne 10.000kr å bruke å butikkene. Kontaktet IKEA og de hadde null kjennskap til konkurransen. Dette er uakseptabelt og rent lureri. Elendig av Tinde
Hei, Våre konkurranser gjennomføres ikke i samarbeid med IKEA, men det trekkes et gavekort til butikken deres. Dette er helt normal praksis. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av en selger som sa jeg var en av 20 som kunne vinne i en konkurranse, men bare dersom jeg byttet leverandør. Jeg fikk et tilbud pr telefon som virket bra, men da jeg ba om å få det skriftlig så la de på røret. Leser nå at dette er standard prosedyre når folk vil ha ting skriftlig. Neste gang de ringer, så vil samtalen bli tatt opp og sendt til Forbrukerrådet om det ikke følges opp til punkt og prikke.
Hei Anders, Vi ønsker selvsagt ikke at selgere skal legge på røret, men heller at de skal være åpen og ærlig om avtalen de tilbyr. Du kan gjerne sende oss tidspunkt for samtalen og nummeret som ringte deg opp til [email protected], så tar vi det videre til selgeren det gjelder. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
This company is extremely skilled in psychology and looking into the laws of regulatory systems and behind the laws to make a profit from the customers for themselves. Dangerous. They promissed me to be able to look at their offert they send via email... but they sent the email after the binding time of 14 days (offert 6 aug ... and I got the email the 24th august). The customer support do not care about the customers problems but are skilled on their own right of explaining they are making legally correct contracts. My experience: Run
Hello Ilona, I'm sorry you had this experience with us, we follow all laws and regulations that apply to us. It is clear upon signing a contract what you are agreeing to, and if you feel uncertain we do have the 14 day period of cancellation according to the law. Upon ordering one receives a confirmation and summary of the order the same day, and a confirmation that we have started our delivery after the period of cancellation expires. Have a lovely day, Best regards Malin
Sliter med å skjønne dette, da jeg mente faktura var betalt, men får påminnelse.
Hei Monica, Det kan være flere grunner til at man får purring etter man har betalt. Ofte er det fordi det tar noen dager før innbetalingen registreres hos oss. Du kan se oversikt over dine fakturaer på "Min side" eller kontakte oss så kan vi dobbeltsjekke at alt er i orden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin