Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Faktura

Omtale av  Monica

Sliter med å skjønne dette, da jeg mente faktura var betalt, men får påminnelse.

Svar fra Tinde Energi
06.09.2021 15:17

Hei Monica, Det kan være flere grunner til at man får purring etter man har betalt. Ofte er det fordi det tar noen dager før innbetalingen registreres hos oss. Du kan se oversikt over dine fakturaer på "Min side" eller kontakte oss så kan vi dobbeltsjekke at alt er i orden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (0)

Utmerket

Omtale av  Johann

Har til nå kun positive tilbakemeldinger om Tinde. Hyggelig kundeservice og gode priser.

Svar fra Tinde Energi
06.09.2021 15:17

Hei Johann, Takk for den gode tilbakemeldingen din, det er hyggelig å høre. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Finalist i konkurranse ikke deltatt i

Omtale av  Anne M

Ble ringt opp på jobb. Snakket om strøm. At jeg var finalist I konkurranse med trekning lørdag. Begynte spørre mer om strømleverandør. Jeg leier og har ikke noe med det sa jeg . Da beklager de og ønsket meg lykke til i finalen i konk..på lørdag. Der jeg aldri har deltatt. Merkelig useriøst

Svar fra Tinde Energi
06.09.2021 15:17

Hei Anne, Vi har flere eksterne partnere som arrangerer konkurranser på vegne av oss, og uten å vite hvilken konkurranse det er snakk om får jeg dessverre ikke sjekket opp i saken noe videre. Men ta gjerne kontakt med kundeservice om du ønsker mer informasjon om bakgrunnen for samtalen. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (2)

ingen service eller svar

Omtale av  Dahls G. A

Bestilling av følgende strømavtale er registrert: ​Forventet oppstart: ca. 24.08.2021 Avtalen som er bestilt: Tinde Optimal 60 Din bestilling 10.08.2021 - 1267014 det hjelper ikke å gi bra avtale når dere ikke kan holde det for ingen å snakke med i kunde service. helt utenfor service på bedrift avtal vuderer å kontate forbrukerrådet har ventet på svar siden10.8.21 ikke noe for bedrift i kunder. så for se om de reagere nå da !

Svar fra Tinde Energi
06.09.2021 15:17

Hei, Det er vanskelig å hjelpe utifra det du beskriver her. Om kundeservice bruker lang tid på å besvare henvendelsen din er det nok fordi man venter på svar eller avklaringer fra andre, men jeg kan heller ikke se at vi har noen saker fra 10. august åpne. Om du ønsker å utdype hva du mener med at vi ikke overholder avtalen kan du gjerne ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (2)

Ryddig og oversiktlig.

Omtale av  Sigmund F. H

Jeg synes Tinde fremstår som et ryddig og seriøst kraftmegler. Bare gode erfaringer så langt

Svar fra Tinde Energi
30.08.2021 14:04

Hei Sigmund, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen. Bare ta kontakt om det skulle være noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fungerer bra

Omtale av  Helene

Fungerer bra, men da jeg skulle tegne abonnementet var servicen ikke optimal. Kunne ikke tegne tidsavgrenset ab på hytta samtidig.

Svar fra Tinde Energi
30.08.2021 14:03

Hei Helene, Vi prøver å hjelpe så godt vi kan, og jeg er sikker på at kundeservice kan bistå deg med et tidsavgrenset abonnement på hytten din. Det er bare å ta kontakt om du ønsker at vi skal se på det. Takk for øvrig god tilbakemelding, og ha en fin dag videre. Hilsen Malin

Nyttig (1)

Oppfatter hele selskapet som svindel.

Omtale av  Arild

Etter at jeg byttet til Tinde har jeg opplevd at regningen dobblet seg.Selv om jeg ble lovt halv pris første 2 mnd.Dem tar å beregner forbruk ifra hva dem forventer at du skal bruke å regningen blir satt etter det.Dem 2 mnd jeg var kunde lå min kW pris på drøyt 2 kr .Og når jeg valgte å si opp avtalen får jeg et straffegebyr på 150 kr i mnd .som jeg ikke har blitt informert om.skal ALDRIG mer ha strøm ifra det selskapet her.Håper ingen andre går i samme fella som meg.styr unna!

Svar fra Tinde Energi
30.08.2021 14:03

Hei Arild, Vi har aldri fakturert 2 kr per kWh, om du mener totalt inkludert nettleie er nok ikke det helt unormalt i disse dager dessverre. Prisene er historisk høye, og det ble i juli satt rekord for høyeste pris i den måneden gjennom historien. Det er også ventet at august vil se rekordhøye priser. Vi har enkelte avtaler som faktureres forskuddsvis, er det tilfellet skal det være informert om ved avtalens inngåelse. Det samme gjelder bruddgebyr. Du kan selvsagt kontakte kundeservice, så ser vi på saken din og hjelper så godt vi kan. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR