Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inngikk 3 årig avtale august 2021. Fungerte fint til 10 august. 2022 ble da slettet som kunde. Utestengt fra min side, tlf kutter når jeg ringer får ikke svar på mail. Har sendt info til forbrukerrådet og elklagenemda. Ble oppringt fra elklagenemda de skulle ta kontakt med Tinde og få begrunnelse for oppsigelse. Har ikke hørt noe fra Elklagenemda etter dette. Ble overført til PLIKTSTRØM hos min nettleverandør de har heller ikke mottatt noen begrunnelse. Dette var en dyr løsning så jeg ble anbefalt å finne en ny leverandør av forbrukerrådet det hadde ingenting å si for utfallet av usaklig oppsigelse av Tinde.
Bestilte spotpris med avslag. Avtalen ble overført til GNP Energi uten reservasjonsrett. Der har de kuttet avslaget og heller lagt på en årlig fastavgift uten å opplyse om det. Aldri inngå avtaler verken med Tinde eller GNP!
Var abonnent i Tinde og ble plutselig opplyst at abonnementet var overdratt til et annet selskap.
Vi fick en strömregning på 9400 kroner från Tinde før Agusti månad og fram till 14 sept Vi har aldrig tecknet abonemang med dem, vi hade GNP og blev over førd till Tinde utan førfågan. Vi har nesten ikke varit i huset under Agusti og normalt er fakturaen under sommaren på Max 1000 kr. De tar ikke telefonen eller svarer på Mail. Vi har stoppet regningen og venter på svar från Tinde......
Ikke noe seriøs bedrift, vi ble flyttet over dem fra GNP! Uten varsel! De tar ikke tlf, sender regning uten noe betalings informasjon, svarer ikke på e-post! Og får beskjed om å kutte strømmen hvis fakturaen ikke blir betalt!! Styr unna denne bedriften!!
Ble overført fra GNP Energi mot min vilje, måtte betale forskudd, gjorde det, har ikke fått de i tale på 1,5 mnd. Utrolig at de ikke er anmeldt
Bare søk opp nøkkeltall om Tinde, så skjønner du at de har gjort alt de kan for å redde stumpene. Konkursen er bare ikke offentliggjort ennå. De har forsøkt å lure til seg det de kan fra GNP-kunder før de konket...