Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig service. Jeg reagerer ikke negativt på noe, men har ikke gjort grundige undersøkelser.
Hei Monica, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice om du har spørsmål. Hilsen Malin i Tinde Energi
Jeg er veldig fornøyd med faktureringen og det er lett å forstå prisingen. Hyggelige betjening hjelper også!
Hei Håvard, Så hyggelig at du er fornøyd hos oss, og takk for at du tok deg tid til å skrive til oss. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Bra kundeservice og bra strømpriser. Oversiktlig faktura. Håper at man får 1 faktura for både strøm og nettleie.
Hei Candice, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Takk for tilbakemeldingen angående samfakturering, det er absolutt noe vi vil undersøke etter hvert som vi vokser oss større. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Synes det er billigere enn det jeg hadde før. Helt ok strømselskap!
Hei Heidi, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice om du har spørsmål. Hilsen Malin i Tinde Energi
Helt håpløs kundeservice. Ringer for å avklare et fakturaspørsmål og hører bare et sukk før a legger på..
Hei Mona, Dette hørtes veldig merkelig ut. Kunne du sendt oss en e-post på [email protected] med nummeret du ringte til og tidspunkt? Dette er ikke kundebehandling etter våre standarder og vi vil gjerne finne ut hva som har gått gale her. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Svært hyggelig og grei kundeservice som ordner opp i alle spørsmål.
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice om du har spørsmål. Hilsen Malin i Tinde Energi
Tirsdag morgen fikk jeg en telefon hvor en blid dame fortalte at jeg var trukket ut til å være med i sluttspurten i en konkurranse om å vinne matvarer for kr 10 000. Det var viktig at jeg hadde telefonen på resten av dagen for premien var nesten min og da måtte jeg være tilgjengelig. Å si at jeg ble målløs, er mildt sagt. Mindre målløs ble jeg ikke da vedkommende hyggelige dame sa at i og med at jeg var kommet så langt i konkurransen, ville de be om lov til å betale halve strømregninga for to måneder, "hvilket strømselskap" benytter du?" Ennå var jeg målløs og gav derfor telefonen over til min bedre halvdel. Han var ikke fullt så målløs heldigvis. Etter flere inngående spørsmål, kom endelig den bakenforliggende grunnen fram. Tinde ville ha oss som kunder. Damen skulle sørge for at vårt strømabonnement ble byttet over til dem. Null stress for oss. Det måtte sterke presiseringer til for å hindre at damen tok aksjon. Å si at jeg ble flat, er en underdrivelse. Noen telefon som annonserte at jeg var den heldige vinner, fikk jeg merkelig nok heller ikke. Å påstå at Tinde energi er eksepsjonelt flinke til å lure folk i sitt forsøk på å kapre kunder er en underdrivelse, og da er vel kundeforholdet satt sammen på samme måte ??? Hilsen Turid N. H.
Hei Turid, Vi har eksterne selgere som kontakter deltakere i konkurranser vi sponser eller arrangerer for tilbud om en strømavtale. Om vilkårene for tilbudet ikke kom tydelig nok frem er det selvsagt svært beklagelig, og vi tar gjerne imot en utfyllende tilbakemelding på e-post om du ønsker å sende det. Da kan vi få informasjonen vi trenger for å ta det videre med selgeren som kontaktet dere og hindre at andre har samme opplevelse. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin