
I et hav av dårlige omtaler vil jeg komme med min. Jeg ble oppsøkt av en selger på døra, og hadde tenkt å si nei (liker ikke dørselgere) men fikk et godt tilbud. Takket ja. Brukte angrefristen godt og leste gjennom avtalen og var fornøyd. Fikk også etterhvert sms/mail om ny avtale og ny pris og nytt fordelsprogram, benyttet svarfristen på å lese avtalen og var fornøyd. Nå får jeg ny mail om at fastprisen blir borte og at jeg må over på spot, ikke så fornøyd, vil gjerne fortsette med fastpris -som for meg som enslig i gammel trekkfull leilighet lønner seg, men Akraft har informert godt. Igjen. Faktura kommer som avtalt, med avtalt beløp, kundeservice har jeg ikke trengt å kontakte -fordi jeg leser mailer, sms'er og avtaler.
Etter å ha vert kunde i Akraft i rett over ett år . Føler vi selv at vi er godt ivaretatt. Og har spart store summer.
De lokker med rimelig strøm for å få deg som kunde. Gebyrene de opererer med er helt hinsides, og de sender krav til inkassobyrå på tross av at innsigelser, noe som ikke er lov. Dette er en advarsel til alle som blir kontaktet av dette selskapet, hold deg langt unna og velg en annen strømleverandør!!
Har lenge hatt mistanke om at jeg ikke var gode betingelser på Akraft sin spotavtale. Heldigvis mottok jeg en fullstendig uforståelig faktura fra Akraft som irriterte meg og fikk meg til å prioritere et leverandørbytte. Jeg endte opp med spotavtale hos en konkurrent, spotavtale pris elsertifikat 3.9 øre KWH Fastpris mnd 31.25 og samlefaktura DVS alt inkl. nettleie på same faktura. Jeg gikk fra elsertifikatpris på 6.5 øre Fastpris på 39 øre og ikke mulighet for samlet faktura hos Akraft. Godt fornøyd med det.
Har vært kunde hos Akraft i over et år. Jeg byttet til en annen leverandør, så fikk jeg en faktura kr. 1256,-....hva kalles det???? ren svindel selvsagt......Avtalene ruller og går frem til blir sagt opp men ikke hos Akraft. Kommer aldri til å anbefale selskapet til noen jeg kjenner. Tvert imot....
Sender ut endringer på mail om avtalen, hvis du ikke svarer setter de deg opp på en fast avtale der du er bindt👎😡
Jeg tok en prøveperiode hos Akraft fra 28.2.2018, og ble fortalt at denne ordningen var for å finne den rette strømavtalen for meg. Jeg hadde Fjordkraft, og ble selvfølgelig lovet billigere strøm av Akraft.
Fra februar frem til d.d, har jeg til nå betalt ca kr 1 500,- mer hos Akraft en før jeg byttet.
Akraft unnskylder seg med at prøvestrømmen var til innkjøpspris - og derfor dyrere.
Jeg hadde aldri byttet om jeg hadde blitt opplyst om dette.
Det er ikke slik man behandler kundene sine - ikke potensielle kunder heller.
Oppsigelsesgebyr hva er dette for noe tull.
Går vel å bytte strømleverandør uten oppsigelsesgebyr dårlig