Meny

AKRAFT strømpriser

Skriv omtale
Gå til AKRAFT
SJEKK OM AKRAFT KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
AKRAFT leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
VARIABEL INTRODUKSJON
Variabel pris - AKRAFT
107 omtaler
Etter 2 måneder endres avtalen til VARIABEL ORDINÆR
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
SPOT
Innkjøpspris - AKRAFT
107 omtaler
Etter 3 måneder endres avtalen til SPOT ORDINÆR
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
708 kr
42,45 øre/kWt
Detaljer
Les mer
SPOT ORDINÆR
Spotpris - AKRAFT
107 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever AvtaleGiro
813 kr
48,79 øre/kWt
Detaljer
Les mer
SPOT+
Spotpris - AKRAFT
107 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever AvtaleGiro
872 kr
52,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fastpris
Fastpris - AKRAFT
107 omtaler
Etter 12 måneder endres avtalen til VARIABEL ORDINÆR
Etterskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever AvtaleGiro
917 kr
55,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
VARIABEL ORDINÆR
Variabel pris - AKRAFT
107 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever AvtaleGiro
1 165 kr
69,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
AKRAFT omtaler og erfaringer
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
94
av 101 innen
strømselskap
30%
anbefaler
AKRAFT
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

I et hav av dårlige omtaler vil jeg komme med min. Jeg ble oppsøkt av en selger på døra, og hadde tenkt å si nei (liker ikke dørselgere) men fikk et godt tilbud. Takket ja. Brukte angrefristen godt og leste gjennom avtalen og var fornøyd. Fikk også etterhvert sms/mail om ny avtale og ny pris og nytt fordelsprogram, benyttet svarfristen på å lese avtalen og var fornøyd. Nå får jeg ny mail om at fastprisen blir borte og at jeg må over på spot, ikke så fornøyd, vil gjerne fortsette med fastpris -som for meg som enslig i gammel trekkfull leilighet lønner seg, men Akraft har informert godt. Igjen. Faktura kommer som avtalt, med avtalt beløp, kundeservice har jeg ikke trengt å kontakte -fordi jeg leser mailer, sms'er og avtaler.

Svar fra AKRAFT
20.06.2019 07.39
Hei Siri!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Mvh AKRAFT
Sverre N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vår bedrift valgte Akraft og er veldig fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vert kunde i Akraft i rett over ett år . Føler vi selv at vi er godt ivaretatt. Og har spart store summer.

Svar fra AKRAFT
20.06.2019 07.39
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Mvh AKRAFT
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Villedende og løgnaktig markedsføring!"
2 syns denne omtalen er nyttig

De lokker med rimelig strøm for å få deg som kunde. Gebyrene de opererer med er helt hinsides, og de sender krav til inkassobyrå på tross av at innsigelser, noe som ikke er lov. Dette er en advarsel til alle som blir kontaktet av dette selskapet, hold deg langt unna og velg en annen strømleverandør!!

Svar fra AKRAFT
20.06.2019 09.37
Hei Lisbeth,
Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og tar med oss tilbakemeldingen din videre.
Mvh AKRAFT
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fullstendig uforståelig faktura, for høy pris på elsertifikater, høyt fastbeløp, Ikke samlefaktura"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har lenge hatt mistanke om at jeg ikke var gode betingelser på Akraft sin spotavtale. Heldigvis mottok jeg en fullstendig uforståelig faktura fra Akraft som irriterte meg og fikk meg til å prioritere et leverandørbytte. Jeg endte opp med spotavtale hos en konkurrent, spotavtale pris elsertifikat 3.9 øre KWH Fastpris mnd 31.25 og samlefaktura DVS alt inkl. nettleie på same faktura. Jeg gikk fra elsertifikatpris på 6.5 øre Fastpris på 39 øre og ikke mulighet for samlet faktura hos Akraft. Godt fornøyd med det.

Svar fra AKRAFT
20.06.2019 09.37
Hei,
Vi takker for tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss.
Ha en fin dag!
MVh AKRAFT
Hakima D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fortsatt bindingstid etter over et år?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Akraft i over et år. Jeg byttet til en annen leverandør, så fikk jeg en faktura kr. 1256,-....hva kalles det???? ren svindel selvsagt......Avtalene ruller og går frem til blir sagt opp men ikke hos Akraft. Kommer aldri til å anbefale selskapet til noen jeg kjenner. Tvert imot....

Svar fra AKRAFT
17.09.2018 17.51
Hei,
Viser til våre avtalevilkår angående fastpris avtale: Avtalen blir automatisk fornyet med et år dersom vi ikke mottar melding om noe annet innen dato for utløp på avtalen.

Om du ikke ønsker å fortsette med fastprisavtale etter utgangen av din fastprisperiode, endrer vi selvsagt på dette. Om du ønsker ny periode med fastpris, må du binde deg i et nytt år for å få denne fastprisen. Fastprisavtalane har gjensidig bindingstid; du er kunde hos oss i den bestemte avtaleperioden, og vi låser prisen til deg.

Send gjerne en epost til post@akraft.no dersom du ønsker at vi ser nærmere på saken.

Mvh AKRAFT
Jan E. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke inngå fastavtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sender ut endringer på mail om avtalen, hvis du ikke svarer setter de deg opp på en fast avtale der du er bindt👎😡

Svar fra AKRAFT
11.09.2018 13.47
Hei,

Viser til avtalevilkårene på vår hjemmeside:
Ved endring i offentlige avgifter/pålegg om endringer fra myndighetene og endring av pris/gebyr vil dette varsles på våre hjemmesider i tillegg til epost eller sms til kunde.

Ønsker deg en fin dag!:)
Mvh AKRAFT
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere en forespeilet"

Jeg tok en prøveperiode hos Akraft fra 28.2.2018, og ble fortalt at denne ordningen var for å finne den rette strømavtalen for meg. Jeg hadde Fjordkraft, og ble selvfølgelig lovet billigere strøm av Akraft.
Fra februar frem til d.d, har jeg til nå betalt ca kr 1 500,- mer hos Akraft en før jeg byttet.
Akraft unnskylder seg med at prøvestrømmen var til innkjøpspris - og derfor dyrere.
Jeg hadde aldri byttet om jeg hadde blitt opplyst om dette.
Det er ikke slik man behandler kundene sine - ikke potensielle kunder heller.

Svar fra AKRAFT
20.08.2018 10.12
Hei Cecilie!
Om du har inngått en prøvestrømavtale til innkjøpspris skal det ha stått informert om dette i en SMS. For å bli aktiv hos oss gjennom selger, må du ha bekreftet SMS-en ved å svare OK. Det skal også ha stått informert om innkjøpspris på våre hjemmesider, om du bestilte strømavtalen der.
Om du ønsker at vi ser nærmere på saken, send oss gjerne en epost til post@akraft.no.

Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Ole J. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Oppsigelsesgebyr svindel"

Oppsigelsesgebyr hva er dette for noe tull.
Går vel å bytte strømleverandør uten oppsigelsesgebyr dårlig

Svar fra AKRAFT
07.08.2018 09.26
Hei Ole!
Om du har inngått en bindende avtale, vil det være et oppsigelsesgebyr som blir trigget ved oppsigelse i den bindende perioden. Om du har spørsmål til dette eller ønsker at vi ser på saken din, send oss gjerne en epost til post@akraft.no.

Mvh AKRAFT
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR