Meny

AKRAFT strømpriser

Skriv omtale
Bytt til AKRAFT
SJEKK OM AKRAFT KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
AKRAFT leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Kan ikke vise strømpriser
Strømleverandøren har ikke oppgitt hvor de geografisk tilbyr sine strømavtaler og vi kan derfor ikke beregne pris.

Prøv heller en annen strømleverandør. Sammenlign alle strømpriser på markedet
AKRAFT omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Middels
94
av 104 innen
strømselskap
31%
anbefaler
AKRAFT
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Casen Er fra en tid tilbake, da vår husholdning var kunder, og hadde en fastprisavtale. Midt i det året dør ektefelle. Selve avtalen sto teknisk på ektefellen som dør. Da sender Akraft oppsigelse til nettleverandøren men ikke til kunden. På toppen avkreves bruddgebyr.? Den etterlatte sto igjen ikke forsto noe som helst, da det oppdages at strømavtalen var endret til en svinedyr såkalt venteavtale,, som er lovpålagt når en strømleverandør ikke er registrert. Dette er toppen av enten elendig service og kundebehandling - særlig med tanke på en etterlatt i en sårbar tid - eller en bevist handling for å kvitte seg med en kunde som da hadde en relativ god fastpris. Tilfeldigvis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd kunde"

Jeg har fastpris avtale hos Akraft. Rimelig pris for strøm, forståelig faktura, kundeservice gjør jobben sin godt. Man får svar på e-posten i løpet av noen timer.

Freddy L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og bedrag! Styr unna!!"

Makan til svindlere skal man lete lengre etter! Gikk inn på en avtale på 6 mnd til -40,5 øre i variabelt påslag, men den ble "plutselig borte" etter 1 mnd, og jeg fikk melding om at jeg ble flyttet til et helt annet abonnement. Rotet fælt med feil pris, ingen tilsending av faktisk tilbud med konkret antall mnd og pris, nekter å svare på dokumentasjon på introduksjonstilbud og bare henviser til generelle avtaler. STYR UNNA!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Akraft er ikke bevisst på datasikkerhet"
11 syns denne omtalen er nyttig

Akraft tar imot bestilling på usikrede nettsider. Personnummer kan lett brukes i ID-tyveri. Akraft bør bestrebe profesjonell og respektfull tilnærming til datasikkerhet. Firefox melder om manglende kryptering. Styr unna, da du risikerer at en tredjepart kan fange opp personnumeret ditt og begå ID-tyveri.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Så fantastisk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var blitt noe kluss med registreringen som gjorde at jeg plutselig fikk en skyhøy regning fra BKK, men hos AKRAFT stod dem på hodet for å hjelpe til og få ordnet opp i det. Makan til kundeservice har jeg faktisk aldri opplevd! Kan heller ikke klage på prisene.

Svar fra AKRAFT
23.10.2019 13.35
Hei Yvonne.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos kundesenteret.

Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget god leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Der får du oppfølging som kunde og du får mere poeng på ditt abonnement etter så lenge du har vært kunde.

Svar fra AKRAFT
23.10.2019 13.34
Hei Tom.
Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Håpløs kundebehandling"
18 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha betalt en faktura noen dager for sent ble restbeløpet på noen kroner sendt direkte til inkasso i stedet for at det ble påplusset neste faktura som de fleste andre kraftselskap gjør. Når vi da i tillegg var på ferie når inkassokravet kom ballet det på seg. Lite smidig praksis som gjør at vi sier opp avtalen.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

I et hav av dårlige omtaler vil jeg komme med min. Jeg ble oppsøkt av en selger på døra, og hadde tenkt å si nei (liker ikke dørselgere) men fikk et godt tilbud. Takket ja. Brukte angrefristen godt og leste gjennom avtalen og var fornøyd. Fikk også etterhvert sms/mail om ny avtale og ny pris og nytt fordelsprogram, benyttet svarfristen på å lese avtalen og var fornøyd. Nå får jeg ny mail om at fastprisen blir borte og at jeg må over på spot, ikke så fornøyd, vil gjerne fortsette med fastpris -som for meg som enslig i gammel trekkfull leilighet lønner seg, men Akraft har informert godt. Igjen. Faktura kommer som avtalt, med avtalt beløp, kundeservice har jeg ikke trengt å kontakte -fordi jeg leser mailer, sms'er og avtaler.

Svar fra AKRAFT
20.06.2019 07.39
Hei Siri!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Mvh AKRAFT
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR