Meny

Forbrukslån fra DNB Bank

Alle forbrukslån
Bytt til DNB Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
SAGA Likviditetsreserve
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 10,50%, Effektiv rente 11,19% lånebeløp 140000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 40 549, totalt: 180 549
442 omtaler
11,19%
eff. rente
3 009 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Eksempelrente: Nominell rente 10,50%, Effektiv rente 11,19% lånebeløp 140000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 40 549, totalt: 180 549.
DNB Forbruksfinansiering
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 12,00%, Effektiv rente 12,86% lånebeløp 140000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 46 853, totalt: 186 853
442 omtaler
12,86%
eff. rente
3 114 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Eksempelrente: Nominell rente 12,00%, Effektiv rente 12,86% lånebeløp 140000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 46 853, totalt: 186 853.
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
143
av 147 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen begrunnelse for avslag lån"

Arroganse, total manglende evne til å lytte samt besvare enkle og tydelige forespørsler om en begrunnelse for avslag.

Einar E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vedrørende Visa som ble sperret"

Både bra og dårlig. Har ringt i hele dag, og ikke pr. nå fått svar på hvem som har sperret det. Vedkommende en som skulle undersøke dette i løpet av noen timer. Hun ringte tilbake, og kunne bare opplyse om at nytt kort var best. gratis(10 dager å vente) Jeg forlangte om hvem, hvor og når dette ble sperret skriftlig, men fikk til svar at jeg ville få en sms..... Dette vitner om MEGET dårlige muligheter banken har for å sperre ditt kort... Kan man akseptere dette? Anbefaler alle rundt meg til å bytte bank snarest, og få sparepenger fort over. Min kjæreste vurderer dette sterkt... Hvem betaler for tot og svie? Ikke banken.... Ring fort for å bytte fra DNB (DEN NORSKE BANDITTBANK)! Kunde gjennom over 50 år...

Særpingen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Merkelig oppførsel fra rådgiver"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle søke om overdragelse av en bolig. Rotete rådgivning, feil informasjon som han kom med rundt boligen , sendte finansieringsbevis som viste seg var en feil og ikke skulle til meg, spurte samme spørsmål om igjen og klarte ikke å forstå egentlig noen ting selv om jeg forklarte flere ganger. Ba han slette søknaden og søkte heller i en annen bank! Så etter å ha vært kunde siden 1994 så bytter jeg nå bank!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dnb svindler deg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har du masse penger så ikke velg dnb dem plutselig stenger kontoen din og kontoen står plutselig i 0 også går du til advokat og politiet så skjer det absolutt ingen ting så vær obs plutselig er konton din tom konto blokkert og ingen kan gjøre noe

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 08.01
Hei Frode! Om penger har forsvunnet fra kontoen din vil vi gjerne hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd! Kontakt oss på tlf 915 04800 eller chat i nettbanken din så ser vi på det! /Erik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Not Recommended"
1 syns denne omtalen er nyttig

I applied for 2 business accounts for 2 separate companies and both got rejected which makes me very disappointed. I did not get any proper reasons for the rejection. I think this bank is not for everyone… Very sad!!

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 08.00
Hi! It's very sad to hear you do not feel that we treated you like we should. Please contact us via chat in the internet bank or by phone 915 04800 so we may look into the cause for the rejection! /Erik
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Er misfornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det har vært en del tull med nettbanken oppigjennom og den er uoversiktlig og vanskelig å navigere i på mobil og nettbrett. Mye tekniske feil. De tar betalt for små tjenester. Og at de klarer å rote og surre med bostedsadressen min som står klart å tydelig i nettbanken at jeg bor i Norge og de vet det selv også. Har også inntekt i Norge som står klart å tydelig, men allikevel truer de med å sperre konto og rapportere meg inn for en feil de har gjort og mener jeg er skattemessig bosatt i et annet land!! Må sende kopi av pass og sensitiv opplysning gjennom posten og ikke elektronisk?! De gjør det svært vsnskelig for kundene sine og det koster penger og tid å printe ut dokumenter for så å skaffe konvolutter og kjøpe frimerker. Kjenner st jeg er rimelig forbanna og provosert.

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 07.53
Hei Mikaela! Som bank stilles det sterke krav til oss ang skatterapportering. Om vi har feil data registrert på deg skal vi selvsagt rette opp i det! Ta kontakt gjennom nettbanken din eller på tlf 915 04800 så får du hjelp. /Erik
Kjersti Ø
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fryktelig dårlig service lik o og nå har de og stjålet pengene mine jeg er syk og trenger medisiner de må bare betale og der nå

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 07.52
Hei Kjersti! Om du mener at det mangler penger på kontoen din må du ta kontakt med oss, enten på chat i nettbanken eller på tlf 915 04800, så skal vi hjelpe deg! /Erik
Mohammad R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Norges dårligste bank!! "Jeg kan i dag ikke anbefale denne banken" Skulle bare åpne en konto til kone vi har vært både på kontor og ringte flere ganger til kundeservice men fikk ikke hjelp så ringte til en annen bank fikk hjelp med engang!!

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 07.50
Hei! Leit å høre at du har hatt problemer med å hjelpe din kone å bli kunde. Prosessen tar litt tid når man ikke har BankID, men med BankID går det veldig fort. Håper dere gir oss en ny sjanse om det skulle bli aktuelt i fremtiden /Erik
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR