Meny
SpareBank 1 Østfold Akershus
Forbrukslån fra SpareBank 1 Østfold Akershus
Skriv omtale
Gå til SpareBank 1 Østfold Akershus
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
SpareBank 1 Forbrukslån
SpareBank 1 Østfold Akershus
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr
11 omtaler
12,30%
eff. rente
3 079 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Refinansiering
SpareBank 1 Østfold Akershus
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr
11 omtaler
12,24%
eff. rente
3 086 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Østfold Akershus omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
115
av 148 innen
bank
40%
anbefaler
SpareBank 1 Østfold Akershus
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Greit med avvisning, men uten grunn og rådførende tiltak! Sur rådgiver og generelt en dårlig opplevelse!! Skuffende!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"I en refinansieringsprosess banken påviste rot og kaos."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei, Jeg angrer at jeg ble kunde hos Sparebank1 ØA. I mitt tilfelle, jeg opplevde veldig dårlig kundeforhold og ingen vilje å sende nødvendig informasjon ifm. deres feil. De sendte meg faktura 3 ganger enda jeg har pratet sammen med dem og prøvde å avklare hva egentlig er det som de fakturer for. Jeg tenkte at Sparebank 1 ØA er min neste bank som total kunde. Nå ser jeg desverre at dette skal ikke være tilfelle pga. feil i systemet deres og faktureringsprosess hvor SP1 ØA hadde ingen lyst for å gi råd eller fikse feil. Er veldig skuffet med deres vilje til å hjelpe, forklare og formidle info og ikke minst sende nødvendig dokumentasjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Personalet"

Bra og hjelpsom betjening, både når det gjelder skranke og saksbehandlingen for rådgivning for privat økonomi. Det gjelder også eiendoms avdelingen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"De er dårlig på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er det mangel på. Etter at rådgiveren min ble sykmeldt har jeg ikke opplevd bra kundeservice fra noen andre. Henvendelsene mine blir ikke tatt på alvor.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Henger etter"

Nå har jeg fulgt med i et par år som kunde av Sparebank1. Jeg er ikke alene om å ønske Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay osv. Sparebank1 svarer det samme som de alltid gjør. De påstår at Vipps er mer enn godt nok og at det ikke er noe behov for å åpne muligheten for for eks Apple Pay. Argumenter som at Vipps ikke fungerer i utlandet eller på smartklokken min hjelper lite. De sverger fortsatt til Vipps. Nå er det nok for min del. Flytter over alle pengene mine til en annen bank i dag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lav kompetanse, lite vilje"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg og min kone har vært kunder i banken snart 20 år, og har nedbetalt flere lån uten noen former for mislighold eller forsinkelse. Søkte nylig om opplåning til 70% på vår bolig, noe som ble avvist fordi jeg hadde næringsinntekt og ikke lønnsinntekt. Dokumentasjon av stabil næringsinntekt over mange år ble avvist av (ny) rådgiver fordi denne "synes økonomien vår var komplisert og ikke helt forstod regnskapene og dokumentasjonen". Svært misfornøyd med bankens manglende kompetanse, og manglende vilje til å innhente den informasjonen de trengte for å gi oss en faktisk vurdering. Søker nå aktivt etter en bank som ikke blir skremt av bedrifter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken bra"

Banken kjempe bra, jeg er veldig fornøyd, når det gjelder alle type lån, behandling kjempe bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dyr bank med dårlig boliglånsrente"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er dårlig boliglånsrente i denne banken, men app og kundeservice er bra. Kommer til å bytte boliglån, men fortsette å ha alt annet der.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR