Meny
SpareBank 1 SR-Bank
Forbrukslån fra SpareBank 1 SR-Bank
Skriv omtale
Gå til SpareBank 1 SR-Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Forbrukslån
SpareBank 1 SR-Bank
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr
17 omtaler
12,30%
eff. rente
3 079 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Forbrukslån
SpareBank 1 SR-Bank
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr
17 omtaler
12,30%
eff. rente
3 079 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Refinansiering
SpareBank 1 SR-Bank
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr
17 omtaler
12,24%
eff. rente
3 086 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 SR-Bank omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
53
av 148 innen
bank
53%
anbefaler
SpareBank 1 SR-Bank
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig kundebehandling"

Helt umulig å få tak i "personlig" kundebehandler. Har prøvd å i flere uker uten å få kontakt. Vanlig kundeservice anbefalte meg å ta forbrukslån for betale for traktor og ATV, selv om min faste eiendom er 100% nedbetalt. "Kundeservice" har en ironisk betydning når det gjelder SR-bank. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på Personlig vurdering."

Setter bare inn tall i "boks" uten å se på helhetlig på situasjonen. Hadde creditt score på 78 (100 er best) fikk ikke mellomfinansiering grunnet at jeg hadde lav inntekt under covid 19 perioden... selv om jeg er tilbake i full jobb etter sommeren. Verdiene jeg hadde i de to boligene som jeg eide før kjøp av den nye bolig var langt over den nye . Har du masse penger på bok, og er A4 fungere sikker denne banken ok...men ønsker du en mer personlig bank som ser helheten velg en annen. Fikk flott personlig service og rask respons fra konkurrerende bank som endte i kjøp av ny bolig som ønsket!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ryddig og fordelaktig bank."

Jeg opplever Sparebank1 SR bank som en ryddig bank med gode priser. Alltid løsningsorientert og hyggelige. Banken kunne med fordel ha delt kundeporteføljen mellom rådgiverene slik at du forholder deg til samme rådgiver i større grad en det som praktiseres i dag. Men alt i alt er jeg svært fornøyd med banken, både med tanke på banktjenester og spesielt forsikringstjenester!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Eksemplarisk kundeserivce!"

Strålende fornøyd med å ha personlig rådgiver i banken, god service, grei rente og god mobil/nettbank!

Karianne P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Slett kundebehandling, ren utnyttelse."

Jeg og min mann har huslån i denne banken. Min mann har lønnstrekk, forbrukslån og ligger stadig på etterskudd mht huslånet, selv om han har litt høyere inntekt enn meg. Vi var i samtale med banken bl.a om refinansiering, og den bankansatte rådet min mann til ikke å gi meg innsyn i sin skakkjørte økonomi, samt at han tipset meg om at jeg, siden jeg jo hadde penger på bok, bare kunne betale tullegjelda og bøtene til mannen. Lånet vårt hadde tidligere blitt satt opp slik at kun min mann kunne ha tilgang til felleskontoen som ble brukt til boliglån, så her la de også til rette for at min mann kunne underslå deler av beløpet, noe han også gjorde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig på å hjelpe selv og det sies at De er der for å hjelpe? ansatte er ovenfra og ned, kun når du har mye på bok får man hjelp..er fakta Nett siden fungerer dårlig da det ikke fungerer å sende inn div på nett ,som De sier er så enkelt...

Freddy H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Høy kompetanse hos ansatte"

Jeg hadde tildligere som både privatperson og bedriftseier alle mine kontoer hos Dnb. Eneste grunnen til at jeg ikke har flyttet mine kontoer fra Dnb tildligere er at jeg har hatt svært gode SAS eurobonus ordninger gjennom Dnb SAGA kundeprogram. Jeg må bare si at det er en enorm forkjell på kompetanse hos SR-Bank og Dnb. Og mye bedre rentebetigenlser som gjør at jeg sparer MANGE TUSEN i året i tilegg til å få god hjelp privat og til bedrift når jeg trenger det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En god bank"

Er stort sett fornøyd med banken. Har hatt denne bankforbindelsen i over 40 år. Banken ved rådgiver, har gitt meg gode svar ved diverse henvendelser. Har spart i SR banks fond gjennom flere år, har hatt en grei utvikling også der.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR