Meny
Handelsbanken
Skriv omtale
Gå til Handelsbanken
Vis flere valg
TILPASS SØKNADSKRAV
Din alder
Inntekt
TILPASS FORDELER
Omtaler
Fordeler
Eff. rente
Få flere tilbud - søk om 4 kredittkort samtidig
Eks: Eff.rente 23,33%, lånebeløp 25 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 2 955, tot: 27 955. Ulike kort har ulike renter.
30 omtaler
Få flere tilbud med én søknad
Du velger hvilket kort du ønsker
Helt gratis og utforpliktende
23,33%
eff. rente
Annonse
Handelsbanken Gold kredittkort
Eks: Nom.rente 18,00%, eff.rente 25,44%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 3 817, tot: 18 817.
1 omtaler
Reisekort
Kreditt 30 000 kr - 100 000 kr
45 rentefri dager
Gebyrfritt i utlandet
25,44%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Handelsbanken Platinum kredittkort
Eks: Nom.rente 18,00%, eff.rente 45,92%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 6 888, tot: 21 888.
1 omtaler
Reisekort
Kreditt 100 000 kr - 500 000 kr
45 rentefri dager
Gebyrfritt i utlandet
45,92%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Handelsbanken omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
102
av 117 innen
dagligbank
42%
anbefaler
Handelsbanken
Grete C. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dere lurer dere selv"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dere skriver stadig vekk at dere stikker av gårde med de beste kundevurderingene. Men hvorfor er det slik? Jo, for at dere avverger utilfredse kunder, dem er dere ikke interessert i å snakke med og ta med i vurderingen. Her dier dette fordi jeg har opplevd det selv. Jeg ble oppringt og bedt om en vurdering, jeg åpnet med å fortelle om en hendelse og ble da fortalt om at det ikke var slike kunder som meg man skulle snakke med. Dette taler vel gir seg selv? Er det noe mer å si?

Styreleder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte for å be om en konkurransedyktig rente etter et tilbud fra konkurrerende bank. De skulle komme med et tilbud dagen etter. Ventet over en uke før jeg ringte opp igjen. Da drev personen jeg snakket med, med det da og skulle sende det til meg kl 12 samme dag. Kom aldri. Dårlig service.

Svar fra Handelsbanken
30.11.2022 15:45
Hei! Leit å høre at du hadde erfart treg respons hos oss! Vi håper og tror dette er ett av de veldig få unntakene. Ifølge EPSI og Norsk Kundebarometer har Handelsbanken blant Norges mest fornøyde bankkunder år etter år, og er den enkleste av alle banker å komme i kontakt med. Kantars målinger siste ti år viste nylig at Handelsbanken var nr. 3 på kundeservice av rundt 400 norske selskaper. Dette er selvsagt av liten verdi når du har opplevd det motsatte, men det illustrerer i alle fall at vi kan bedre. Gode ønsker om et godt bankforhold!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk og personlig kundeservice. Kan virkelig anbefale de om du ønsker en koslig bank med høy kompetanse.

Svar fra Handelsbanken
30.11.2022 15:37
Takk for hyggelig tilbakemelding!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En bank som stiller opp for deg som kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Leser noen dårlige omtaler om arroganse osv. , dette er for meg helt fjernt fra den virkelighet jeg har med Handelsbanken. Har en veldig hyggelig og dyktig rådgiver. Stiller alltid opp og gjør sitt beste for å innfri mine ønsker. Kan anbefale banken på det varmeste. Kona har også flyttet sine årelange bankforhold over til Handelsbanken. Beste bank med forståelse for kundenes behov. Nettopp flyttet med mellomfinansiering og nytt lån. Prosessen gikk som ønsket , igjen ... Takk til Handelsbanken og rådgiverne der.

Erling T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vert kunde i 20 år Ikke noe negativt annet enn at de nekter meg å ta ut så mye jeg vil av mine sparepenger i kontanter!!! Kontaktet Norges Bank vedr. topic. De svarte at dette er helt opp til banken. Banken har ikke noe rett i noen lovhjemmel å nekte meg uttak ut over kr. 9 900,- pr. 4 dager. Alt annet er politisk svada, som for eksempel ''hvitvasking'' narrativet, og skal ikke aksepteres av en lovlydig kunde! Pga. dette er jeg i prosess til å bytte bank! Synd, for jeg er eller tilfreds med Handelsbanken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk bank!"

Veldig rimelig og pragmatisk bank. Byttet for 2 år siden og tror jeg funnet banken som forstår meg. Har en utrolig rådgiver. Savner ikke min SAGA.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nedlatende holdning."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårligste kundeservice jeg har vært borti.Jeg har selv jobbet med kunder hele min karriere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde tidligere en god relasjon til Handelsbanken, men i den senere tid har har situasjonen endret seg. Banken svarer verken på e-poster eller gir tilbakemelding på telefonen på tross av purringer (også til medarbeidere på filialen som skal gi beskjed videre til rette vedkommende). Hvis det fortsetter slik må jeg dessverre finne meg en annen bank.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR