Flink til å komme frem til den løsningen som er best for meg og min familie. Vi en ryddig økonomi, men de er konstruktive, men ikke belærende. Kommer med innspill som er relevante som jeg bør tenke over, uten å kreve endringer.
Var en veldig fleksibel og hyggelig bankforbindelse. Fikk ny kundebehandler og da begynte problemene, så har det vert mange problemer med nettbanken siste 6 månedene.

Banken refinansierer sjelden lån og forskjellsbehandler kunder i forhold til rente. Før pleide banken å være imøtekommende, men nå føles det som om de ikke ønsker å ha meg som kunde i det hele tatt.
I Handelsbanken må man ta kontakt etter hver rentenedsettelse fra Norges Bank for å opprettholde en relativt like god rente.

Handelsbanken i det hele er en grei bank, derimot sliter de med flere problemer. Nettbanken er særdelses ofte nede i forhold til andre banker. Det er lang svartid på telefon og de høres ofte mer oppgitte ut over at du ringer enn de bruker tid på å faktisk løse problemet ditt. Oppetiden og det tekniske fundamentet er for dårlig til å kunne ha fast konti her spesielt om man driver med ting som verdipapirhandel og ofte fører penger mellom ulike kontoer.

Meget kundevennlig raske tilbakemeldinger. Byttet bank da jeg var meget misfornøyd med forrige bank.
Jeg har brukt Handelsbanken siden det het Bergensbanken, dvs mange år. Har aldri vært inne på tanken på å bytte. Grunnene er forsåvidt enkel, har alltid hatt 1-2 personer som har hjulpet meg med det jeg har trengt. Kundeservice har vært utmerket og renten har vært veldig konkurransedyktig. Anbefales på det sterkeste.
Sammenlignet med andre banker evner ikke Handelsbanken å gå utenfor boksen. Veldig skjematisk tilnærming, og lite fleksibilitet overhodet. Det er ikke her du får noe ekstraservice for å det sånn. Andre banker er mye mere smidig og hjelper aktivt med å komme opp med løsninger som er aktuelle