Meny
Sparekonto fra Handelsbanken
Skriv omtale
Gå til Handelsbanken
Vis flere valg
JEG VIL SETTE INN
MIN ALDER
RENTE
VALG FOR FLYTENDE RENTE Flere valg
Omtaler
Eff. rente
Avkastning 1 år
eKapitalkonto
Handelsbanken
29 omtaler
2,10%
eff. rente
3 150 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Høyrentekonto
Handelsbanken
29 omtaler
1,40%
eff. rente
2 100 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Aksjehandelskonto
Handelsbanken
29 omtaler
0,00%
eff. rente
0 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Handelsbanken omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
33
av 117 innen
dagligbank
45%
anbefaler
Handelsbanken
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Fantastisk og personlig kundeservice. Kan virkelig anbefale de om du ønsker en koslig bank med høy kompetanse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En bank som stiller opp for deg som kunde"

Leser noen dårlige omtaler om arroganse osv. , dette er for meg helt fjernt fra den virkelighet jeg har med Handelsbanken. Har en veldig hyggelig og dyktig rådgiver. Stiller alltid opp og gjør sitt beste for å innfri mine ønsker. Kan anbefale banken på det varmeste. Kona har også flyttet sine årelange bankforhold over til Handelsbanken. Beste bank med forståelse for kundenes behov. Nettopp flyttet med mellomfinansiering og nytt lån. Prosessen gikk som ønsket , igjen ... Takk til Handelsbanken og rådgiverne der.

Erling T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vert kunde i 20 år Ikke noe negativt annet enn at de nekter meg å ta ut så mye jeg vil av mine sparepenger i kontanter!!! Kontaktet Norges Bank vedr. topic. De svarte at dette er helt opp til banken. Banken har ikke noe rett i noen lovhjemmel å nekte meg uttak ut over kr. 9 900,- pr. 4 dager. Alt annet er politisk svada, som for eksempel ''hvitvasking'' narrativet, og skal ikke aksepteres av en lovlydig kunde! Pga. dette er jeg i prosess til å bytte bank! Synd, for jeg er eller tilfreds med Handelsbanken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk bank!"

Veldig rimelig og pragmatisk bank. Byttet for 2 år siden og tror jeg funnet banken som forstår meg. Har en utrolig rådgiver. Savner ikke min SAGA.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nedlatende holdning."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårligste kundeservice jeg har vært borti.Jeg har selv jobbet med kunder hele min karriere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde tidligere en god relasjon til Handelsbanken, men i den senere tid har har situasjonen endret seg. Banken svarer verken på e-poster eller gir tilbakemelding på telefonen på tross av purringer (også til medarbeidere på filialen som skal gi beskjed videre til rette vedkommende). Hvis det fortsetter slik må jeg dessverre finne meg en annen bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dette er Ikke noe bank for folk flest"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettbanken hos handelsbanken er en tragedie, fra midten av oktober 2021 gjorde de Forandringer som resulterte at det kommer opp bare en blank side ved bruk av Bank id, Min bank id fungerer perfekt andre plasser ved innlogging. Har også testet mine nettlesere mot ”bankid.no/privat/” uten det er påvist noen feil. All dokumentasjon er blitt forelagt lokalkontoret i skien, de sender saken videre uten Dette har løst noe. Når jeg spør hvilken forandringer De har foretatt, får jeg ingen svar Heldigvis har jeg fått stoppet innbetaling av lønn etc og tatt ut sparepengene fra denne Banken. Mest sannsynlig forlanger denne banken at du sitter med en ny eller nyere pc, med det Siste oppdaterte systemet hele tiden ( ikke noe bank for folk flest ) Dette bør fremgå på hjemmesiden til handelsbanken , hvis en kunde ønsker og knytte til seg nettbanken, hva de forlanger av kunden`s pc av programvare,nettlesere, oppdateringer alder på pc etc. etc ( det virket nesten som lokal-kontoret i skien mente at dette fant kunden ut av , etter hvert ) Renter på lån og innskudd er ikke mye og skryte av heller ( bra det er konkurranse I dette markedet  ) Aage s

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lurer kunden inn på feil metode"

Ringte de. Fikk rente muntlig på tlf. Da la seg 0.2 % under det vi fikk i annen bank. De fikk all info på forhånd. Lån, leieinntekter, lønn, tilgang alltinn. De matchet det vi hadde i dag og nye tilbudet fra annen bank. Dette var med ny renteoppgang sa de på tlf. Da vi kom i banken 1.5 uke etterpå, sa de at det ikke gjald. Kunne gi oss 0.2 % på ett lån men 0.15 % høyere på de to andre lånene. Alt er 2 lån med delt inn på utleie hus i banken. Eneste argumenta var deres inntjening. Det er lureri å gi muntlig avtale, for og si at vi at de matcher. Tar oss fri fra jobb for å møtet opp i banken da vi trodde vi fikk 0.2% lavere en tilbud annen bank. For å legge på 0.15 %. Ved oppmøte på 60 % av lånet. Dette ville kostet oss ca 1200-1500,- mere i mnd. Skal sies vi har mellom 53-65 % i belåningsgrad. Ga beskjed om at dere kunne ringt på forhånd når dere endret mening på 1.5 uke. Dette var bortkastet tid og svært dårlig kundebehandling. Dårlig service av en anbefalingsbank. Synd det ikke er opptak når man ringer direkte.

Svar fra Handelsbanken
19.11.2021 14:20
Hei! Vi skjønner at det er kjedelig om man, av en eller annen grunn, kommer i en situasjon der ting ikke var slik man forventet. En ting er i alle fall sikkert: Bankens rådgivere har ingen intensjon om å lure noen. Selv om det ikke ble klaff mellom dere og banken denne gangen, kan dere ta med dere at Handelsbanken år etter år har blant de aller mest fornøyde bankkundene i Norge (ifølge Norsk kundebarometer og EPSI). Blant annet opplever kundene at Handelsbanken er den aller enkleste banken å komme i kontakt med. Gode ønsker med finansieringen! Håper det ordnet seg.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR