Meny
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
ADSL 5
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
348 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
509 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 10
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
348 omtaler
13 mbit/s
nedlasting
509 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 20
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
348 omtaler
24 mbit/s
nedlasting
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 30
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
348 omtaler
32 mbit/s
nedlasting
609 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 60
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
348 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
709 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 80 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service/informasjon."

Meldt feil på internett 13.05.22.Sitter ennå 17.05-uten tv og internett.Purret opp 3 ganger 16.05-til samme kundebehandler.Ble beroliget ned at feil var rettet innen kl.2000-den 16.Så skjedde ikke.Visste ikke en gang hvem feilen var meldt inn til.Påstod det var Relacom.De var kjøpt opp av One Co i 2019.Var innom One Co en av gangene jeg snakket med Telenor.Dem hadde ikke mottatt noe oppdrag fra Telenor,kl.1400-16.05.22.Sitter fremdeles uten internett,17.mai 2022.Bør vel ha folk på kundeservice som vet hva de holder på med.Er det ikke i dette tilfellet.Vil ikke anbefale Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofal dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mangel på oppfølging. Bryter avtaler, holder ikke lovnader. Ansvarsfraskrivelser. Ser mange er ekstremt lite fornøyde. Hvordan kan et selskap si seg tilfreds med dette? Hvor er ledelsen?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Defekt utstyr, ingen internett, elendig kundeservice og oppfølging."

I området jeg bor blir kobbernettet utfaset, og Telenor har monopol på fiber, så jeg hadde ikke noe valg dessverre. Når de tvinger oss til å bli kunde, bør de gjøre overgangen så sømløs som mulig. Telenor og deres inkompetente installatører har feilet fullstendig. Fiber og tv funker ikke, utstyret er defekt, og kundeservice setter meg bare over til en annen, til noen sier at jeg må vente på å bli oppringt. En sms forteller at de opplever "høy innstrøm av feilmeldinger og at det vil ta noe tid å bli kontaktet." Telenor virker amatørmessig og lite forberedt på å ta i bruk fiber. Glad jeg fortsatt har Wi-Fi fra min stabile leverandør.

Alexander H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fiber har aldri fungert"

Telenor skulle levere fiber 6 April. Multiflex hadde ansvar for å montere. Multiflex gjennomførte installasjon men fiber fungerte aldri. Nå en måned senere vil ingen ta ansvar ( telenor, el tel og multiflex) alle skylder på hverandre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og ofte helt uten kontakt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Svært skuffende og dårlig. Ustabilt og ofte helt uten kontakt. Elendige bokser eller hva som har skylden. Tar ut stikkontakten, venter litt, putter den inn igjen, stadig vekk. Men det er ikke alltid det hjelper, heller.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt og forferdelig kundeservice"

Har per dags dato telenor fiber. Var i grunn relativt fornøyd, selv om farten har vært fryktelig ustabil, har jeg fremdeles hatt 100+ mbps.Problemet med hele opplegget her har vært elendig utstyr levert fra starten. Kundeservice er jo helt ubrukelige, om du mot formodning klarer å komme gjennom må du gjennom 3 forskjellige før de kan svare. Gjeng med inkompetente apekatter. Nå skal jeg tilbake til Altibox, og alt som har med telenor å gjøre kan ta seg en bolle. Klovnefirma.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Må vente i ukesvis på teknikkere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri har jeg opplevd en mer tullete prosess for å tvinge en teknikker igjennom døra mi. 2 dager ble jeg fortalt. 2 dager har jeg hørt 4 ganger til siden da.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"TTT mangelfullt"

Såh, coax kabel ble ødelagt utenfor eiendommen, etter ca 3 dager kommer oneco og sier de skal feilsøke modemet... De forlater når de ser skaden og sier dette er en annen type skade. noen dager senere kommer de tilbake, nå kan de se om de kan legge fiber istedet for coax, men finner ikke fiber-trekkrør under snø, får beskjed om å vente til sommeren.. så går ukene og snøene smelter nok til at man finner fibertrekkrørene.. de kommer tilbake noen uker senere og så enda noe senere... etter 2 mnd kommer de og monterer fiber inn i huset, men nå er det montert IPTV, ikke fiber+antennekabel innvendig. Det er et gammelt hus med anntennekabler trekt mellom etasjer til forskjellige T-we bokser for å kunne se direkte tv, disse fungerer ikke nå lengre. oppretter reklamasjonssak på dette. 2,5mnd etter feil oppstått er det fortsatt ikke bra igjen..

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR