Meny

Kabelbredbånd fra Telenor Bredbånd

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
5
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
13 mbit/s
nedlasting
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
24 mbit/s
nedlasting
519 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
32 mbit/s
nedlasting
569 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
75
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
75 mbit/s
nedlasting
659 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
60
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
669 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
150
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
150 mbit/s
nedlasting
759 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
300
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
809 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
500
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
239 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 87 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
""Vi skal feilsøke problemet?" "Ingen problem her" - Betaler for 500/500 har 150/150 på en god dag."

Jeg er så jævlig lei Telenor, de nekter å innse at av og til så er det ikke kundens problem. Jeg betaler for 500/500 og fram til slutten av 2020 så hadde vi mellom 450-500 alle dager, så jeg var storfornøyd. Men nå er det innimellom så treigt at jeg ikke en gang kan spille av en YouTube video. De siste månedene har jeg aldri sett farten høyere enn 200 (som oftest ligger det på 50-100). Jeg har ringt og ringt til de folkene som Telenor kaller support-agenter og hver gang så snakker dem like nedlatende til meg. De snakker som om jeg har alle mentale sykdommer som mennesket kan ha, og jeg kommer til å klikke hvis de ber meg starte modemet på nytt en gang til. Support-agentene nekter å høre på meg når jeg sier at laptopen er plugget direkte inn i fiber-modemet og ingenting annet er koblet til som kan stjele båndbredde mens jeg tester farten. Jeg klarte endelig å få dem til å starte en feilsøking og jeg sverger det er bare et ord for å ikke gjøre en dritt. Jeg fikk en SMS der det stod at de hadde begynt feilsøkingen, en uke senere fikk jeg en ny SMS der det stod at feilsøkingen var fullført og ingen feil funnet. Jeg er ingen nybegynner innen IT og har jobbet med det i mange år, jeg vet at dette er ikke en feil på min side. Jeg har til og med jobbet som fiber-montør for Telenor. Hvis altibox utbygger fiber i mitt nabolag kommer jeg til å bytte umiddelbart, for nå er jeg ufattelig lei dette Telenor drittet. Har dere mulighet til å velge noen andre enn Telenor så gjør det, Telenor fortjener ikke en eneste krone før de begynner å bry seg om kunden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Telenor har dessverre monopol på bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har monopol på levering av bredbånd på min adresse. Det er det dårligste selskapet jeg noen gang har måttet forholde meg til, og jeg bytter så snart det er mulig. Telia leverer 5g i andre kvartal i 2021 hos meg, og Telenor mister en kunde. Det Telenor kaller Kundeservice har ingenting med service å gjøre, og jeg har aldri opplevd å betale for dårligere kundebehandling. Telenor er bra så lenge alt er på plass, men det er ikke da man har mest behov for Kundeservice. Har man et problem er Telenor svært svakt. Det må skyldes ledelsen av selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt problemer med nettet hjemme i mange måneder."

Dette er så utrolig dårlig av et selskap som lever på service. Jeg har har problemer hvor jeg har gått uten nett i flere dager/ uker mange ganger, hvor dette har vært ett problem gjennom hele 2020. De sier de skal sende en tekniker, for så at problemet fikses i kanskje 1 til 2 uker, før nettet er borte for meg igjen i kanskje 1-2 uker. De gjemmer seg bak alltid på nett garantien som, nummer 1 ikke er i nærheten av et godt nok tilbud, og 2 som en dårlig unnskyldning for å gi et plaster på såret. Nå er jeg lei sår, og plaster funker ikke lenger i det betente kjøttsåret av en tjeneste Telenor prøver å levere. Det hadde også hjulpet om det hadde vært mulig å få tak i de på servicetelefon, men når man må ringe de opp 3 ganger hver gang man mister nett, og at de i tillegg har en ventetid på opp mot 45 minuttet til tider, da kan man like greit legge ned hele greia og finne på noe nytt. Med så lange køer, så ofte har jeg liten tro på at jeg er alene i å ha disse problemene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Altfor lav hastighet"

Jeg betaler for 300 Mbps, men får bare levert 40. Telenor feilsøker og kommer med ulike løsningsforslag hver gang jeg prater med dem. Jeg prøver og prøver, men ingenting hjelper, og jeg møter liten velvilje til å løse problemet. Jeg er ingen noob på nettverk, og mistenker at de gjør dette for å til slutt selge meg deres eget modem som jeg må betale månedsleie for å ha. Skulle ønske jeg slapp å forholde meg til Telenor i det hele tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Faller ut flere ganger om dagen"

Mitt nett faller ut flere ganger om dagen, Og ringer og klager, Det kommer service mann ute i boksen,og det blir bra i 2 dager.Har fått nytt utstyr.Hjalp ikke.Så sa dem at jeg har feil kabel,fikk ny tilsendt. Det ble ikke noe bedre.Nå når det er hjemmeskole, er det umulig å ha teams på 2 nettbrett,da nettet faller ut hele tiden. Jeg har blitt kreditert halv mnd pris,men hva hjelper det??Bor i borettslag,og har Eidsiva helt inn v husveggen. Er lei av å måtte ringe kundesenter hver uke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lovet å rette feil innen 2-3 virkedager, nå har det gått en måned"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bredbåndet sluttet å virke 20 november og telenor lovet å rette feilen innen 2-3 virkedager.. Nå er det 21 desember og bredbåndet virker ikke enda.. Kundeservice lover at feilen skal bli rettet innen 2-3 virkedager, montør skal ringe meg opp.. Når jeg ringer og purrer på telenor, så blir jeg igjen lovet at feilen skal bli rettet innen 2-3 virkedager..

Mikael Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
"null kundeservice!"

trådløst bredbånd er foreløpig uten problem, men det har passert mer enn en måned siden bestilling, og ingen montør har kommet for å installere antennen ennå! det gjøres null og niks, ingen forsøk på kommunikasjon fra deres side for å avtale tid for installasjonen, bare jeg som purrer hele tiden, men dette blir ikke fulgt opp! antennen er utendørs, men det må fortsatt ligge inne, det er kanskje bare flaks at bredbåndet fungerer greit. Hvilken som helst tekonologi hjelper ikke et firma som ikke er kundeorientert. Unngå Telenor!

Vegar B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Høy ping og frafall i nett"

Nettet er ubrukelig til video , spil og detter ofte ut . 250 til 1300 ping "lykke til"

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR