Meny

Kabelbredbånd fra Telenor Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telenor Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telenor Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
5
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
13 mbit/s
nedlasting
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
24 mbit/s
nedlasting
519 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
32 mbit/s
nedlasting
569 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
75
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
75 mbit/s
nedlasting
659 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
60
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
669 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
150
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
150 mbit/s
nedlasting
759 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
300
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
809 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
500
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
254 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Tom A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Søppel"

Dårligste bredbåndet jeg noen gang har hatt og den dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd. Fraråder ALLE å bytte vekk fra dette drittet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundemishandling"

Har Mobilt Bredbånd og har vært fornøyd de siste 12 årene, men nå er nettet plutselig svært tregt eller faller helt ut! Jeg forsøkte å få hjelp på Teleords nettsider, men det går bare i ring og ender opp med svinedyre og etter internasjonale omtaler, svært risikable Huawei rutermodemer man tydeligvis ikke kan stole på! Chatboten er festlig, men ikke mer enn det! Man må også betale samtalen til hjelpetelefonen, helt uten garantier! Man må altså risikere å betaler for en vare man på forhånd ikke vet prisen på, og kan sitte igjen helt uten løsninger! Hjlepeapparatet i Telenor er helt ubrukelig, hvis man ikke vil betale seg ut av problemene, man etterhvert mistenker at Telenor selv står bak!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

De tvinger folk bruke sine egne elendige Huawey rutere som er ubrukelige. Av og til fungerer de av og til ikke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kom dere vekk fra telenor, det er den værste opplevelsen du kan få."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du har problmer så er det ingenting de kan hjelpe deg med. De er snille og grei på telefon men hjelper deg lite, de haler ut tid og håper på at problemet fikser seg selv eller at du går lei av å mase.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Operatørtjenestens svar på Wish"

Aldri bli lurt til å ta til takke med trådløs «bredbånd» Elendig hastighet til en skyhøy pris. Hvis man noen gang kommer frem til at «dette holder for meg» så bør man stille seg spørsmålet «trenger jeg egentlig internett i det hele tatt?» Anbefaler på det sterkeste å prøve alt man kan for å få en annen løsning fra en annen leverandør. For ikke å glemme, dems helt egne kundeservice, så langt man kan kalle det service. Skulle man gitt stjerner for arroganse og elendig kundebehandling så hadde de fått full pott av meg.

Svein A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofal dårlig kundeservice - bare rot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte fiberabonnement for tre uker siden. Kontaktet Telenor etter en uke siden jeg ikke hadde fått noe ordrebekreftelse. Bestillingen min var da ikke registrert og forsvunnet i "et sort hull". Hadde også bestilt T-Wee og boks med opptaksfunksjon (som jeg presiserte). De klarte å sende boks UTEN opptaksfunksjon. Har etter et uendelig antall henvendelser sagt at jeg trenger en fiberboks for å få alt opp å gå. Fiberkabel ligger inn til huset fra tidligere (men ingen fiberboks/modem). Etter ytterligere to uker med utallige henvendelser er dette fortsatt ikke ordnet. Har imidlertid mottatt router, men hva hjelper det når jeg ikke har fiberboks/modem. Fikk før helgen bekreftet at "feilen" imidlertid var registrert og Eltel hadde fått ordren. Fikk imidlertid vite i dag morges at ordren hos Eltel var blitt kansellert siden "linjen var blitt testet og funnet i orden". Så nå har jeg fiber til huset som er ubrukelig på grunn av at Telenor etter tre uker fortsatt ikke har klart å sende en montør for å sette opp en fiberboks/modem!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Klarer aldri å utføre det de lover på telefon."

De klarer ikke å si når fiber kan legges inn, montør ringer ikke som lovet, tilbud gitt på tlf og sendt på mail samsvarer aldri, ventetiden i tlf er uendelig lang, prisene for å legge inn fiber er mye høyere enn konkurrent, samme med månedsleie, de klarer ikke å legge inn tilbud slik at neste operatør kan finne tilbudet når du ringer. Det er nesten uforståelig at det er mulig å rote så mye.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice"

Utrolig dårlig kundeservice Nettet mitt er utrolig ustabilt og jeg får ikke hjelp fra teknisk eller kundeservice.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR