Meny

Kabelbredbånd fra Telenor Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telenor Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telenor Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
ADSL 5
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
296 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
509 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 10
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
296 omtaler
13 mbit/s
nedlasting
509 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 20
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
296 omtaler
24 mbit/s
nedlasting
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 30
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
296 omtaler
32 mbit/s
nedlasting
609 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 60
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
296 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
709 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tråløst bredbånd - elendig kundeservice hos Telenor"

Fikk tråløst bredbånd i juli -21, og har hatt masse problemer med nettilgangen. Antennen er satt opp feil, og Telenor viser ingen vilje til å rette opp dette. Vi er mer offline enn online, ikke greit når men har hjemmekontor. Det er som å stange hodet i en vegg, du kommer ikke forbi kundeservice. Der sier de at det skal komme en montør i løpet av 1-2 virkedager, og at de har purret på firmaet som skal utføre service. Det er nå 2,5 uker siden vi meldte inn feil siste gang, det skjer ingenting!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG kundeservice"

HEEEELT elendig kundeservice som nekter å åpne nett SELV om vi har betalt fordi "det er prosedyre"...

Bjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kun hjelp å få i kontortiden"

Ruteren slutta å fungere og får opplyst om at det kun er mulig å få hjelp i kontortid fra mandag til fredag. Da skal i alle jeg finne en annen leverandør av bredbånd!

Carl F. S. R
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"TV og Internett nede!"

TV og Internett har vært nede nå i 42 timer! Ny melding om rettetid satt om nye 18 timer. De skriver at det er en kjent feil, så hvis feilen er kjent så må det være enkelt å fikse/rette? Begynner å tro at Telenor ikke akkurat ansetter de skarpeste "kniver" i skuffen. Kanskje de har underleverandører som er ubrukelige? Alltid på nett MY ASS!

Kundetilfredshet
"Ansvarsløst av Telenor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kobbernettet skal nå fases ut og et stort antall internettbrukere må finne en ny løsning for sin internett tilgang. Telenor tilbyr enten fiber eller såkalt trådløst bredbånd. Det viser seg nå at valget mellom disse to ikke er reellt. I strøk der fiber er etablert nekter Telenor meg i praksis å velge trådløst bredbånd. Det medfører at jeg som eneste mulighet må kjøpe meg inn i en privat eid fiberkabel som ligger i nabolaget, til en kostnad på 20-30 tusen, hvis ikke mer. Jeg mener at Telenor her støtter opp om lokal grådighet og lar mindre bemidlede kunder i stikken.

Berntsen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig og treg service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Over en uke siden fiberen ble gravd over av en nisse neddi her, å Telenor sine underlevrandører klarer ikke å utbedre feilen. Telenor kan heller ikke fortelle meg om noen er på saken. Alle på kundeservice meddeler at det ikke er noe de får gjort noe med etc. På facebook får jeg tilbakemelding om at de er for store til at de kan ha døgnbemanning siden de har for mange kunder... Gratulerer med den logikken. Nå er det fredag ettermiddag, å relacom på oppdrag for telenor klarte ikke løse det før 16:00, så da har vi ikke fiber igjennom helgen, denne helgen heller.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skam dere!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan absolutt ikke anbefale Telenor som nettleverandør slik som det er nå. Det er bestandig noe tull og problemer i deres ende, servicen er dårlig, internettet faller ut og det virker som det alltid er noe som ikke er som det skal være. Helt skammelig! Vi sitter rett og slett og betaler for noe vi ikke kan bruke, og mobilregningene stiger langt over det de burde kun fordi vi må bruke mobilnettet når WiFien streiker. Det er rett og slett latterlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Montør kom ikke"

Ringte kundeservice når montøren aldri kom eller kontaktet for avtalt tid som Telenor sa de kom, Telenor Kundeservice som jeg snakket med er hyggelige :) De ga meg nummer på montøren, brukte rundt under 2 timer for å få kontakt, hyggelig kundeservice der og :) De fortalte meg at Telenor aldri hadde avtalt de med noe som helst av montering, jeg trenger sårt internett pga skole-undervisning... Har brukt over 1 måned for å få internett i hus, pga første gang jeg bestilte forsvant bestillingen i systemet, så jeg måtte bestille på nytt...

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR