Meny

Kabelbredbånd fra Telenor Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telenor Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telenor Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
5
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
13 mbit/s
nedlasting
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
24 mbit/s
nedlasting
519 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
32 mbit/s
nedlasting
569 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
75
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
75 mbit/s
nedlasting
659 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
60
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
669 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
150
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
150 mbit/s
nedlasting
759 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
300
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
809 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
500
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
276 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Søppel"

Fryktelig dårlig. Ustabilt, faller ut ofte og lenge. Kundeservice er en vits. Om mulig anbefaler jeg alle å styre langt langt unna Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Parasitter i bredbåndsmarkedet"

Skulle overta et abonnement i fra huseier i kollektivet vi bor i. Det viste seg å være særdeles vanskelig. Var i kontakt med 6-7 kundebehandlere som lovet forskjellige ting, ga forskjellige priser, løy om hvilket abonnement de kunne gi, svarte plutselige ikke på e-post, hadde hoven og arrogant tone på telefonen og som overhodet ikke var innstilt på god kundeservice. Det verste var følelsen av å måtte få hjelp av telefonselgere som ikke var ute etter og hjelpe, men å hefte vårt nye abonnement på deres egen provisjon. Oppsummert opplever jeg Telenors kundeservice til å ha totalt fravær av integritet, arbeidsmoral, empati, service og logikk. At de i tillegg monopoliserer i Norge gjør at de kan sammenlignes med Sovjetunionen eller kommunist-Kina.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"8 dager uten internett og får ikke hjelp"

Har mistet internett og har snakket 8-10 ganger med telenor, de sender saken over til teknisk som er en lukket avdeling man ikke har mulighet til å kontakte! Verken meg som kunde eller kundebehandler.. teknisk avdeling hører man ingenting fra og nå har de sendt saken på nytt og da har de nye 3 dager før saken skal være fikset. Da blir det 11 dager uten internett eller TV!! Har spurt etter telefon nummer til en overordnet eller til teknisk, det har de ikke! Er utrolig at Telenor kan ha en sånn elendig service i 2021😖

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og tregt internett. Ingen hjelp å få."

Over lang tid har det vært veldig ustabilt nett. Faller ut mange ganger hver dag. Dessuten er hastigheten på aller beste kun 25 % av det jeg skal ha. Har vært i kontakt med kundeservice gang på gang og blir alltid lovet at noe skal skje, men tekniker dukker ikke opp. Får kun en melding etter hvert at bredbåndslinjen er testet og ingen feil er funnet. Det fungerte OK så lenge Canal Digital hadde leveransen, men etter at Telenor kjøpte opp dette, har det blitt gradvis dårligere, og all teknisk hjelp har blitt borte, men prisen bare stiger og stiger. Virker totalt useriøst! Leter febrilsk etter annen leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Låst i et kartell"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vær forsiktig med å legge inn fiber fra Telenor. Det gjør at ingen andre tilbydere av fiber, selv i Oslo vil levere fiber til deg, bare mobilt "bredbånd". Prisene skrur de opp skikkelig hvert år. Man blir låst fast om man ikke tar til takke med en treig og ustabil linje, som ikke fungerer i 2021. Det er veldig mistenkelig at alle tilbyr deg fiber inntil du sier at du har fiber fra Telenor. Da kan de "plutselig" ikke levere...Hvor er konkurransetilsynet?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste nettet man kan gå"

Kundeserviseb er helt forferdelig, de som jobber der kan knapt noe om det de jobber med. Og fu får ikke hastigheten du betaler for, den utrolig treig, og rett og slett boss.

Tottenblom
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Virker ikke som de ønsker å rette eller finne feil på leveranse"

Snakket med T maaaaange ganger og hver gang skal de igjennom samme prosess. Har du sjekket ditt og datt. Og det har vi gjort maaaange ganger. Ser ikke ut til at de sjekker loggen men er mer opptatt av å få avsluttet saken. Sendt Eltel to ganger uten resultat. Nettet faller ut hver dag mellom ca kl 13 og kl 20. Da kablene for en stund tilbake falt ned ble de montert lengre ned på huset slik at de på det laveste er under 3 m over bakken. På tide å bytte operatør?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hater Telenor. Fjernet kobber nettet uten å si ifra, sendte ikke montør før 2 uker senere..."

Fjernet kobber nettet uten å si ifra, sendte ikke montør før 2 uker senere og hadde ikke nett i det hele tatt på desse 2 ukene. Montøren deres kastet sneipen sin på eigendommen min å smeltet hull i duken min. Nettet er endelig oppe å går, men hastigehten er 2 ganger verre enn før. Kommer til å bytte med en gang.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR