Meny

Kabelbredbånd fra Telenor Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telenor Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telenor Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
ADSL 5
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
387 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
509 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 10
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
387 omtaler
13 mbit/s
nedlasting
509 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 20
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
387 omtaler
24 mbit/s
nedlasting
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 30
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
387 omtaler
32 mbit/s
nedlasting
609 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
ADSL 60
ADSL-bredbånd - Telenor Bredbånd
387 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
709 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 81 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ganske bra"

Greit nok. Men faller ut ofte. Vil sannsynligvis beholde abonnementet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"

Ofte ustabilt nett, og lang ventetid på feilrettinger osv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Vær bedre med alltid på nett garanti kompensasjon"

Telenor used to be more responsive and had better response time when they were giving you a compensation for the times they could not provide internet. Today it’s just a loss for the consumer who pays an already expensive service. Now, it’s just feels they have the monopoly where I live and regardless of how expensive they are compared to other internet providers they just have the market advantage. I can’t understand how Norway can allow this. Competition is always good for consumer.

Robert S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Lett å bestille veldig vanskelig avbestille!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte bredbånd så dagen etterpå ville jeg avbestille siden har fiber her som jeg ikke visste om. Ringt nå telenor 6ganger enten er det brudd eller så ringer de ikke tilbake eller så kan man vente evig i kø og aldri komme fram dit man kan gjøre det. Jeg har brukt nå 2ctimer på å nå dem med avbestilling. Og prøver mere men fpr jeg ikke avbesilt er eneste løsning forbrukerombudet og kjøre sak så de klarer avbestille noe jeg har angrerett på. Svært misfornøyd med Telenor kommer aldri bestille noe med Telenor igjen.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"nett er okei som alle andre men dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

signerte kontrakt på 799kr pr mnd. men ente opp med 1300kr mnd, de sendte mail om att jeg måtte si ifra når nettet var installert for å få prisen, altså akkurat det som montøren gjør når han er ferdig installert, og jeg får faktura så att nettet er ferdig og i drift vet de godt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice. Ringte for å si opp bredbånd på grunn av flytting. Fikk beskjed om at dette var i orden, og at det ikke ville faktureres noe mer. 1,5 mnd senere får jeg faktura for perioden frem til nå. Person på telefon sier han ikke kan se at det er sagt opp eller at jeg har ringt inn til tross for at jeg har en «hva synes du om kundeservice» melding fra den aktuelle datoen. Dette skjønte han ikke hvor kunne komme fra, og han kunne ikke gjøre annet enn å fakturerer. Ender da opp med å betale for internett i en leilighet jeg ikke har bodd i pga interne feil hos ansatte i Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Slett kundebehandling"

Hvert år må jeg tigge om en lavere pris etter at de setter opp prisen ved utløpt bindingstid Ellers er bredbånd og tv stabilt og jeg er fornøyd med det

Anzhelika A
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

Etter kl.17.00 er umulig å lese nettaviser eller se nett-tv. Hele tiden nett stoppet.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR