Meny

Kabelbredbånd fra NextGenTel Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til NextGenTel Bredbånd
Bytt på nettsidene til NextGenTel Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd 2
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
956 omtaler
2 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 5
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
956 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 10
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
956 omtaler
10 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 20
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
956 omtaler
20 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 30
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
956 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
543 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 40
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
956 omtaler
40 mbit/s
nedlasting
643 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 60
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
956 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
643 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
73
av 88 innen
bredbåndsleverandør
25%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Rævva"

Vi bestilte nett ca 2 måneder før vi flytta in i ny bolig, og valgte da nextgentel siden de hadde raskeste nettet tilgjengelig i området. Ruter ble sendt dagen etter angreretten hadde gått ut på datoen vi bestilte nett til, og så fikk vi beskjed at vi måtte vente 1 uke til før nettet skulle være oppe. Det var det ikke. Så da ble det x antall uker til med venting, før vi omsider fikk et ustabilt nett som er nede under jevne mellomrom. Om de også ikke var svindyre sammenlignet med bokstavelig talt alle andre leverandører så hadde det kanskje vært greit, men nå betaler dyre dommer for ustabilt nett. Velg noen andre.

Kristian A. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Stabilt"

ADSL frå Nexgentel har vore "rock solid". Aldri noko problem. Til no har eg hatt den same opplevinga med breiband over mobilnettet(4G) også. Kundebehandlinga er veldig bra! Chat'en er perfekt for å hjelpe brukarar.

Bjørn E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meget bra"

Fungerer utmerket til tross for at antennen står i vidusposten på innsiden av vinduet, og ikke på utsiden. Antennen er i største laget og ikke særlig pen.

Kundetilfredshet
"Mobilt bredbånd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjenner meg ikke igjen når jeg leser omtaler på NextGenTel. Veldig fornøyd, hakker en sjelden gang, men det henter seg inn igjen. Blir vel bedre med 5G. Har også RiksTV med Apple box, superbra med kul fjernkontroll. Alt går trådløst 4G.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stabilt"

Stabilt nett med bra kundeservice. Trenge man hjelp eller kontakt med nextgentel er det lett å få kontakt både på telefon og chat.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lever ikke til avtalt tid."

Har fått dato for oppkobling og det er 14 dager siden. For beskjed om og vente ,For beskjed om at må betale Kr.4100.-for og avslutte .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Grusomt"

Ofte problem med faktura. Internett fungerte ikke i 2 mnd. Forferdelig service

Anja M. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"IKKE BESTILL FRA NEXTGENTEL"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle flytte fra tidligere samboer så naturlig søkte jeg etter tv og internet, ble oppringt av nextgentel, jeg ville forsikre meg om internetten var bra nok for meg og min venninne som begge spiller online spill. Denne hyggelige manne sa at det er bra nok for oss å spille, plus alt annet som trenger internet. Det hørtes jo bra ut det så jeg aksepterte. Men jeg ble lurt trill rundt. Knternetten er så dårlig at den ikke fungerer på telefonene våre halvparten av tiden, jeg har apple tv. Som ikke funker fordi det er for dårlig internet så får ikke alle kanalene jeg fikk i pakken. Å laste ndd et spill tok 7 dager, for en person. Og kundeservisens løsning er at keg må kjøpe mere tilleggsutstyr for å få tv til å fungere i allefall. Internetten er dritt rett og slett. Vi er sure, vil bytte Internett leverandør, men! Vi har et års bindingstid.. som ikke ble informert om. Så vi sitter fast i et år med internet som ikke fungerer som jeg ble fortalt og tv som ikke fungerer. IKKE gjør samme feil. Det er veldig dyrt for noe som ikke fungerer.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR