Meny

Kabelbredbånd fra NextGenTel Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til NextGenTel Bredbånd
Bytt på nettsidene til NextGenTel Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd 2
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
1094 omtaler
2 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 5
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
1094 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 10
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
1094 omtaler
10 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 20
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
1094 omtaler
20 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 30
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
1094 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
543 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 40
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
1094 omtaler
40 mbit/s
nedlasting
643 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 60
ADSL-bredbånd - NextGenTel Bredbånd
1094 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
643 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 81 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke god service og variabel leveranse"

Uakseptabel lang ventetid på kundeservice. Jeg har et abonnement på 20 på kobber. Variabel kvalitet/kapasitet ifht bestillingen. Ingenting er over forventning

Kristoffer K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bra produkt"

Stabil og greit nett men betydelig for høy pris. Vurderer derfor bytte!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"STYR UNNA!!! Useriøst, ustabilt,"
1 syns denne omtalen er nyttig

Møkka firma! Useriøst! Lokker deg med tilbud med binding, under bindingstiden leverer de ikke stabil fiberlinje den hopper inn og ut, hvor du får beskjed om at det er ditt eget utstyr som er problemet. Sier du opp pga. Dårlig linje får du bruddgebyr med oppsigelsetid på 2-3 mnd hvor de også sperrer linjen din for andre leverandører. De finnes ikke ydmyke og vil ikke prøve å løse saken for deg på en ordentlig måte. For guds skyld styr unna🙄

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Unngå å bli lurt - ikke bruk NextGenTel"
1 syns denne omtalen er nyttig

De lover en ting på telefonen. Deretter blir du bedt om å bekrefte på en SMS med et annet innhold, så vær forsikt med hva du svarer ja på. Kundeservicen er arrongant og upålitelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"For dyre"

Stabilt og ok nett. De har økt prisene sine og nesten 700kr for 100Mbit linje er altfor dyrt syns jeg.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"50mb/s er faktisk 10mb/s"

Jeg bor i bysentrum, signalkvaliteten er utmerket. Etter å ha gått over til "ny teknologi", som skulle garantere bedre kvalitet og hastighet på Internett (tidligere 20/30, nå 50/50) er det en katastrofe, spesielt om kveldene. Jeg anbefaler ikke til noen. Det er ikke mulig å spille, se filmer eller TV uten å lagging. Selvfølgelig hastighetstesten fra NextGenTel-applikasjonen viser nedlastinger over 40mb/s, men andre tester viser vanligvis hastigheter rundt 10mb/s og noen ganger til og med under 1mb/s, merkelig opplasting er alltid rundt 50mb/s. Kundeservice som et svar ber om å tilbakestille ruteren og hevder at alt ser bra ut fra deres side og 50mb/s fra kontrakten er ikke en garantert verdi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Møkkaselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ventet en uke på å få opp nett da vi skulle bytte til dere, her sitter vi med flere tusen i regning på tlf streem, da vi ikke har nett ennå.. dritg selskap, bare lover og det skjer ikke noe!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bor midt i Bergen sentrum, har betalt for ok hastighet men går nesten aldri å se en film alene uten lagging en gang. Du også glemme å game på dette nettet

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.01.2023 09:46
Hei Marius! Kjedelig å høre om ustabiliteten. Lagging når du gamer eller streamer er det mest frustrerende som finnes 🙈 Problemet du beskriver påvirkes ofte av WiFi-utstyret inne i boligen din, og har mest sannsynlig lite med selve signalet inn til boligen din å gjøre. Jeg anbefaler deg å kontakte vår kundeservice som gjerne bidrar til at du får max ut av nettet ditt 😍 Ha en flott dag videre! /Christian
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR