Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
BN Bank
3.7
83 verifiserte omtaler

BN Bank omtaler og erfaringer

Positiv trend

BN Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
83 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#7
Utmerket
BN Bank er rangert
#7 av 118 dagligbanker
65%
Bra
65% anbefaler BN Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 83 omtaler om BN Bank

FILTRER OMTALER
44
9
3
4
23
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om BN Bank
BN Bank har 83 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk personlig service. Glad jeg byttet til BNBank

Omtale av  Bjørn

Fantastisk service. Alltid raske svar. God forståelse for mine behov

Svar fra BN Bank
22.01.2024 13:14

Hei, Bjørn! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Hilsen oss i BN Bank

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med BN Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

lite respons og kundeoppfølgning?

Omtale av  Lars H

Har forsøkt opprette bedriftsbank (flytte fra DnB pga hadde Sbanken) og sendte ønske om dette for snart 3 mnd siden. Forsøkt ringe og chatte. Men får bare svar at de har mye å gjøre. Er det bare et lite samme antall ansatte som skal ta unna all ekstra kundetilstrømming?

Svar fra BN Bank
23.12.2023 12:53

Hei, Lars! Takk for din tilbakemelding. Vi har i en periode dessverre opplevd å ha lengere behandlingstid enn normalt. Dette på grunn av stor pågang av nye kunder. Dette er en pågang vi ikke hadde planlagt for eller forutsett. Vi synes det er svært gledelig at så mange ønsker å bli kunde hos oss, men dette har også ført til lengre behandlingstid enn vi bruker å ha. Vi beklager ulempen dette har medført ovenfor deg. Hilsen BN Bank

Fantastisk

Omtale av  Åge J. M. O

Vi ble anbefalt BN bank av finans formidler (anonymisert navn) . Og glad er vi for det. For en service vi har fått i BN bank. Kjapp kundeservice, hyggelige mennesker, og god rente. Perfekt bank. Så skal du ha en bank uten høye renter og lang ventetid på kundeservice, så velger du Bn bank.

Svar fra BN Bank
23.12.2023 13:00

Hei, Åge! Tusen takk for flotte ord! Vi blir svært glade for slike tilbakemeldinger. Da ser vi at det vi jobber så hardt med hver dag kommer kundene våre til gode i form av god service og gode vilkår. God jul! Hilsen oss i BN Bank

BN Bank er for kundene

Omtale av  Synne

Min erfaring startet med finansiering av bolig for et par år tilbake, med en rådgiver som har fulgt meg siden da. Å bytte fra en av de største bankene på markedet til BN Bank, er den beste beslutningen jeg har tatt. Nettbanken er enkel og intuitiv, rådgiver og konsulenter stiller seg til disposisjon, og det er kundene som prioriteres her. Jeg håper BN Bank fortsetter i denne stilen, og jeg får en ny kontaktperson når min skifter beite. Foreløpig har jeg kjent meg trygg og ivaretatt på en respektfull måte, og anbefaler BN Bank til alle.

Svar fra BN Bank
23.12.2023 12:56

Hei, Synne! Tusen takk god tilbakemelding, dette var veldig hyggelig å lese! Vi har ingen planer om å endre stil, kun bli enda bedre på det vi allerede gjør. God jul! Hilsen oss i BN Bank

Ulovlig tilbakeholdelse av mine penger

Omtale av  Cecilie

opprettet en depositumskonto i denne banken. Dessverre holdt banken tilbake pengene mine uten noen form for rettslig grunnlag eller bevis. En liten andel var utleier og leietaker (meg) uenig om skulle betales til utleier og ikke og ble sendt til husleietvistutvalget, men det resterende beløpet som var mitt og som det ikke var noe uenighet om valgte de også å holde tilbake til tross for at disse pengene åpenbart var mine. Det var dårlig service og de var ikke kompetente nok til å forstå problemstillingen eller at de holdt igjen mer penger enn det som er lovlig. Her hjelper de også en ganske mektig utleier til å presse og skremme leietaker ved å holde tilbake en mye høyere sum enn det det er uenighet om. Leietaker blir rett og slett hindret å få tilbake pengene sine, og uten noe særlig god rente.

Svar fra BN Bank
23.12.2023 13:24

Hei, Cecilie Det er beklagelig å høre at du har en slik opplevelse. Vi kan ikke uttale oss om enkeltsaker her, men vi kan forsikre deg om at det ikke foreligger noen ulovligheter. På generelt grunnlag kan vi si at dersom utleier retter krav mot leietaker og leietaker ikke er enig i dette kravet, kan utleier gå til sak ved å kontakte Husleietvistutvalget. Oppgjør av depositumskontoen vil da ikke skje før det foreligger en avgjørelse ved vedtak fra HTU eller partene har kommet til enighet via mekling. Dette må man også som bank forholde seg til.

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Supert

Omtale av  Fred K

Super service - alltid. Hyggelige mennesker på telefonen.

Svar fra BN Bank
18.12.2023 09:52

Hei, Fred! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hilsen oss i BN Bank

Ikke interessert i nye bedriftskunder

Omtale av  Myrseth

Tydeligvis ikke interessert i nye bedriftskunder. Sendt inn forespørsel om å opprette kundeforhold i midten av september. I desember sitter jeg fremdeles uten noen driftskonto. Kunderådgiver har stor tvil til min "din kapasitet til å drive så mange selskaper samtidig", samt "hensikten med å ha alle disse selskapene". Forespurte å opprette driftskonto for 4 selskaper - ingen finansiering e.l. Helt soleklart dårligste bankopplevelsen jeg har hatt hittil. Er også norsk statsborger uten noen betalingsanmerkninger e.l. Ikke vits med standardsvar om at dere beklager. Mulig dere er nødt til å ta en samtale med rådgiverene deres. Forståelig nok pålagt med spørsmål mtp. AML, men nedsettende spørsmål som overnevnte ble jeg overrasket over. After all, glad for at det ikke ble noen konto. Greit å unngå slike banker som tar ferie i november. Banken skal være en samarbeidspartner, ikke en motstander.

Svar fra BN Bank
13.12.2023 11:42

Hei, Myrseth! Vi har i en periode dessverre opplevd å ha lengere behandlingstid enn normalt. Dette på grunn av stor pågang av nye kunder. Vi beklager ulempen dette har medført ovenfor deg. Kombinert med lengere behandlingstid enn normalt, har vi forståelse for at oppfølgingsspørsmål rundt bruk av kundeforhold og hensikt med selskapsstruktur kan oppleves som frustrerende. Som bank er vi lovpålagt å kjenne våre kunder, og å vite hvordan konto og kundeforholdet skal benyttes. Får vi ikke en god nok forståelse av dette, er vi pålagt og stille flere spørsmål. Så beklager vi at du har hatt en dårlig opplevelse med dette. Vår intensjon er ikke å være kritisk eller negativ, men å skaffe oss tilstrekkelig innsikt i dine selskaper og driften av disse. Hilsen BN Bank

BN Bank har 83 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til BN Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR