Meny

Bulder Bank omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
2
av 148 innen
bank
86%
anbefaler
Bulder Bank
Filtrer omtaler
293
77
22
17
38
Sorter omtaler etter
Viser av 447 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bulder Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask og enkelt bytte"

Fikk god og rask hjelp til bytte. Lav rente. Men Appen er ikke noe å skryte av ennå... Litt for enkel og lite muligheter. Den er kanskje moderne men ikke veldig intuitiv. Dersom den Appen kommer opp på nivå med andre kan dette bli "dagligbanken", men ikke ennå.

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Kjell, Kjekt å høre at du er fornøyd med boliglånet og flytteprosessen😊 Appen er stadig under utvikling, så kanskje vil den falle bedre i smak hos deg etter hvert. Har du fått med deg vårt roadmap, med status på noen av tingene kundene våre etterspør? Sjekk det gjerne ut her: https://www.bulderbank.no/roadmap Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig fornøyd"

Bulder har trolig den laveste renten i markedet og de setter ned renten automatisk når gjeldsgraden går ned. Burde byttet bank lenge før! Veldig fornøyd med Bulder!

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Trond, Dette er som musikk i våre ører🤩🎵 Utrolig kjekt å høre at du liker konseptet vårt med automatisk justering av renten etter hvert som gjeldsgraden går ned. Slik burde jo egentlig alle boliglån være, spør du oss😉 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder Bank
Kundetilfredshet
"Digg auto rente"

Botten sjekker verdien på boligen din og justere deg ned automatisk når du når målene for nedbetaling. Gamle banksystem må du følge med selv og krangle. Har du SPV får du og opp bulder bank der på nettbank, genialt! Mangler Apple pay er stort minus siden spv er med i Vipps.

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Iam, Du har skjønt det😎 I Bulder slipper du å prute på renten og passe på banken. (Og slik burde vel egentlig alle boliglån være, spør du oss😉). Vi vet at mange av kundene våre etterspør Apple Pay, og dette er noe vi vurderer fortløpende, men dessverre ikke kan si noe konkret om per i dag. Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lite fleksibilitet, men det ligger i en slik banks natur"

Har opplevd generelt god og tildels utmerket kundeservice, men også at ting har virket overraskende vanskelig å få til og det har virket som det skortet på vilje og opplæring. Har vurdert å skifte bank, da annen bank har gitt like gode vilkår, faktisk noe bedre og har mer fleksibilitet. Jeg har vært kunde siden de startet opp. Liker deres månedlige vurdering av boligverdien jeg har sikkerhet i.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Min erfaring med bulderbank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble ikke fortrolig med layouten og oppbyggingen i bruken. Dumt at alle e-fakturaer ble overført til bulder bank, samtidig slettet i gammel bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Anbefaler alle å bytte til Bulder"

Super app løsning. Fantastisk at man alltid får laveste rente uten å diskutere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rimelig boliglån og rask kundeservice"

Vi fikk superrask tilbakemelding og flyttet boliglånet i løpet av 20 min til beste mulige rente. Genialt at appen selv innhenter takst og justerer boligverdi for hver måned. Appen er oversiktlig, bra og fungerer utmerket. Eneste minus er at man ikke kan bestemme egen kode når man bestiller bankkort nr. 2 og at de ikke har bank Id, men de jobber med saken så dette ordner seg nok etterhvert 😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd med Bulder"

Enkelt - konkurransedyktige betingelser! En bank som ikke tar gebyrer i hytt og vær. Flyttet hit pga. lån og har ikke angret på det

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig rask og presis kundeservice. Enkel bank å forholde seg til. Ikke noe fjas, ikke noe mas.

Gunnar B
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grei innlogging med finger, enkelt å bruke banken."

Det var enkelt å etablere seg som kunde i Bulder Bank. Avtale-og Autogiro var greit å overføre fra tidligere bank. Jeg får til enhver tid god oversikt over disponibelt beløp på konto. Enkel innlogging.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget bra nettbank."

Lav bolig rente. Lett og oversiktlig nettbank,lett å følge med.

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Oddvar, Kjempefint å høre at du er fornøyd med både boliglånet og appen😎 Tusen takk for omtalen! Hilsen oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gebyrfri, nytenkende og rimelig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig særlig når man tar i betraktning størrelse på lån. På topp når det gjelder gebyrer og etableringsgebyr. Enkel og kjapp nnlogging.

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Steinar, Strålende å høre at du er fornøyd med boliglånet ditt hos oss😎 I Bulder skiller vi ikke på store og små lån, det eneste som avgjør hvilken rente du får, er belåningsgraden din. Og selvsagt er lånet helt gebyrfritt😄 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Birger D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lav boliglånsrente, enkle system og fin App. Anbefales

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Birger, Så gøy å høre at du er fornøyd med både boliglånet og appen😄 Tusen takk for omtalen, og ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra bank for lån, ikke så bra som bruksbank"

De har den beste renten på boliglån, i hvert fall som jeg har funnet. Overføring av lån fra annen bank er bra. Litt forvirrende med bruk av en nettside som ikke er en nettbank, bare en "bestillingsside", resten foregår i en app. Som dagligbank er det ikke godt nok for meg. Kun app og den er litt for simpel, ville foretrukket en vanlig nettbank også. Det er også litt uvant at man alltid er logget inn i appen. Trykk på appen, og så er man i banken. Foretrekker at man faktisk må logge inn hver gang man skal "i banken". Konklusjon: 5 stjerner for lånebank, 3 stjerner for app, 0 stjerner for nettbank.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tungvint, og tilsynelatende dårlig kompetanse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er i utgangspunktet fan av systemet, men algoritmen vektlegger ting som er irrelevante for søknaden. På samme tidspunkt er ikke medarbeiderne i stand til å svare på hva som er årsaken til avslag. Om dette skyldes at man ikke har innsikt i beslutningsgrunnlaget, eller dårlig kompetanse vet jeg ikke, men det har gjort at jeg har måttet kontakte kundeservice utallige ganger uten å få et klart svar på hvorfor jeg får avslag når alle kriterier er innfridd. Tilbakemeldingene jeg fikk første gang gjorde at jeg ordnet det de mente var problemet, men når jeg så kom tilbake var det plutselig et nytt problem. To ganger har jeg også fått vite at jeg skal bli ringt tilbake uten at dette har skjedd. Opplevelsen med Bulder Bank har vært elendig i alle ledd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lånemulighet"

De svarte ved første ring på telefon og ga meg viktige opplysninger om hva mulighet for flytting av lån til dem kunne være mulig. Nb! Ikke ha for høy kredit-grense på kort!

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Lajla, Så kjekt å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk av den dyktige gjengen vår på support🤩 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Renten er glimrende, men logikken i selve banken - APPEN - er ikke noe å skryte av."

Føler ikke at brukergrensesnittet gir meg særlig god oversikt over mine konti. Det ble kanskje litt for enkelt???

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lånnesøknad"

Søkte om lån i går og fikk svar i dag. Om det er sånn de jobber så er jeg meget fornøyd.

Bjørnar M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra, men kun app?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med banken for huslånet mitt. Helt perfekt at jeg ikke trenger å bekymre meg for å passe på renta og forhandle om den. Renten er slik den er og jeg føler jeg har god oversikt over hva den er og hva som må til for å få lavere. Det jeg ikke er fornøyd med og som gjør at jeg fremdeles er kunde i DNB er at jeg ikke liker ideen om å gjøre alt via app på telefonen. Det er fint at alt er tilgjengelig via appen og den ser fin ut, men når jeg skal ha oversikt over alle kontoer og budsjett er det fremdeles PC som gjelder. Det var også en del rariteter når jeg skulle signere, for da var det ikke mulig å bruke app... akkurat det virket veldig rart og uferdig, mulig det er bedre nå...

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Relativt raskt og enkelt å bli kunde. Bra oppfølging fra kundeservice i etterkant av lånesøknaden. Appen er oversiktlig. Det eneste banken kan bli bedre på over tid er å tilby flere produkter og tjenester som for eksempel fond og aksjesparing, forsikringer, kredittkort, Apple og Garmin Pay og andre lignende tjenester som de fleste "hverdagsbankene" har. Har anbefalt Bulder Bank til venner og familie.

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Christian, Strålende å høre at du er fornøyd så langt, og fantastisk at du har anbefalt oss videre😎 Appen er under stadig utvikling, og vi har mange spennende planer for hvordan vi skal bygge Bulder videre. Har du fått med deg vårt roadmap, der du kan komme med innspill og se status på kommende features? Sjekk det gjerne ut: https://www.bulderbank.no/roadmap Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bulder er best"

Virker som de er veldig frempå i utviklingen. Appen virker veldig moderne og intuitiv.

Svar fra Bulder Bank
08.11.2021 17:44
Hei Frank, Superkjekt å høre at appen har falt i smak hos deg. Den er stadig under utvikling, og vi har mange planer for hvordan den skal bli enda bedre🤜🤛 Følg gjerne med på roadmapet vårt her: https://www.bulderbank.no/roadmap Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Glennien
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt, kjapt og ikke minst penger spart"

Enklere og billigere boliglån finner jeg ikke. Utbytte, lav rente gjør at jeg setter 5 stjerner. Selve app og banktjeneste er bra, men bruker sjeldent dette. Kundeservice er og helt topp når du trenger dem. Øke lånet går på få minutt.

Svar fra Bulder Bank
03.11.2021 14:56
Hei Glennien, Strålende å høre at du er så fornøyd med boliglånet og kundeservicen hos oss🤩 Appen er stadig under utvikling, og blir bedre for hver dag som går, så vi satser selvfølgelig på at du vil ønske å benytte deg mer av den også etter hvert💪 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kunne ikkje gi oss lån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Logga inn og sjekka lånemuligheter. Får låne 6,6 mill i annen bank. Men bulder regner vist kun ut e-takst. Sidan me bur litt utenfor by / tettbebygd strøk vil ikkje roboten rekne ut takst, eller gi oss tilbud på lån. Litt rart med tanke på at hus er nesten er nedbetalt og det her er snakk om mulig å bytte bank. Så takk og farvel 😳

Svar fra Bulder Bank
03.11.2021 14:56
Hei Frode, Kjipt å høre at vi ikke kunne tilby deg lån. Som du vet, har vi en heldigital søknadsprosess og innhenter boligverdi automatisk, og da er systemet vårt avhengig av at det er omsatt en del boliger i området for at det skal klare å sette en verdi. Vi har full forståelse for at det kan oppleves som firkantet og litt rart, men slik må det nesten være når vi skal betjene hele landet uten en eneste filial. Hilsen oss i Bulder Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"fremtiden viser vei"
3 syns denne omtalen er nyttig

Buldergjengen er awesome! De er raske å svare, har kult brukergrensesnitt og er noe mer up-2-date enn resten av banknorge! Ingen pruting på renter og alltid imøtekommende rådgivere! Anbefales💪

Svar fra Bulder Bank
03.11.2021 14:56
Hei Ruben, Tusen takk for en fabelaktig omtale. Supert å høre at du er fornøyd! Vi skal jobbe knallhardt for å holde deg like fornøyd fremover🤩 Hilsen den awesome Buldergjengen😄
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Meningsløs automatikk i et håpløst rigid system, styr unna."
7 syns denne omtalen er nyttig

Vi har solgt boligen vår, kjøpt ny men ikke overtatt enda, og prøvde å sjekke pris hos Bulder. Det fungerte ikke ettersom vi ikke eide boligen enda. Tok derfor kontakt med Bulder på telefon for å forklare saken. Svaret var enkelt: Beklager vi kan ikke gi lån med mindre du eier boligen. Mitt naturlige spørsmål var da: Så, om du har noen som ønsker å bytte bank og bli kunde hos Bulder så må vedkommende først etablere et kundeforhold med en ANNEN bank før de så kan ta kontakt med DERE for flytte lån og alt mulig annet over? Mannen i røret svarte stolt: "JA! Vi er en annerledes-bank" Min respons var en helt utilsiktet latterkule hvor jeg måtte baklage flere ganger da dette var det sykeste jeg hadde hørt på lenge. Prøver meg på en analogi her: Hvis jeg går på f.eks Elkjøp for å kjøpe ny støvsuger, så trenger jeg da vitterlig ikke å ha med meg en støvsuger fra Expert for å få lov til å kjøpe støvsugeren fra Elkjøp. Bulder sier selv at de ønsker å levere "den ultimate opplevelsen til deg som kunde", jeg må si dette ga meg i det minste den ultimate latterkulen jeg har hatt på flere dager. Tusen takk Bulder bank!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR