Meny

Bulder Bank omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
1
av 116 innen
dagligbank
80%
anbefaler
Bulder Bank
Filtrer omtaler
376
94
37
32
70
Sorter omtaler etter
Viser av 609 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bulder Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Friske greie svar"

Kjapp fin servise boliglånet er nå pent plassert 😀 takk for god hjelp i en tøff tid 👍

Svar fra Bulder Bank
20.07.2022 19:37
Hei Anita! Så bra at du er fornøyd, og godt å høre at vi har vært til god hjelp i en tøff tid. Håper det går bedre nå. Ha en fin sommer Hilsen alle oss i Bulder :)
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Sparing"
2 syns denne omtalen er nyttig

Valgte bulder bank for renten på sparing var høyest i landet men, nå ligger de langt nede så må vel bytte bank igjen til Santander som har 0,20 mer en bulder bank, skuffende !!!

Svar fra Bulder Bank
20.07.2022 19:46
Hei Sigvald Det er sjelden at vanlige banker kan være i nærheten av forbrukslånsbankene sine renter på innskudd. Banker lever av marginen mellom innskudd og utlånsrenter. Forbrukslånsbanker, som Santander, betaler ofte høyere renter på innskudd, fordi de låner disse innskuddene ut igjen til andre kunder som forbrukslån. Disse forbrukslånene lånes gjerne ut til en rente på mellom 15 og 20 %. Vi låner ut boliglån til 2,03 %. Det er forklaringern på hvorfor det ikke er uvanlig at forbrukslånsbanker ligger høyere enn boliglånsbanker når det kommer til innskuddsrenter. Ha en fin sommer! Hilsen alle oss i Bulder
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med å logge inn"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ser at flere har problemer med å logge på appen. Det er min erfaring også og det driver meg til vanvidd. Ja, jeg har også android telefon. Bytter heller bank enn å kjøpe ny telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Praktisk, oversiktlig og brukervennlig."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Storebrand, ikke fordi jeg var misfornøyd med dem, men Bulder har bedre rente og de har absolutt en oversiktlig og brukervennlig app. De har månedtlige oppdateringer på boligverdi. Jeg opplever Bulder som en meget brukervennlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og brukervennlig App"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt konto i andre banker, App fra BULDER bank er den beste, den er enkel og fin og bruke. Må heller ikke glemme de gode rente betingelsene. Anbefales

Birger H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bulder bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tok min lånesøknad på sparket, uten en masse dikidarier slik som andre. Ved bytte til Bulder sparte jeg 1% poeng. Vurderer å starte spare konto.

Christoffer P
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Akkurat det jeg trenger fra en bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Nordea Direct (YS-avtale) siden boliglånsrenten hos Bulder er bedre. I tillegg er Bulder-appen god som gull.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Går i feil retning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Startet veldig bra når jeg byttet til Bulder. Bra nettbank/app Storfornøyd helt til renta begynte å stige

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Nesten perfekt (for meg)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Bulder etter at Skandiabanken havnet i magen til den store stygge ulven, så jeg var en litt kresen kunde. For det første halverte jeg renteutgiftene, selv om det for en stor del skyldtes en annen lånetype. Det mest overraskende og uvante var at all bankingen skal og må gjøres fra mobiltelefonen. Men for mitt bruk savner jeg egentlig ikke PCen som bankterminal. Det er sikkert noen funksjoner som er vanskeligere eller umulige å få tak i, men hittil har det ikke gitt hodebry for meg. Flytting av lån gikk helt smertefritt, selv om det tok litt lengre tid enn jeg trodde det skulle gjøre. Det beste var totalt fravær av papirer, alt ble gjort på mobilen. Og banken hentet selv de opplysningene de trengte. Alt i alt en god byttopplevelse som jeg gjerne anbefaler.

Kjell W. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fremtidsrettede løsninger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ulike oversiktsrapporter over egne disposisjoner gjør privat økonomi til en lek. Programvareløsningen er desverre utviklet på to ulike plattformer (ios/android) for å løse de samme oppgavene. Det skaper frustrasjon når disse plattformene ikke er har et synkront brukergrensesnitt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Billigere på huslån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og grei appløsning. Savner en webside å logge inn på noen ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel grei å bruk og kommunisere med"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får enkelt kontakt med kunderådgiver, raske til å sjekke opp dersom de ikke kan gi svar med en gang, burde hatt kredittkort

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Oversiktlig og enkelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettbanken er oversiktlig og enkel, informasjon om endringer kommer i god tid. Fint at boligverdien oppdateres fortløpende i ft. markedet. Konkurransedyktige lånerenter og kundeutbytte er et pluss!

Håvard J
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beste bankapp jeg har hatt. Lett og oversiktlig å navigere i den. Fått på plass Apple-pay. Flott oversikt over boliglån og prisutvikling på bolig. Anbefales på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt, oversiktlig og alltid oppdatert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en mobil app bank som gjør det meste av jobben for deg. Oppdaterte verdivurderinger med påfølgende justering av låne rente. Enkel å bruke. Beste rente til enhver tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt og konkurransedyktig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som sagt, enkelt og konkurransedyktig. Min egen bank klarte ikke å matche lånetilbudet fra Bulder

Kristian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som dagligdags bank er den perfekt. Trekker noe ned at det kan være vanskelig å komme i kontakt med, men bedre enn de fleste andre!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Mangler nettbank, kun app"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tilbyr kun app. Vanskelig å få sagt opp kundeforholdet. Sendre inn melding via kundeservice i appen. Ble lovet tilbakemelding på mail, men hørte ingenting, ser bare at jeg mistet tilgang til kontoene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask saksbehandling og svarer ut på chat"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet boliglånet til Bulder. kjappe og rette opp feilen også. så langt fungerer appen veldig bra, men utelukker duesom er vant til den gamle nettbanken:-)

Svar fra Bulder Bank
14.06.2022 22:41
Hei Børje Så bra å høre at du er fornøyd - velkommen til Bulder! Hilsen alle oss i Bulder
Kjetil A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra bank med dårlig app"
2 syns denne omtalen er nyttig

Voldsomt mange problemer med appen, som de virker lite kapable til å fikse. Support gir tilbakemeldinger om at oppdateringer kommer, men oppdateringene fikser ikke noe

Svar fra Bulder Bank
01.06.2022 14:19
Hei Kjetil A Er du på Android eller iOS? Vi vil gjerne høre mer om hvilke problemer du har med appen. Om du ikke allerede har gitt oss beskjed, send gjerne en melding til [email protected] og fortell hvilke problemer du har. Hilsen alle oss i Bulder
Karianne B
Kundetilfredshet
"Endelig en bank som ikke konstant prøver å lure meg"

Jeg er veldig fornøyd med at de har samme renter for alle, og at disse er publiserte, og ikke minst at jeg slipper å sitte og følge med som en hauk på når banken min prøver å skvise mer penger ut av meg. Før måtte jeg sjekke jevnlig og true med å bytte bank for å få beste markedsrente, det må jeg ikke lenger. Det eneste jeg ønsker meg er en webapp.

Svar fra Bulder Bank
01.06.2022 14:22
Hei Karianne! Helt enig! Du skal slippe å forhandle og true for å få den renten du fortjener. Vi er veldig glade for å ha funnet en løsning på dette, og glad for å høre at du liker måten vi gjør det på. Banker har mye å gå på når det kommer til transparens og priser/renter som det er enkelt for kundene å forstå. Vi håper flere banker følger etter oss. Hilsen alle oss i Bulder :)
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Velfungerende bank med mangler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til bulderbank på grunn av innbydende brukeroppsett, deling av konto med partner i tillegg til oversiktlig inn-/ut- oversikt over konto og gode renter til fremtidens boliglån. Vurderer å bytte tilbake til tidligere bank da appen KREVER fingeravtrykk til å godkjenne betalinger, se kortinformasjon og så videre - og når dette går skeis, står jeg i en kinkig situasjon dersom jeg må overføre mellom konti. Jeg må ofte registrere fingeravtrykk på telefon på nytt fordi appen ikke godkjenner fingeravtrykket. Så logge inn med bankid på nytt før jeg må registrere det nye fingeravtrykket i applikasjonen på nytt. Dette synes jeg er en stor ulempe ved Bulder, og får meg til å revurdere kundeforholdet. I andre banker hadde jeg valget mellom ansiktsgjenkjenning, fingeravtrykk eller pin-kode. Hvorfor kan ikke Bulder også?

Svar fra Bulder Bank
02.06.2022 09:32
Hei Marthe! Skjønner godt at det er frustrerende dersom det er problematisk for deg å få fingeravtrykket til å virke. Bruker du en Android-telefon? Biometri-innlogging er mindre stabilt hos Android enn det vi opplever for IOS. Grunnen til at vi ikke har støtte for pin-kode er at vi har prioritert de sikreste innloggingsmetodene først. Pin-kode er mindre sikkert for deg som kunde. Du kan lese mer om sikkerhet her https://faq.bulderbank.no/appen/hvorfor-krever-vi-biometri-som-innlogging Du er ikke den første som etterspør pin-kode, så vi vurderer fortløpende om vi også skal utvikle dette som innloggings-metode. Takk for tilbakemeldingen din :) Hilsen alle oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Tilbyr IKKE BankID!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke BankID på plass, må ha BankID fra annen leverandør!! Burde i det minste akseptere BuypassID fra uavhenging leverandør, er jo essensielt i dagens digitale samfunn.

Svar fra Bulder Bank
08.07.2022 11:31
Hei Arve Utviklingen av våres egen BankID løsning har tatt litt lengre tid enn først forventet. Men løsningen er klar nå. Gå her og bestill ny BankID: https://www.bulderbank.no/hjelp-og-kontakt Hilsen alle oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Byttet over fra Nordea"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har lenge vært frustrert over de tekniske løsningene til Nordea. De har flere typer apper og flere versjoner av nettbanken sin, og man må stadig veksle mellom disse for å gjøre det man skal! Jeg byttet ikke bank for rentas skyld, Bulder var bare noe billigere, men jeg byttet fordi jeg forelska meg i appen! Bulder har laget en brukervennlig app som viser kun viser den infoen man trenger, og ikke alt mulig annet som ikke er relevant. I tillegg er flyten i ting mye bedre enn det Nordea hadde. Så langt er jeg veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig App"
5 syns denne omtalen er nyttig

Overførte penger til bulder sparing fungerer ikke, pengene kommer ikke inn på appen. (Er bare borte) De sier ting er i orden men kan man stole på dem? Gleden med sparing blir da borte så lenge mann ikke kan se dem i appen. Har anbefalt dem til andre men dette var elendig. Lånet som jeg hadde fungerte bra hos dem. Vil ikke anbefale dem til sparing.

Svar fra Bulder Bank
10.05.2022 12:26
Hei Eddie Brukte du straksbetaling som metode for å overføre til Bulder? Straksbetaling er en metode for å få raskere betaling enn normal overføring mellom banker som tar lengre tid. Men i noen tilfeller kan betalingen sees i en oversikt, men ikke i en annen. Så lenge du har overført til riktig kontonummer er pengene dine på plass og trygge. Men som sagt, det er ikke alltid visningen av saldo henger med i svingene på en straksbetaling. Etter noen timer vil du se beløpet i alle oversikter. Har du fortsatt noe du lurer på håper jeg du tar kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg. Hilsen alle oss i Bulder:)
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR