Meny

Bulder Bank omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
2
av 147 innen
bank
84%
anbefaler
Bulder Bank

"Enkelt, raskt og helt problemfritt. Endelig en bank som bryr seg om kundene!"

Omtale om Bulder Bank skrevet av Andreas H. P for 18.06.2020 00:45

Bulder Bank har totalt 268 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bulder Bank?
Andreas H. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt, raskt og helt problemfritt. Endelig en bank som bryr seg om kundene!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Deilig med en bank som skjønner oss kunder og hva som er viktig. Renten ble skrudd ned to-tre dager etter at NB satte ned styringsrenten - helt uten mas fra min side. Enkelt, moderne og dynamisk. Fortsett sånn og jeg er kunde i mange år!

Svar fra Bulder Bank
03.08.2020 21:36
Hei Andreas, Dette er som musikk i våre ører🤩 Enkle løsninger og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere. Og vi lover at du skal måtte prute for å få renten du fortjener hos oss. Takk for strålende tilbakemelding! Hilsen gjengen i Bulder Bank
Bytt.no
"Enkelt, raskt og helt problemfritt. Endelig en bank som bryr seg om kundene!" skrev Andreas H. P om Bulder Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Andreas H. P og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Et moderne og rimelige alternativ."

Vi ble lei av å måtte mase og kjempe for hver potensielle reduksjon i renter hos vår tidligere bank. Bulder Bank fremsto derfor som et mer moderne, mer innovativt og ikke minst rimeligere alternativ. Etter bytte av bank er vi svært fornøyde og angrer ikke ett sekund. Ansikt til ansikt dialogen med forrige bank var jo for oss nesten kun rundt renteforhandlinger, og det slipper vi nå uansett. Korrespondansen med Bulder Bank har vært på chat, telefon og mail og vi savner ikke den såkalte "faste saksbehandleren" da Bulder gir rask tilbakemelding og god service. Må også nevne at appen er milesvis fra vår forrige bank, til tross for noen tekniske utfordringer som følge av mange nye kunder. Flere av bankens/appens funksjoner er fortsatt merket som "kommer", men det meste er allerede tilgjengelig, og vi gleder oss til at flere funksjoner blir tilgjengelige i nærmeste fremtid.

Svar fra Bulder Bank
03.08.2020 21:35
Hei, Du har skjønt det, Audun. Hos oss skal du slippe å prute på renten. Vi sjekker lånesaldoen din og verdien på boligen din én gang i måneden, og justerer ned renten når du fortjener det😊 Det er ekstra gøy at du liker appen vår så godt. Den er stadig under utvikling, og nye funksjoner vil komme fortløpende, blant annet innenfor sparing og visning av pengebruk, så stay tuned🙌 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Overlegent"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestemte meg for å prøve Bulder Bank etter å ha vært trofast kunde hos en norsk bank-gigant i over 20 år. Overgangen ble litt utfordrende da det automatiske søkesystemet haltet litt og papirer måtte sendes på Mail. Men når byttet endelig ble gjort... å herre min for en bank. Laveste rente man kan få i noen norsk bank foruten fordelsprogrammer og spesialbehandling (som jeg selvfølgelig aldri har opplevd) og fokuset på å skape den beste mobilbankbrukerne er helt klart en fordel. Det kunne gått litt raskere men når jeg sparer nær 1000kr i mnd. På renteforskjellen fra gamle banken så kan jeg leve med det. Kundebehandlingen er også veldig bra. Ser frem til mange trofaste år i denne banken hvis de forutsetter å lede an med lav rente og fremtidsrettede løsninger.

Svar fra Bulder Bank
03.08.2020 21:35
Hei Eirik, Tusen takk! Slike tilbakemeldinger gjør oss enda mer motivert til å fortsette å bygge enkle og raske løsninger, og å utfordre bankbransjen på vegne av kundene våre😎 Fantastisk at du sparer så mye på å bytte til oss, ingenting er bedre enn det🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Hvorfor må bank være som det er?"

Bank må kanskje ikke være som det er, med mange rare ting som er sånn bare fordi det alltid har vært sånn. Det utfordrer Bulder og det er bra. De slipper fortløpende nye funksjoner og løsninger i tjenesten.

Svar fra Bulder Bank
13.07.2020 09:06
Hei, Du har skjønt det, Bastian! I Bulder tror vi at bank kan gjøres så mye bedre enn det er i dag, og det ønsker vi å gjøre noe med. Første etappe har vært å utvikle det første boliglånet i verden som automatisk skrur seg ned i pris etter hvert som belåningsgraden går ned. For hvem har sagt at det må være slik at kundene skal måtte ringe banken og prute på renten?🤔 Vi har mange spennende planer på blokken, og kommer til å fortsette å utfordre bankbransjen fremover. Kult å ha deg med😎
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Endelig en moderne bank"

Endelig møtte jeg en bank som responderte på den måten jeg forventer at en tjenesteleverandør responderer i 2020. Slapp å gjenta samme informasjon i det uendelige og fikk raskt svar. Når uventede ting oppstår, er det kjapt å få sendt en melding og få avklart. Tror de har skjønt at de er en tjenesteleverandør og jeg kunde - befriende å oppleve fra den bransjen. Kortet som kom i posten var skikkelig kjipt, med trykket kortnummer (ikke utstanset) og dølle farger. Mannen min minnet meg da på at det er billigere å være kunde der enn hos vår tidligere leverandør av banktjenester. -og da ble det helt OK med kjipt kort.

Svar fra Bulder Bank
03.08.2020 21:34
Hei Janne, Tusen takk for tilbakemeldingen😊 Enkle, raske prosesser og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere, så det er ekstra gøy at du er fornøyd med oss på disse punktene. Kjipt å høre at kort-designet vårt kommer til kort hos deg (pun intended😏), men godt at totalopplevelsen din likevel er positiv. Kult å ha deg som kunde🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Bulder Bank har totalt 268 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR