Har eget lån i Bulderbank som kun jeg skal betale på, og søkte om å flytte over et felles boliglån som jeg har sammen med samboer. Fikk avslag da Bulderbank kun godtar at en har ett lån hos de, noe som blir veldig upraktisk og umulig for en god del kunder. Bulderbank bør åpne opp for at en kan ha flere lån hos de. Ellers er jeg fornøyd med rente og kundebehandling på det ene lånet jeg har der.
Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Espen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Lettvint å bytte til gode betingelser. Hadde også litt kontakt med kundeservice, og fikk gode svar på det jeg lurte på. Morsom app!

Deilig med en bank som skjønner oss kunder og hva som er viktig. Renten ble skrudd ned to-tre dager etter at NB satte ned styringsrenten - helt uten mas fra min side. Enkelt, moderne og dynamisk. Fortsett sånn og jeg er kunde i mange år!

Vi ble lei av å måtte mase og kjempe for hver potensielle reduksjon i renter hos vår tidligere bank. Bulder Bank fremsto derfor som et mer moderne, mer innovativt og ikke minst rimeligere alternativ. Etter bytte av bank er vi svært fornøyde og angrer ikke ett sekund. Ansikt til ansikt dialogen med forrige bank var jo for oss nesten kun rundt renteforhandlinger, og det slipper vi nå uansett. Korrespondansen med Bulder Bank har vært på chat, telefon og mail og vi savner ikke den såkalte "faste saksbehandleren" da Bulder gir rask tilbakemelding og god service. Må også nevne at appen er milesvis fra vår forrige bank, til tross for noen tekniske utfordringer som følge av mange nye kunder. Flere av bankens/appens funksjoner er fortsatt merket som "kommer", men det meste er allerede tilgjengelig, og vi gleder oss til at flere funksjoner blir tilgjengelige i nærmeste fremtid.

Bestemte meg for å prøve Bulder Bank etter å ha vært trofast kunde hos en norsk bank-gigant i over 20 år. Overgangen ble litt utfordrende da det automatiske søkesystemet haltet litt og papirer måtte sendes på Mail. Men når byttet endelig ble gjort... å herre min for en bank. Laveste rente man kan få i noen norsk bank foruten fordelsprogrammer og spesialbehandling (som jeg selvfølgelig aldri har opplevd) og fokuset på å skape den beste mobilbankbrukerne er helt klart en fordel. Det kunne gått litt raskere men når jeg sparer nær 1000kr i mnd. På renteforskjellen fra gamle banken så kan jeg leve med det. Kundebehandlingen er også veldig bra. Ser frem til mange trofaste år i denne banken hvis de forutsetter å lede an med lav rente og fremtidsrettede løsninger.
