Det er ingenting som fungerer i denne banken lenger. Kundeservice svarer ikke, uansett kanal. Lånesøknader tar 13-15 uker å behandle. Siste finansieringsbeviset jeg fikk var gyldig i 12 uker... De prøver å komme seg ut av privatmarkedet på en måte som er ubekvem for brukerne, så det er like greit å bare styre unna denne banken. Takk for meg etter 16 år som kunde.
Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Alexander og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Håpløs bank som krever kontinuerlig dokumentasjon. Har i praksis avsluttet kundeforholdet privat, men er fortsatt kunde på bedrift. Kommuniserer på egne plattformer som er unaturlig for meg å logge inn på, så sperrer de kontoer uten ytterligere varsel om de ikke får svar via denne plattformen.
De er raske med tilbakemeldinger på meldinger som bli sendt. Det går for det meste gjennom nettbank, lite personlig rådgivning til nå.
Har fått ny bankdirektør herved opp min bank på grunn av att eg har nå fått ny bank. Med det takker eg for meg.
Banken bærer preg av å ha «automatisert» sine lånesøknader til det mest fordummende de svarer aldri på henvendelser innen rimelig tid Telefonkø er et helvete og ingen callback funksjon som ringer mer enn 3 ganger. Ingen direkte tlf til kundebehandler Alle ansatte i denne banken bærer preg av å ha en kommunistisk arbeidsmoral. (Kunden har alltid feil mindset)