Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
JBF Sparebank
3.3
78 verifiserte omtaler

JBF Sparebank omtaler og erfaringer

Negativ trend

JBF Sparebank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
78 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#11
Utmerket
JBF Sparebank er rangert
#11 av 118 dagligbanker
59%
Bra
59% anbefaler JBF Sparebank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 78 omtaler om JBF Sparebank

FILTRER OMTALER
32
13
8
12
13
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om JBF Sparebank
JBF Sparebank har 78 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ny app

Omtale av  Hans O. K

Jeg er ikke fornøyd med den nye appen - nettsiden, den gamle appen og nettsiden var mye enklere. Vanskelig med godkjenning av flere efakturaer med bruk av brikke bare en gang.

Svar fra JBF Sparebank
26.05.2023 10:06

Hei Hans! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at den nye mobilappen vår ikke faller i smak. Vi håper du vil gi den litt tid, for den er hele tiden under utvikling for at vi kan gjøre den bedre. Utviklerne våre vil alltid ha tilbakemeldinger, så gjerne bruk tilbakemeldingsfunksjonen i appen - den finner du helt nederst når du er logget inn i mobilbanken. Da kan du tipse de om å forbedre godkjenning av flere fakturaer samtidig. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med JBF Sparebank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ny nettbankløsning - dårligere funksjonalitet og dårlig informasjon

Omtale av  Per

For ikke lenge siden innførte JBF Bank (og Eika gruppen?) ny nettbank løsning. Den vi har hatt noen år har vi vært svært godt fornøyd med og vi var godt vant med etter hvert. Oversiktelig og grei å bruke. Så får vi ny løsning uten at det var særlig klart kommunisert til (eller ikke minst kommunisert fra) kunden hva som var problemet med den gamle. En god del penger koster også slike nye versjoner av dataprogram - som vi kunder naturligvis indirekte betaler en stor del av. Data leverandører vil alltid prøve å selge inn at "man trenger en ny løsning". Det er delvis det de lever av. IKT avdelinger i virksomhet syns ofte det er stas. Men hvor mye er brukerne involvert og spurt. Det er også en betydelig tidskostnad en påfører brukere i å måtte bruke tid på nye vaner og ny systemforståelse - i tillegg til ergrelse og tapt kundetillit fordi brukerne ikke skjønner vitsen.

Det å sitte å vente på hjelp med elendig musikk på øret i 22 minutter er ikke greit

Omtale av  Ståle

Det er klin kokos umulig å få til ting uten hjelp i appen. Så enkel sak som å opprette / aktivere en autogiro avtale går i dass. Det å sitte å vente på hjelp med elendig musikk på øret i 22 minutter er ikke greitDet å sitte å vente på hjelp med elendig musikk på øret i 22 minutter er ikke greit. Måtte legge på til slutt.

Ekstremt lang ventetid på kundeservice, treg og utdatert min side.

Omtale av  Magnus

Pris på forsikring er god, og har inntrykk av god hjelp ved skade. Kundeservice når det gjelder ventetid er elendig.. Dette går igjen hver gang. Veldig lang ventetid på telefon og mail. Nettsiden er også treg og utdatert.

Oppdateringen på nettbanken er håpløs. Alt var bra tidligere.

Omtale av  Sigmund

Får f..eks. Ikke betalt der, og kommer ikke gjennom når jeg ringer for hjeip.

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Savner å samle opp efaktura betalinger

Omtale av  Bjørn K

Savner sterkt muligheten for å betale flere efakturaer samlet ved å legge dem «Til godkjenning» og så bekrefte betaling for alle valgte på en gang. Nå finner jeg kun alternativet å gjøre fullstendig betalingsprosedyrer med kode etc for hver enkelt av dem. Et tilbakeskritt i forhold til tidligere. Symes også at innstilingsmulighetene er dårligere nå enn før.

Svar fra JBF Sparebank
11.04.2023 08:36

Hei! Takk for god tilbakemelding. Utviklerne jobber stadig med å forbedre tjeneste i den nye appen vår, så vi formidler dette videre. Anbefaler også å bruke tilbakemeldingsknappen nederst i mobilappen, da kan du sende meldinger direkte til utviklerteamet :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF

Håpløs nettbankløsning

Omtale av  Rolf A

Logger inn med bankID ogkommer til startside der det står at jeg ikke har tilgang pga brukerstatus??? Klikker så bytt bruker og er inne. Nå i natt logget jeg inn og fikk beskjed om at jeg allerede var innlogget??? Hvordan kunne jeg være det? Fosøkte å legge inn en betaling, men ble da promte logget ut?? Uoversiktilige menyer. Blir frustrert når jeg tenker på hvor enkelt det fungerte før omlegging til det nye. Hvorfor denne omleggingen? Burde i det minste blitt like enkelt å bruke som tidligere. Ble i tillegg belastet gebyr for overføring fra høyrentekonto til brukskonto. Har aldri skjedd tidligere.

JBF Sparebank har 78 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til JBF Sparebank mener

JBF Sparebank

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR