Fungerer tilfredsstillende for meg, få eller ingen problemer med alle tilgangsløsninger!
Har du en tilsvarende erfaring med Jbf Bank?
Gjør som Egil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Jbf Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Etter å ha byttet til JBS, klagde jeg på at man ikke kan lese brev/meldinger i appen. Dette fikk jeg beskjed om skulle være på plass innen kort tid(3år siden) ikke noen endring til i dag. Dette medfører at man må på pc for å sjekke renteendringer som banken gjør oftere enn man kunne tenke seg.. Å prøve å kontakte banken, er som å forvente at oldemor i graven tar kontakt! De kan sette opp avtaler mellom 10-14.00! Men om din kontaktperson noen gang er ledig i dette tidsrom er samme sak. Ved forespørsel om rentejustering virker det som om kontaktpersonen din må kontakte direktøren for å få lov å justere ned renten 0.2%. Når andre banker ved en enkel telefonsamtale justerer ned renta til en konkurransedyktig nivå, virker det som denne banken kontakte øverste myndighet for å prøve å presse ned renten i nærheten av de andre banker kan tilby. Nei, mitt første og siste kundeforhold hos dere har jeg hatt. Andre banker har bedre nettbank og kundeservice enn dere noen gang kommer til å få.
Blir tadd vell i mot av Kundeservice og får den hjelpa man trenger Men må avtale oppmøteTid på grunn av Coronapandemien og mindre folk på jobb.
Har alt av forsikringer der og byttet fra DnB til jbf, men er jo umulig å få satt inn penger hvis man ikke bor i Drammen. Dårlig app også. Veldig tung og gammeldags bank
Tilgjengelig, servicerettet og billig på bilforsikring