Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
17%
anbefaler
Nordea Bank

"Verste jeg har vært med på"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Kine for 10.03.2020 13.51

Nordea Bank har totalt 196 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Verste jeg har vært med på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Null kundeservice, ting tar utrolig lang tid. Bank id virker ikke. Lite imøtekommende ansatte. Rett og slett elendig. Vært kunde i 5 dager, og holder på å bytte bank nå!

Svar fra Nordea Bank
11.03.2020 09.44
Hei Kine. Det er utrolig leit å høre at du ikke har fått den hjelpen du har hatt behov for når du har vært i kontakt med oss. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker at noen skal oppleve da vi hver dag jobber for å hjelpe alle som tar kontakt med oss. Dersom det er noe vi kan gjøre for å endre din oppfatning, send oss gjerne en tilbakemelding via "Digital postkasse" i din nettbank, slik at vi kan få sett nærmere på din sak. /Julie
Bytt.no
"Verste jeg har vært med på" skrev Kine om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Kine og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service og kun for de som har god råd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Banken tar ikke vare på lojale kunder. Servicen er forferdelig og upersonlig. Jeg har vært kunde i over 20 år og har hatt lån og alt der. Idag bruker jeg kun banken til lønnskonto med kort. Det koster meg 350 i året. Mer skal den dritbanken aldri få av meg!

Svar fra Nordea Bank
07.03.2020 08.36
Hei Vetle! Leit å høre at du ikke er fornøyd med servicen vår. Vi jobber hver dag for å hjelpe alle som tar kontakt med oss og ønsker gjerne å forbedre oss om det er noe vi ikke har gjort som har levd opp til dine forventninger. Om det er noe som vi kan gjøre for å endre din oppfatning eller om du har en konkret tilbakemelding til oss så send oss gjerne tilbakemelding via nettbanken under 'Digital Postkasse' slik at vi kan få sett nærmere på det. /Andreas
Eva K. L. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Stor fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd to andre banker ikke fått den servicen som jeg gjorde i Nordea, har hvert kunde i mange år, prøvde to andre banker, var misfornøyd og kom tilbake i Nordea. Veldig positivt for meg.

Svar fra Nordea Bank
20.02.2020 10.39
Hei Eva!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd og hjertelig velkommen tilbake til oss!
/Hanne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super kundeservice med veldig gode betingelser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nordea oppleves særdeles raske og ryddige med høyt fokus på å gi kundene de beste vilkår. Anbefales!

Svar fra Nordea Bank
04.02.2020 09.05
Hei Espen.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! /Monica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Sene trekk etter handel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alt mann har handlet blir kun trukket de siste dagene i måneden. Og datoer på handel blir da feil. Umulig å følge budsjett når banken ikke klarer å trekke til rett tid.

Svar fra Nordea Bank
04.02.2020 09.05
Hei Eirik.
Når du handler skal kontoen din belastes umiddelbart. Noen kjøp vil skje offline, og da vil ikke transaksjonen registreres på kontoen din før terminalen kobles på nett igjen. Jeg skjønner at det kan være forvirrende, og at det er frustrerende når transaksjoner ikke registreres umiddelbart. /Fredrik
Nordea Bank har totalt 196 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR